Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u Amsterdam, ik Assendelft/Krommenie

Gepost door britney 
Ik heb een goed onderhouden 4 kamer woning in amsterdam west ( grenzend aan oudzuid Leuke buurt,kindvriendelijk.
Voor meer informatie kunt u altijd reageren of mailen.

Ik ben op zoek naar een woning met 3 slaapkamers en tuin in assendelft of krommenie huur maximaal 700.
goedendag wij hebben een 4kamer eengezinswoning in zaandam kindrijke buurt centrum supermarkt park aan de overkant...mvg tiffany
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Graag wil ik mijn ruime appartement ruilen met een woning in Amsterdam. Ideaal als u meer ruimte nodig heeft en een meer rustige omgeving zoekt. De omgeving is rustig en groen. Het appartement heeft vrij uitzicht zo wel aan de voorkant als aan de achterzijde. Het trein station is slechts 10 minuten lopen. Er stopt tevens een Bushalte voor de flat.


Graag u reactie 0685091965
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in Assendelft dichtbij het winkel centrum en station,, grote tuin 2 slaapkamers en een grote zolder waar je ook 2 kamers van kunt maken. Ik ben te bereiken op 06 87 54 22 00 ik zou graag meer willen weten wat voor huis u zelf heeft

mvg

Yasmine
Goedenavond ik woon in assendelft dichtbij de station eengezinswoning met 4 kamers met oppervlakte van 90m2
Ik wil heel veel weten van jullie
Mijn telefoonnummer is 0615461103
Re: u Amsterdam, ik Assendelft/Krommenie
07 oktober 2015 16:02
Goedemiddag, ik wil graag met u ruilen. Ik woon in Saendelft (zaanstad) 15 min van adam vandaan in een eengezinswoning van 140 m2., 3 verdiepingen. Het huis is uit 2005 ik ben de 1e bewoner. Beneden verdieping huiskamer open keuken toilet en een tuin van 11 meter diep en 4/5 meter breed. Op de 1e verdieping heb ik 3 slaapkamers en een badkamer met toilet douche en appart daarvan een bad. Op de 2e verdieping is een zolder over de gehele lengte van het huis deze (kan) wordt gebruikt als slaapkamer, er zijn dus al 4 slaapkamers. Er is via de woningbouw de optie om op zolder een dakkapel te laten plaatsen, dan gaat de huur 40€ omhoog en zou je met heel veel gemak 2 hele ruime kamers kunnen maken. Het is een sociale huurwoning dus huursubsidie mogelijk. Ik woon 10 min van castricum strand , 10 min van zaandam centrum en 15 min van purmerend vandaan. Je bent met 7 min lopen bij het station en die zet je met 15 min op adam centraal station. In de wijk zijn scholen winkelcentrum en gezondheidscentrum. Het is een super kindvrienlijke buurt. Als je intersse hebt kan je me bellen om te komen kijken
06-499 30 354
Re: u Amsterdam, ik Assendelft/Krommenie
29 november 2015 16:26
ik heb een eengezinswoning in wormerveer met grote tuin van meer dan 30 vierkante meter
woonkamer 20 vierkante meter,slaapkamer 18 vierkante meter,en slaapkamer 10 vierkante meter
en zolder met flisso trap.
helemaal opgeknapt aleen de tuin moet gedaan worden die is wel helemaal betegeld en er staat een schuur in.
ik wil graag naar amsterdam want mijn ouders wonen bij slotervaart ziekenhuis en ik help hun.
hoop wat van je te horen.
groetjes nancy
huur is nu 441,04 euro
Woonruil groep Facebook

Woningruil Zaanstad

Ook een mogelijkheid om een eventuele ruilpartner te vinden.
hi,
ik heb een eengezinswoning in assendelft nieuwbouw intresse?
Goedemiddag,

Staat u open voor amsterdam ijburg?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: