Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik zoek eensgezinswoning in Utrecht! Ruilen voor mooie eensgezinswoning Maarssen

Gepost door Tamar 
Ik biedt aan:
- Eensgezinswoning Maarssen
- 3 slaapkamers en een vlizozolder
- Tuin
- Mooie buurt midden in Maarssendorp
- Het huis is in 2010 gerenoveerd dus in perfecte staat
- Sociale huur 680 euro

Ik zoek:
- Eensgezinswoning in Utrecht (3 slaapkamers)
- In de wijken: Pijlsweerd, Zuilen, Binnenstad, Votulast, Tuindorp, Pijlsweerd, Lombok enz.
- Ik zoek NIET een woning in Kanaleneiland, Overvecht, Ondiep
Re: Ik zoek eensgezinswoning in Utrecht! Ruilen voor mooie eensgezinswoning Maarssen
16 maart 2014 14:44
Zou je naar IJsselstein willen?
Zou je mij misschien de straat en het huisnummer willen mailen opdat ik op google earth of in maps kan kijken waar en wat het is.

Ikzelf woon in Parkwijk/Leidsche Rijn in een eengezinswoning met 2 slaapkamers van ieder 16m2 en een grote zolder waar 2 slaapkamers gemaakt kunnen worden omdat de voorkant van het huis tot en met de 3e verdieping helemaal recht is met grote ramen.
Mocht je bij voorbaat al geen belangstelling hebben dan heeft het uiteraard geen zin om jouw adres te mailen.

Bedankt vast voor je evt. reactie.

Groet,
Thea
Re: Ik zoek eensgezinswoning in Utrecht! Ruilen voor mooie eensgezinswoning Maarssen
17 maart 2014 21:43
Hoi thea
Zou je ook naar IJsselstein willen?
Zo ja zou je mij dan kunnen mailen ;
Sociaal22@hotmail.com
nee sali, ik heb geen belangstelling voor ijsselstein.
hoi met hartje.heb je belangsteling voor loenen a/de vecht?gr semo
Beste,

Is Woerden een optie?
Zou jij in Loenen ad Vecht willen wonen??
Geachte heer/mevrouw,

Ik woon in een nieuwbouw, luxe appartement op de C. Van Maasdijkstraat in Utrecht Zuilen, dat is opgeleverd in oktober 2009. Het appartement is 82m2 + een ruim inbouwbalkon. Het betreft een drie kamer appartement waarvan twee grote slaapkamers, open keuken, luchtzuiveringssysteem door de hele woning, grote badkamer met douche, met voldoende ruimte voor het plaatsen van een bad, brede deuren en rolstoel vriendelijk. Er zijn twee liften aanwezig in het complex. En het is recht tegenover winkelcentrum de Punt, waar o.a. de Boni Supermarkt, de Primera, een computerwinkel, een schoenenzaak, een italiaan en een witgoedhandel zijn gevestigd. En waarboven Grieks restaurant Nikos is gevestigd. Het is op 50 m afstand van het kinderdagverblijf en daarnaast zit basisschool de Piramide. Ook is het binnen 150M van Gezondheidscentrum de Brug, Tamminga Fysiotherapie, Kwik Fit etc. Openbaar vervoer is binnen 100M van het pand aan drie kanten te vinden. Snackbar Elinkwijk zit ook binnen 50M van het pand

Wij zijn opzoek naar een ruime eengezinswoning in een kindvriendelijke omgeving nabij scholen, winkels en groenvoorziening in Veldhuizen De Meern of Vleuten, De Meern, Vleuterweide, Terwijde, Leidsche rijn, Maarssen, Maarssenbroek en omgeving.

Mocht U interesse hebben verneem ik dit graag van U.

Voor meer informatie zoals foto's, plattegrond en dergelijke ben ik bereikbaar per email via elizabethmagdalena83@outlook.com
Graag vernemend, met vriendelijke groet,

Lizzy
Re: Ik zoek eensgezinswoning in Utrecht! Ruilen voor mooie eensgezinswoning Maarssen
18 september 2015 23:48
Bent u geintreseert in een woning in pijlsweerd?
Prudy
HEjnBuwszKNxrLxkM
11 november 2018 02:49
Andralyn
IwIQkBHzaSOq
11 november 2018 09:20
Elouise
GfkMMOhGRHyyqeBO
12 november 2018 18:05
Gump
mNNoPyRqPKzJ
14 november 2018 17:46
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: