Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Regio Zuid-Holland

Gepost door A.Simone 
Ruime eengezinswoning , volledig instapklaar, met veel ruimte en zeer royale zolderverdieping met vaste trap
Rotterdam ; gelegen in de deelgemeente Hoogvliet in de wijk Tussenwater
Nieuwbouwwijk 1995 met voldoende groen ,scholen , metro-station, kindvriendelijk.
Tuin , betegeld niet al te groot maar wel gelegen op zuid-westen dus hele dag zon.

Ik ben op zoek naar een woningruil, in regio Zuid-Holland
Nieuwe start
Woning met minimaal 3 slaapkamers
Appartement - eengezinswoning of dergelijks..geen specifieke wensen

Voorkeur ; Brielle- Oostvoorne - Hellevoetsluis- Rotterdam -Prinsenland -Nesselande
IJsselmonde- Capelle a/d IJssel -Spijkenisse enz...

Huursubsidie mogelijk- Ook voor mijn huur-woning huursubsidie aan te vragen

Geen huurachterstand en bereid tot een leuke overeenkomst te komen voor een snelle
woningruil.

Hoor graag reactie's, ook als deze niet geheel aan voorkeur voldoen...
Re: Woningruil Regio Zuid-Holland
11 augustus 2013 19:55
Ik Woon in Capelle aan den ijssel in flat met lift aan het bos 3 kamer woning, ik wil graag ruilen met u
just-annie1990@live.nl Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik Woon in Capelle aan den ijssel in flat met lift
> aan het bos 3 kamer woning, ik wil graag ruilen
> met u


Hallo wil je naar een eengezinswoning in Hellevoetsluis
Mail naar hi10@live.nl
Ik heb een woning in Woubrugge eengezinswoning met 4kamer voor en achtertuin en wil naar Rotterdam denhaag of leiden
Ik heb een benedenhuis 3 kamer woning met tuin helemaal betegeld.
In rotterdam vreewijk, overal dicht in de buurt, metro, team, bus, zuidplein, slinge, en de beijerlandselaan.
Ik heb een ruime 3 kamer met tuin en balkon. Winkels op 4 meter loopafstand in capelle aan den IJssel.

Gr, mona
beste meneer mevrouw ik woon in mollenwei spijkenisse groote achter tuin woonkamer aparte zit kamer
boven 3 slaap kamers en vlizotrap naar zolder douche boven wc beneden en groote schuur in de tuin heel de zomer zon in de tuin
de huur is 569 met service abonement in begrepen laat me maar weten als u intressen heb
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: