Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Amsterdam/buitenvelder,ik naar Amsterdam Centrum - oost, de oostelijke eilanden of in de nabije omgeving.

Gepost door Jonny 
Aangeboden: 

Leuke etagewoning met 3 slaapkamers op de 2e verdieping met een heerlijke balkon in één van de rustigste en groenste buurten van Amsterdam. De woning heeft een zeer ruime woonkamer van ongeveer 24 m2, 2 slaapkamers van ongeveer 11 m2 en 1 slaapkamer ongeveer 8 m2.  Veel bergruimte, de woning is met de lift bereikbaar. Gelegen in Buitenveldert op een paar minuten lopen van overdekt winkelcentrum Groot Gelderlandplein en het Amstelpark. Dichtbij de Zuidas, Station Zuid/WTC en luchthaven Schiphol. De woning is goed onderhouden en in uitstekende staat. Dus heerlijk wonen in een dynamische en mondaine omgeving waar wonen, werken en recreëren op een unieke manier samenkomen. In de buurt van veel bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen. 

 

Gezocht: 

Ik ben op zoek naar een woning met het liefst drie slaapkamers in Centrum - oost, de oostelijke eilanden of in de nabije omgeving. Neem svp contact op voor een vrijblijvend gesprek en een rondleiding in mijn woning
Beste heer / mevrouw ,

Staat u ook open voor een driehoeksruil? Ik ken iemand met een nette driekamerwoning met tuin beganegrond gelegen aan de omgeving westerdok/ ijdok.
Straatnaam : Bokkinghangen

Hoor graag van u.

Mvg,

Ano
Ano Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste heer / mevrouw ,
>
> Staat u ook open voor een driehoeksruil? Ik ken
> iemand met een nette driekamerwoning met tuin
> beganegrond gelegen aan de omgeving westerdok/
> ijdok.
> Straatnaam : Bokkinghangen
>
> Hoor graag van u.
>
> Mvg,
>
> Ano


Nee,sorry
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: