Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

zeist naar maarssen of utrecht omgeving

Gepost door A.BAK 
zeist naar maarssen of utrecht omgeving
15 februari 2015 14:44
maisonnette woning in het centrum Zeist. woning is goed onderhouden, begane grond ruime grote woonkamer, open keuken, berging,toilet,schuur en achtertuin 2e verd.3 slaapkamers waarvan 2 ruim zijn,douche,berging.loopafstand 1 minuut naar het centrum,winkels,markt,3 basisscholen kindvriendelijke buurt in achtertuin veel speelplek op het plein.veel groen,rustige buurt ,geen overlast,geen hangjongeren,liever buren.je kan letterlijk alles te voet doen zelf naar de gemeente huis.auto heb je niet nodig!binnen 15 min met bus ben je in Utrecht, 50 plussers mooie woning om in te wonen

ivm gezinsuitbreiding willen we een grote woning het liefst gezinswoning met zolder en min 4 slaapkamers. we willen graag in maarssen wonen ivm werk. het mag ook utrecht, leidserijn, parkwijk, vleuten en de meern.heeft u intresse mail of bel ons. kom lang om het te bezichtigen, je zult geen spijt krijgen.tel 0686351371 emailadres abak842@gmail.com
Hallo,Ik zou graag naar Zeist willen verhuizen, heb een grote flat op het eind van Kanalen-eiland, Marco Pololaan, Heel goed onderhouden, grote lichte huiskamer,gang met 2 slaapkamers en balcon,toilet, douche en keuken met balcon. Dan naar beneden met trap, nog 2 ruime slaapkamers, en tuin van 18m lang, 9 m breed.
Telf: 06-44654743
Hallo,

Ik zag dat je op zoek was naar een woning in Zeist. Ik woon zelf in Zeist en ik zou graag naar Utrecht willen verhuizen i.v.m. uitbreiden gezin. Ik woon in een flat met een grote slaapkamer, een grote woonkamer, grote balkon, douche/toilet en een redelijk grote keuken. De flat heeft ook een lift. Ik hoor graag van u.
Re: zeist naar maarssen of utrecht omgeving
11 maart 2015 08:44
hoi hoi

wij hebben een mooie benedenwoning in zeist met 3 slapkamers grote woonkamer en ruim balkon
met uit kijk op een mooi park met veel groen na bij bushaltes winkels zwembad dokters en fisio praktijk.
lijkt het u wat hoor ik het graag

groetjes samantha
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: