Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Voorschoten, ik naar noordoost Veluwe

Gepost door Shirley2 
Galerijwoning (57 m2) met drie kamers, gelegen op de tweede etage. Er is geen lift. De woning heeft een woonkamer van ca. 22 m2, een ruime slaapkamer van 12 m2 en een kleine kamer van 6 m2. Er zijn twee inbouwkasten, één in de woonkamer en één in de keuken. Verder is de woning voorzien van CV met warmwatervoorziening. Er is geen balkon. De galerij ligt op het zuidwesten, is ook prima om te zitten (avondzon). Beneden is er nog een eigen berging. De woning is gelegen in de buurt Vlietwijk. Dit is een kindvriendelijke buurt met relatief veel gezinnen. Er is altijd voldoende parkeergelegenheid. Gezondheidscentrum, fysio, huisarts, kinderdagverblijf en sportschool zijn in de directe omgeving te vinden. Het openbaar vervoer, bushaltes, en het station zijn op loopafstand. Ook op loopafstand zijn de winkels in het centrum van Voorschoten en de Voorstraat met z'n Hollandse gevels, oude bomen, lantaarns en dorpspomp, en de gezellige terrasjes. De jaarlijkse paardenmarkt is een gezellig familie-uitje. Het recreatiegebied de Vlietlanden ligt op ongeveer 5 minuten fietsen. De dichtstbijzijnde uitvalsweg in de nabije omgeving ligt op slechts 6 minuten rijden. Verder rijd je in 20 minuten zo naar het strand bij Wassenaar.
Huur 444,-.

Gezocht: woonhuis of benedenwoning met tuin of binnenplaats, in de buurt van het bos. Omgeving Epe, Heerde, Wapenveld, 't Harde, Vaassen, enz.
Max huur 600,-.
Shirley2
Re: U naar Voorschoten, ik naar noordoost Veluwe
21 augustus 2022 13:27
Shirley2
Re: U naar Voorschoten, ik naar noordoost Veluwe
21 augustus 2022 13:37
Shirley.
Re: U naar Voorschoten, ik naar noordoost Veluwe
07 september 2022 09:18
Hoe kan ik deze topic verwijderen?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: