Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil zeist

Gepost door yamnay 
Re: woningruil zeist
30 maart 2018 23:40
Hoi wil je met mij ruilen .woon zelf in Utrecht zuilen
wil
Re: woningruil zeist
23 april 2018 16:43
hallo ik wil graag ruilen met een klein arpatement i groote woonkamer een groote slaapkamer plus keuken badkamer graag lift ik heb een eengezins woning word te groot voor ons voor en achter tuin helemaal bestraat 3 slaap kamers groote zolder ver warming dubel glas vlak bij het centrum woon kamer keuken doch wc groote schuur met verwarming
Re: woningruil zeist
07 mei 2018 18:15
Ruilwoning

Hallo allemaal,

Iemand geïnteresseerd in het ruilen van een woning. Het gaat om een woning van: 4 kamers, waarvan 3 slaapkamers. De flat is pas gerenoveerd. Nieuwe badkamer etc.

Graag ruilen voor een gezinswoning (in Zeist) met 5 kamers

Mvg
Re: woningruil zeist
17 juli 2018 01:44
Hallo Jan,
Ik heb een hele mooie 4 kamer woning 2 kleine slaapkamertjes en 1 groete.
In Utrecht Verheulstraat. aan een park,
Mega grote tuin en 10 min van centrum.

IUk wil zelf graag ( terug) naar Crosesteijn in Zeist waar ik 14 jaar gewoond heb.
Ik hoor graag of je nog in bent voor ruil.
Hartelijke groet Katerine
wil
Re: woningruil zeist
19 augustus 2018 15:39
hoi ik wil ruilen ik zoek een gelijk vloers apartementje met liefs 2 slaapkamers niet zo hoog ik heb zelf een eengezins woning met 3 slaapkamers zolder woonkamer keuken doch groote schuur 35 mtr tuin bestraat voorkant ook bestraat dubelle beglazing verwarming maar ik betaal nu 502 euro per maand ik krijg huursusidi maar ik weet niet wat het gaat kosten als je gaat ruilen heb je intressen dan hoor ik het wel gr henk en wil
Re: woningruil zeist
27 augustus 2018 06:12
Hallo ik heb een maisonnette woning in brugakker
Wij zoeken een grotere woning deze woning bestaat uit twee etages beneden de woonkamer met open keuken en mooie gang met een kast en een wc en een meter kast boven 3 slaapkamers en een badkamer en een ketelkast
Wij zoeken een woning met 4 slaapkamers of zolder tot slaapkamer en een (voor)en achtertuin

Huur boven de 710 moet komen of vrijesector
Onze huur blijft 710 bij er uitgaan dit blijf sociale huur
Bij interesse mail gerust
Re: woningruil zeist
17 september 2018 17:18
ik heb een woning in vollenhove 3 kamers 1 woonkamer je hebt prachtige uitzicht
Re: woningruil zeist
17 september 2018 23:56
Hoi

Ik heb een appartement in het centrum van Zeist met twee slaapkamers. Het is op de derde en tevens bovenste etage. Dus geen last van bovenburen.
Re: woningruil zeist
17 september 2018 23:56
Hoi

Ik heb een appartement in het centrum van Zeist met twee slaapkamers. Het is op de derde en tevens bovenste etage. Dus geen last van boven buren
Re: woningruil zeist
17 september 2018 23:57
Heb je eventueel interesse in een appartement op de derde verdieping centrum zeist?
Re: woningruil zeist
17 september 2018 23:58
Heb je interesse in een appartement in het centrum van zeist?
Re: woningruil zeist
17 september 2018 23:59
Ik heb een appartement in het centrum van zeist. Heb je interesse?
Re: woningruil zeist
22 september 2018 21:11
ben je nog op zoek naar woningruil
Re: woningruil zeist
22 september 2018 21:14
dag Jolanda
bent u nog opzoek naar woningruil

ik woon zelf ook in zeist kleine eengezinswoningen met drie slaapkamer en ruim voor en achtertuin
Re: woningruil zeist
22 september 2018 21:17
bent u nog op zoek naar woningruil
Re: woningruil zeist
22 september 2018 21:36
dag lieve mensen ik ben op zoek naar iemand die en woningruil wilt met mijn doen

ik woon ik zeist west eengezinswoning met drie slaap kamers boven op de eerste verdiepen doch en de zolder

benden heb je en ruime woonkamer en wc twee opberg kasten en ik heb twee keuken eerste keuken bestaat uit ingebouwd keuken met gas voorneus en oven twee keuken hebben we zelf erbij gebouwd met ingebouwd kast wasmachine droger koelkast vaatwasser en ruime voor en achter tuin en carport ook zelf gedaan je kan die als bij woonkamer gebruiken
in 2019 wordt dit buurt gerenoveerd dus je krijgt nieuw keuken ramen wc en doch..... je kan voor je deur parkeren en 2min lopen heb je als wat je nodig hebt schollen winkels speeltuin en natuurlijk vriendelijk buren

de huur is 575


ik ben graag op zoek naar ruim eengezinswoning en vaste trap naar de zolder in Utrecht of vleuten Bunnik de bilt bilthoven zeist

de huur moet max 800

voor fotos en meer info kan je mijn bereiken op (mansouri_2018@icloud.com of 0640716433
Re: woningruil zeist
06 maart 2019 14:25
Goeden dag allemaal

Ben op zoek naar iemand die geinteresseerd is in eventuele woniningruil.

woon zelf met partner in een appartement in zeist west.
1grote slaapkamer 1 normale grote woonkamer met een extra stuk waar nog een extra kamer van te maken is ..ruime keuken en nette badkamer.
met een fijn balkon.

wij zijn op zoek naar een woning/huis met zeker 2 slaapkamers liefst 3 en een achter tuin.
bedrag niet boven huursubsidie grens a.u.b

wie o wie heeft interesse.

groeten angie
Re: woningruil zeist
18 mei 2019 17:43
hallo ik heb wel interesse in woningruil ik heb een 3 kamer appartement op de antonlaan zeist centrum het is dat complex naast de nieuwe hoogvliet heb alles op loopafstand ik woon 1e etage en is een lift aanwezig grote badkamer leuk balkon 2 slaapkamers 9 en 15 m2 de woonkamer 23m2 de keuken is 10m2 grote berging naast voordeur waar de fietsen geplaats kunnen worden alles is overdekt als je interesse heb hoor ik het graag de huur is 625 inclu service kosten mvg janny
Re: woningruil zeist
18 mei 2019 17:45
hallo ik heb wel interesse in woningruil ik heb een 3 kamer appartement op de antonlaan zeist centrum het is dat complex naast de nieuwe hoogvliet heb alles op loopafstand ik woon 1e etage en is een lift aanwezig grote badkamer leuk balkon 2 slaapkamers 9 en 15 m2 de woonkamer 23m2 de keuken is 10m2 grote berging naast voordeur waar de fietsen geplaats kunnen worden alles is overdekt als je interesse heb hoor ik het graag de huur is 625 inclu service kosten mvg janny
hoi allemaal .

ik ben david 39 jaar wonende in hilversum .
ik heb een 2 kamer appartement in het centrum
ik heb gelezen dat er iemand een 3 kamer woning heeft in utrecht ik ben daar erg geintreseert in .

hoop gauw een reactie te zien
gr david
Re: woningruil zeist
19 juli 2019 00:11
dag Jolanda
bent u nog opzoek naar woningruil

ik woon zelf ook in zeist kleine eengezinswoningen met drie slaapkamer en ruim voor en achtertuin


Hallo Ja ben zeker nog op zoek naar woning ruil u kunt me mailen op boogschutter7777@hotmail.com
Hallo allemaal
L
Ik ben op zoek naar woning in Omgeving Utrecht of Hilversum


Ik woon zelf in Lunetten heb bende woning met tuin en 1 slaapkamer en woonkamer en berging en badkamer en wc
De woning is vrij ruim en is rustige wijk
Re: woningruil zeist
25 november 2019 19:27
Ik heb een maisonnette boven 3 slp kamers.
5 min van school en centrum Zeist.
Open keuken wc douche woonkamer op 1 verdieping en 2 verdieping 3 slaapkamers en een grote hal voor kleding/ was aansluiting.
Mijn huur staat op 508 ex subsidie.
Wil graag ruilen voor eengezinswoning vlakbij het centrum van Zeist. Tuin.
Re: woningruil zeist
06 februari 2020 07:20
Ik heb een 3 kamer eengezinswoning niet groot,maar wel grote tuin en op de hoek.
Parkeren voor de deur, op een hof rond het centrum.
Huur 605
Ik zoek iets groters wel met tuin en ook rond het centrum van Zeist
Re: woningruil zeist
06 februari 2020 22:37
jannie Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo
>
> ik woon in zeist centrum 1 etage ruime 3
> kamerwoning,woonkamer 23 m2, 2 slaapkamers van 12
> m2 ,eetkamer van 13 m2, open keuken,badkamer met
> wc en 2de wc in de hal,ruime berging in de hal en
> in de parkeergarage is ook nog een berging,verder
> een groot overdekt terras van 20m2 met daaraan
> grenzend een klein tuintje,van de eetkamer kan je
> ook een slaapkamer maken,de huur word bij ruilen
> 696 euro inclusief servicekosten water zit bij de
> servicekosten in begrepen.als het wat is mail me
> maar.
Re: woningruil zeist
25 februari 2020 12:03
Ik heb een hoek huis op de javalaan op
Re: woningruil zeist
04 oktober 2020 09:07
Hallo Nadir,
Ben je nog op zoek naar een woningruil?
Ik ben benieuwd naar jouw woning op de eerste.
Krijgt jouw woning ook veel zonlicht? Op het zuiden?
Welk adres is het eigenlijk?
Gr. Dieuwke
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: