Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????

Gepost door chantal 
ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
17 september 2013 15:00
Grote woning aan het water , officieel 3 kamer woning wij hebben er 4 van gemaakt , alles gestuckt , wij h zoeken elders maakt niet zoveel uit w waar reageer maar
Re: ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
18 september 2013 10:34
hoi,

welke straat woon je in a'dam?
Re: ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
18 september 2013 11:02
Wij wonen tegen knsm eiland , nieuwbouw ..... en u woond ......


Mvg chantal
hallo ik woon in heerlen wilt u ruilen mij gr ayse
Re: ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
18 september 2013 14:43
Hoi , sorry Heerlen vinden wij 3 x niks....veel succes met het vinden van de juiste ruilwoning.

mvg chantal
Re: ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
18 september 2013 15:43
Hoi chantal

zou je naar utrecht willen ?(IJsselstein?
Zo ja dan heb ik een 1 gezinswoning ,ik weet niet of dat wat voor u is omdat ik zie dat u een rolstoel woning heeft ?
laat maar weten
Re: ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
18 september 2013 17:07
ik zoek inderdaad een rolstoel geschikte woning , misschien had ik dat er beter bij kunnen zetten , sorry....

Mvg chantal
Hallo,
Wie wil met mij een woning ruilen. Ik woon zelf in Alblasserdam in Zuid-Holland. En ik wil zelf in Noord-Holland wonen. Mijn eerste etage met een woonkamer en een open keuken en een opbergruimte en een toilet met een achtertuin. Tweede etage drie slaapkamers en een douche mijn douche is klein. Derde etage is een zolder met een vlizo trap en winkel centrum is hier om de hoek het is een kindvriendelijk wijk . er stopt een bus hier richting rotterdam 10min reizen ook naar rotterdam Ik zou dol blij zijn als jij met mij wil ruilen.


Ik ben te bereiken op telefoonnummer : 0616136880 of via mail ikram_elidrissi@live.nl
Gr ikram.
Re: ROLSTOEL WONING AMSTERDAM NAAR?????
29 december 2013 23:14
Benedenwoning?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: