Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPOED:U > VLEUTEN-UTRECHT, IK > N'GEIN,MAARSSEN,IJSSELSTEIN,DE MEERN

Gepost door Siem 
Goeiedag,

ik heb een leuk apartement in Vleuten, dat zit ongeveer 8 KM van Overvecht vandaan. Woon op de 2e verdieping van 3 verdiepingen hoog, in een rustige omgeving met lift. 1 grote en 1 kleine slaapkamer, een erg ruime douche, huiskamer, half open keuken, balkon, schuur. Scholen, winkels ov in de buurt. De huur bedraagt €493 per maand. Wil zelf liefst 2 tot 3 slaapkamers in een bovenwoning, of eengezinswoning en anders iets anders. Laat zsm horen wat je te bieden hebt!
Heb je interesse in een 3 kamer benedenwoning begin Montfoort genoeg groen hele nete en rustige buurt te rustig voor mij grote woonkamer slaapkamer en voortuin
Re: SPOED:U > VLEUTEN-UTRECHT, IK > N'GEIN,MAARSSEN,IJSSELSTEIN,DE MEERN
07 augustus 2014 10:44
Ik heb een mooie nieuwbouw beneden hoekwoning in Wijk bij Duurstede die in november 2012 is opgeleverd.
De woning heeft de volgende kenmerken:

- Ruime woonkamer met open keuken van Bruynzeel;
- Twee slaapkamers;
- Ruime douche (met vrijstaand bad, mag erin blijven kan er ook uit);
- Ruime achtertuin met berging en voortuin;
- Gehele woning is voorzien van laminaat (mag erin blijven, kan er ook uit);
- Nette woning waarbij alle muren wit zijn geverfd. Woonklaar!

Heeft u misschien interesse?
Wijk bij Duurstede ligt op 10 min afstand van Bunnik en 15 min van Zeist en 20 min van Utrecht.
Ik woon in IJsselstein huis is net helemaal ingericht en geverfd keuken is nieuw alles is nieuw en een hele nieuwe douch. Alles is nog geen half jaar geleden gerenoveerd dubbel glas en naast t centrum. Het is in een nette buurt nabij alles.( middelbare school, basisschool, centrum, openbaar vervoer, altijd een parkeerplaats voor de deur. Nieuw laminaat ( laat ik achter).

Het is een boven woning met een super grote zolder. 2 slaapkamers en een mooie woonkamer. Alle muren zijn wit dus makkelijk in een andere kleur te verven als je dat wilt.( maar zo is het ook mooi alles is nog mooi wit en schoon)
Nette buren nooit last van ze gehad.


Ik ben te bereiken op
Sami.ra18@hotmail.com
Geachte heer/mevrouw,

Ik woon in een nieuwbouw, luxe appartement op de C. Van Maasdijkstraat in Utrecht Zuilen, dat is opgeleverd in oktober 2009. Het appartement is 82m2 + een ruim inbouwbalkon. Het betreft een drie kamer appartement waarvan twee grote slaapkamers, open keuken, luchtzuiveringssysteem door de hele woning, grote badkamer met douche, met voldoende ruimte voor het plaatsen van een bad, brede deuren en rolstoel vriendelijk. Er zijn twee liften aanwezig in het complex. En het is recht tegenover winkelcentrum de Punt, waar o.a. de Boni Supermarkt, de Primera, een computerwinkel, een schoenenzaak, een italiaan en een witgoedhandel zijn gevestigd. En waarboven Grieks restaurant Nikos is gevestigd. Het is op 50 m afstand van het kinderdagverblijf en daarnaast zit basisschool de Piramide. Ook is het binnen 150M van Gezondheidscentrum de Brug, Tamminga Fysiotherapie, Kwik Fit etc. Openbaar vervoer is binnen 100M van het pand aan drie kanten te vinden. Snackbar Elinkwijk zit ook binnen 50M van het pand

Wij zijn opzoek naar een ruime eengezinswoning in een kindvriendelijke omgeving nabij scholen, winkels en groenvoorziening.

Mocht U interesse hebben verneem ik dit graag van U.

Voor meer informatie zoals foto's, plattegrond en dergelijke ben ik bereikbaar per email via elizabethmagdalena83@outlook.com
Graag vernemend, met vriendelijke groet,

Lizzy
kzelf woon momenteel in Ijsselstein Ijsselveld in een 4kamer appartement.
Het is een etagewoning waarvan onlangs nog het portiek en de balkon een renovatie hebben gehad dit jaar. We hebben een nieuwe lift en een nieuwe balkon gehad.
Heb een ruime afzonderlijke keuken en een grote woonkamer daarnaast ook nog een aparte douche en wc. Heb 2 ruime slaapkamers en een kleinere slaapkamer.
Woon op 1 min loopafstand van supermarkt en een kleuterschool. Daarnaast is er een tram en bushalte op 1 min loopafstand en een winkelcentrum op 5 min loopafstand.
Het is een een leuk huismet veel parkeer gelegenheid, een leuke omgeving je woont centraal bus en tram stoppen 100 meter vederop.
Het huis is 2 jaar geleden helemaal geschilderd en voorzien van een nieuwe laminaat vloer ik zou graag willen ruilen met een eengezinswoning binnen Utrecht bij interesse kan je me mailen blondje__@hotmail.com groetjes
Susannah
QtRNEKEyBfpoFgvI
10 oktober 2018 04:15
tCjgTpfaPZNsfNTjyAP
02 november 2018 03:20
Dahrann
DgNpMVXYtSuKyD
03 november 2018 03:43
GPfUUypWopEo
07 november 2018 13:36
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: