Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil zeist

Gepost door yamnay 
woningruil zeist
20 augustus 2014 18:42
Ik heb een grote eengezinswoning met 4 slaapkamers op de eerste verdieping een nog een grote kamer kamer op de zolder met vaste trap een grote achter tuin met schuur.


wijk vrijheidsplein
de huur is 739

Zoek een woning met 3 of 4 kamers max. Huur 699

tel. 06_84332769
Re: woningruil zeist
21 augustus 2014 09:26
Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Lelystad huur 620.

0f

Een 4 kamerflat in Utrecht overvecht huur 580.

Mvg nadia
Re: woningruil zeist
11 januari 2015 19:42
Mevrouw nadia
ik in een hoekhuis in (Lemmer) Friesland
groete huis
1 woonkamer en 3 groete slaapkamers
groete tuin
huur per maand minder dan 500 euro
heel netjes en rustug wijk
je mag altijd komen kijken
ik wil heel graag of in Utrecht of in Lelystad wonen
als je interesse hebt bel maar mij 0610696986
groetjes,
Sally
Re: woningruil zeist
03 juni 2015 13:05
Ik heb een leuke huurwoning in zeist centrum.huur rond de 500 euro.huis heeft een tuin twee verdiepingen. 3 slaap kamers.ik zelf wil graag een woning in zeist centrum zelfde huur prijs drie slaap kamers of twee grote.het huis moet voor al licht zijn groet jolanda
Re: woningruil zeist
10 juni 2015 15:00
overvecht 3 kamer woning?
Re: woningruil zeist
13 juni 2015 20:10
hoi jolanda ik lees u advertentie voor woningruil.
ik woon zelf ook in zeist heb een driekamerwoning beneden met voor en achtertuin.
schuifpui naar de achtertuin toe.
de huur is 539 per maand en huursopsidie mogelijk 252 per maand is dat.
misschien intersse met vriendelijke Groet mariska
Re: woningruil zeist
20 juni 2015 15:36
Ik zie je bericht nu pas.ik weet nier waar je woning ligt?
Re: woningruil zeist
22 juni 2015 21:07
Waar ligt je woninig.
Ik geef je ff mijn email adres.
Is sneller.

Ilovefrance1208@hotmail.com
Re: woningruil zeist
23 juni 2015 09:36
Ik heb een leuk appartement in de aanbieding. Het liefst zou ik zelf richting Zeist west gaan ivm school van mijn dochter.
Appartement is op het Vrijheidsplein in Zeist, tegen over winkelcentrum (met slager, bakker, postkantoor, bloemenwinkel, supermarkt en vlak bij ander winkelcentrum met nieuwe jumbo, kapper, Aldi, fietsenwinkel etc)

4 kamer appartement/flat met 3 slaapkamers, 2 balkons, grote zolder over de hele ruimte waar eventueel nog 2 slaapkamers gemaakt kunnen worden of voor opslag (zoals ik het nu gebruik) nette keuken, nieuw geplaatst voor ik er in kwam. En een fijne douche aanwezig. Schuur beneden voor fietsen etc.

Oppervlakte is 60m2 en de zolder net zoiets denk ik.
Huur is 692,68 in de maand. Mijn huursubsidie is 313 euro in de maand.

Iemand interesse? Ik zou graag naar couwenhoven, nijenheim of Brugakker gaan.
Re: woningruil zeist
05 augustus 2015 13:02
heb je een email adres waarop ik je kan mailen ik woon aan de couwenhoven flat 4 kamers met 3 ruime slaapkamers
Re: woningruil zeist
25 augustus 2015 11:33
Ik heb een bovenwoning met 2 slaapkamers keuken wc douche 2 balkons schuur huurprijs 422 op de eerste verdieping Zeist west
Wij zoeken eensgezinswoning in Zeist west of vrijheidsplein of richting het centrum met drie slaapkamers
Jan
Re: woningruil zeist
15 oktober 2015 21:27
Leuke tweekamerwoning
In crosestein met grote achtertuin
Vlakbij parken

Ik zoek een 3 kamerwoning
Met tuin omdat ik een tuin aanbied
Re: woningruil zeist
24 december 2015 14:32
Hallo

Ik ben op zoek naar een andere woning ivm privé situatie. Ik heb zelf een 2 kamer woning in het centrum van Zeist, veel licht inval, balkon en gezamenlijke binnentuin. Huurprijs rond de 500.

Ik ben op zoek naar iets soortgelijks. Wel graag Zeist maar de wijk maakt me niet zo veel uit.

Groetjes
Re: woningruil zeist
12 januari 2016 16:30
hallo

ik woon in zeist centrum 1 etage ruime 3 kamerwoning,woonkamer 23 m2, 2 slaapkamers van 12 m2 ,eetkamer van 13 m2, open keuken,badkamer met wc en 2de wc in de hal,ruime berging in de hal en in de parkeergarage is ook nog een berging,verder een groot overdekt terras van 20m2 met daaraan grenzend een klein tuintje,van de eetkamer kan je ook een slaapkamer maken,de huur word bij ruilen 696 euro inclusief servicekosten water zit bij de servicekosten in begrepen.als het wat is mail me maar.
D
Re: woningruil zeist
14 januari 2016 12:08
Ik heb een 2 kamer woning in de aanbieding met 1 slaap kamer
Ik zoek een 3 kamer appartement in Zeist
Re: woningruil zeist
01 februari 2016 13:22
waar woon je en welke wijk in zeist en de woonkamer en slaapkamer hoe groot is die gr jannie
Re: woningruil zeist
23 maart 2016 12:47
Beste D,

Kunt u contact met mij opnemen? ellis_jansen@live.nl

Dank!
zeist
Re: woningruil zeist
07 april 2016 22:35
Jan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Leuke tweekamerwoning
> In crosestein met grote achtertuin
> Vlakbij parken
>
> Ik zoek een 3 kamerwoning
> Met tuin omdat ik een tuin aanbied


Dag Mr Jan ik ben ook p zoek naar het zelfde wat u ook heeft kunt u mij Mailen
Dat is boogschutter7777@hotmail.com ben sirieus vr gr van Jolanda
Beste woningzoekende,

Wij hebben een 4 kamer ( kan ook weer 3 kamer worden) appartement in Soesterberg. De huurprijs is 531 euro. Er zit een zolder op over de hele lengte van het huis en een balkon aan de achterzijde van het huis. Interesse voor woningruil? Wij zijn namelijk opzoek naar een eengezinswoning in zeist voor ons gezin.

Met vriendelijke groet, Michelle Steijger
Aangeboden
Bovenwoning in hartje Soesterberg. Rustige buurt met op loopafstand winkels, scholen en goede parkeergelegenheden. Het huis is in 2011 (bijna) volledig gestuukt. Mooie grote woonkamer ( was eerst een slaapkamer en woonkamer, muur is doorgebroken dus kan weer een slaapkamer worden) Twee vaste slaapkamers, zolder over de hele breedte en een ruim balkon achter aan het huis met begin van de middag/ avond het zonnetje. Wij zijn opzoek naar een woning op de begane grond met een tuin en minimaal 3 slaapkamers of eengezinswoning. De huur is 531 euro dus huursubsidie mogelijk. Liefst in Zeist of Soesterberg Mvg Michelle
Re: woningruil zeist
30 juni 2016 14:28
Beste ik heb een woning in Zeist west 4 kamer woning galarijflat op de hoek net gerenoveerde woning. Alles is gestucd en geverfd.
En er ligt nieuw laminaat in.
Ben
Re: woningruil zeist
24 juli 2016 09:33
Hallo Asma,

Op welke verdieping is de woning? Ik heb een nieuwbouw eengezinswoning in Utrecht met grootkeuken, ruime berging, washok, ruime woonkamer 50m, 3slaapkamers, parkeergarage etc.

Interesse??

Grt, Ben
Re: woningruil zeist
25 juli 2016 11:22
Beste ben,

op de 3de verdieping met liften. goed beveiligde complex. rustige buurt en een mooie uitzicht. Ik ben wel geïnteresseerd in uw woning. Mijn woning heb ik pas gerenoveerd, hier hoeft niet veel klus werk aan gedaan te worden.

Wilt uw mij sms'en op 0655477817 of mailen asma.elkhoulati@hotmail.com Ik hoor graag terug van uw.
ismail
Re: woningruil zeist
26 juli 2016 11:45
Ben Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Asma,
>
> Op welke verdieping is de woning? Ik heb een
> nieuwbouw eengezinswoning in Utrecht met
> grootkeuken, ruime berging, washok, ruime
> woonkamer 50m, 3slaapkamers, parkeergarage etc.
>
> Interesse??
>
> Grt, Ben

Beste ben,

op de 3de verdieping met liften. goed beveiligde complex. rustige buurt en een mooie uitzicht. Ik ben wel geïnteresseerd in uw woning. Mijn woning heb ik pas gerenoveerd, hier hoeft niet veel klus werk aan gedaan te worden.

Wilt uw mij sms'en op 0655477817 of mailen asma.elkhoulati@hotmail.com Ik hoor graag terug van uw.
ismail
Re: woningruil zeist
26 juli 2016 11:46
Ben Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Asma,
>
> Op welke verdieping is de woning? Ik heb een
> nieuwbouw eengezinswoning in Utrecht met
> grootkeuken, ruime berging, washok, ruime
> woonkamer 50m, 3slaapkamers, parkeergarage etc.
>
> Interesse??
>
> Grt, Ben

Beste ben,

Zie bovenstaande bericht in topic op naam van ismail!












op de 3de verdieping met liften. goed beveiligde complex. rustige buurt en een mooie uitzicht. Ik ben wel geïnteresseerd in uw woning. Mijn woning heb ik pas gerenoveerd, hier hoeft niet veel klus werk aan gedaan te worden.

Wilt uw mij sms'en op 0655477817 of mailen asma.elkhoulati@hotmail.com Ik hoor graag terug van uw.
Ruth
Re: woningruil zeist
08 augustus 2016 16:39
Ik heb een 4 kamer galarijflatwoning (waarvan 3 slaapkamers) in Zeist. Het is net gerenoveerd. De woning ligt dichtbij het centrum van Zeist. Het is op de 4de verdieping (er zijn 2 liften aanwezig). Ik zoek een woning in Zeist of Utrecht maar graag met max 3 kamers.

Groetjes
Ruth
Re: woningruil zeist
13 september 2016 17:46
Ik heb 3slaapkamers groot en 1woonkamer groot
Aan nijenheim flat 1e verdieping hoek wil graag ruilen
Ook in flat of eengezinswoning tegen betaling in Zeist west
0686452599
Re: woningruil zeist
18 oktober 2016 17:23
Hoi ben heb je het huis nog? Heb je intresse in Zeist kerckenbosh 3 slaapkamers en 1 woonkamer winkelcentrum gelijk beneden laat me weten of bel me 0655588900
Re: woningruil zeist
18 oktober 2016 17:25
Hoi ben heb je het huis nog? Heb je intresse in Zeist kerckenbosh 3 slaapkamers en 1 woonkamer winkelcentrum gelijk beneden laat me weten of bel me 0655588900
Reageren Reageren met quote
Re: woningruil zeist
19 oktober 2016 12:36
ruilen met 3kamerwoning in verzetswijk? bij vrijheidsplein, prachtig uitzicht!, op de eerste verdieping
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: