Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van Amsterdam naar Purmerend, Almere of Hoofddorp

Gepost door jodie2 
woningruil van Amsterdam naar Purmerend, Almere of Hoofddorp
12 april 2014 00:25
Ik heb een mooie, lichte 3 kamerwoning op de 1e etage in Amsterdam in de aanbieding. Wil graag naar een 4/3 kamer eengezinswoning MET zolder in Purmerend, Almere of Hoofddorp. Wie wil er ruilen???
Hoi ik heb een leuke 3 kamer woning in Almere in de aanbieding.
Re: woningruil van Amsterdam naar Purmerend, Almere of Hoofddorp
17 mei 2014 11:25
Hoi, ik heb een 4 kamer woning in almere 90m2

U kunt mij gerust bellen op 0650429453

of u kunt mij ook bereiken via nurarikan@hotmail.com
Re: woningruil van Amsterdam naar Purmerend, Almere of Hoofddorp
17 mei 2014 18:40
Waarvan amsterdam
dat heb ik we; maar niet in die stede,mijn wonig stad in bovenkarspel,wil graag terug naar amsterdam
Hoi,
Als u interesse hebt dan heb ik voor u een prachtig een vierkamer eengezinswoning met vaste trap naar zolder met grote achtertuin en voortuin in Purmerend.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ziani
Goedendag,

Ik heb een twee kamer woning waar heel gemakkelijk een drie kamer woning van kan worden gemaakt. ik weet niet of u interesse heeft? maar ik ben opzoek naar een woning in purmerend ivm gezinsuitbreiding. ik ben nu acht maanden zwanger. mijn woning is in amsterdam noord, waar alles centraal ligt, van recreatie gebied naar school en de markt die nu van mosplein naar de van pek straat is verhuist. amsterdam centraal is op loopafstand makkelijk te bereiken, over steken met de pont, die 24/7 vaart. lijkt het je iets? laat dan iets van je horen.
mijn mail adres is spreadmywings_gina@hotmail.com en mijn telefoonnummer is 0687240328 groetjes
Dag ziani las jou reactie' wil zelf graag naar Purmerend. Wij hebben een ruim drie kamer woning in Amsterdam gr danielle
Ik woon in Purmerend (Purmer Noord)
Ik heb een 4 kamer hoekhuis met een zolder
Een grote tuin voor en achter, in een rustige kindvriendelijke wijk

Eindhalte bussen, winkelcentrum een Park en Basic fit op loop afstand
gratis parkeer voor de deur

De huur is 540 per maand (wordt goed onderhouden ook door de woningbouw)


Wij willen graag naar Amsterdam
hallo

ik heb een heele mooie woning in zandvoort op een hoek

4 kamer woning

vlak bij het strand

uitzicht op de duinen en bos

zons opgang vanuit de slaapkamer

dit is echt de mooiste huis die er is

ik wil graag met u ruilen

huur is 700 u kunt huurtoeslag krijgen 340 euro
halo wil jaj nog in Zaandam ik heb een giezinwoning5 kamer in Zaandam
:Bouwjaar 1961 :Inhoud m³ :Woonopp. 85 m² :Grondopp. 141 m² :Kamer(s) 5 :Verwarming c.v.-ketel :Tuin achtertuin, voortuin ik wil contact me algemeen meer foto's plattegronden google maps ereprijsweg 17 1508ct zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette woonomgeving! Deze jaren '60 woning is gelegen aan een plantsoen in de woonwijk “Kogerveld”. De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping. Op loopafstand zijn diverse voorzieningen, zoals winkels, NS-station en recreatiegebied “Het Jagersveld” te vinden. De voor- en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen. Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom. Kom snel langs voor een bezichtiging!!! Indeling: Begane grond: entree, hal, toilet, meterkast, doorzon-woonkamer, gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin. Eerste verdieping: overloop, vier slaapkamers waarvan diverse voorzien van vaste kasten, badkamer met douche en wastafel. In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t.o.v. uitvalswegen en nabij treinstation. Bijzonderheden: Verwarming en warmwater middels c.v.-installatie Woning bijna geheel v.v. dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013 ik zoek wonen werk gelijk amsterdam sloterdijk geuzenveld Terug
Goededag,

ik heb een 5 kamereengezinswoning in almere haven.zolder ,voortuin,achtertuin,bushalte aan de iverkant.
het betreft wel een driehoeksruil.


Groetjes,

Lucretia
hi ik ben op zoek wooninge 4/5 kamer ik heb 2 kamer in amsterdam centrum hoor ik geraag van u 0685060360
hi ik ben op zoeken 4 of 5 ik woon in amsterdam 2 kamer incenturum geraag hoor ik van u is 0685060360
ik heb een eengezinswoning in a,dam de aker voor inf. 0619474201
Heeft u ook foto's ik woon in Amsterdam west
Ik heb a 4k woning in Purmerend. Ik wil naar Almere of vlakmij Almere. iemand intereseerd??
Hiya, I live in Hillegom, approx 15 mins drive to Hoofdoorp. I have a corner three bedroom house in a loveley area, very quite,
I have Grandchildren in Mosplein and would love to be near them. as I am on my own here. If your interested call me.
Good evening Janet

I live in Almere.

I cannot see you phone number
Hoi Sheila,

Is je woning nog beschikbaar voor woningruil?
Ik wil graag naar Purmerend verhuizen omdat mijn familie daar woont.

Mijn woning is in Amsterdam Zuidoost.
Info over de woning:
3 kamer maisonnette woning
Huur € 545
Verhuurder Ymere

Locatie:
In het winkelcentrum (diverse winkels waaronder 3 supermarkten, 2x per week is er een markt)
Loopafstand 1 minuut naar het trein- bus en metro station
Loopafstand 1 minuut naar het uitgaanscentrum (bioscoop, Johan Cruijf stadion, Ziggo Dome, etc)
Sportschool bij het station.
Re: woningruil van Amsterdam naar Purmerend, Almere of Hoofddorp
08 mei 2019 15:13
Helia zou je met mijn willen ruilen
Sheila Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik woon in Purmerend (Purmer Noord)
> Ik heb een 4 kamer hoekhuis met een zolder
> Een grote tuin voor en achter, in een rustige
> kindvriendelijke wijk
>
> Eindhalte bussen, winkelcentrum een Park en Basic
> fit op loop afstand
> gratis parkeer voor de deur
>
> De huur is 540 per maand (wordt goed onderhouden
> ook door de woningbouw)
>
>
> Wij willen graag naar Amsterdam

Sheila ik woon in Amsterdam ben je nog op zoek???????
Hoi ik heb een goed onderhouden 3 kamer woning in amsterdam nieuw west 3e verdieping. Alles op loopafstand .
U kunt met mij contact opnemen 0611190848
Hoi, ik heb een knusse 3kamerwoning in Amsterdam zuid, is dat wat voor ?
Hoi ik heb een knusse 3kamerwoning in Amsterdam zuid? Is dat wat voor u
Is deze woning in adam nog beschikbaar ik heb een zeer nette grote 3 kamer woning in purmerend lage huur van 460 euro met zonpanelen dus electra rond de 5 euro p/mnd kook op electa Mvg,san
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: