Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Deventer - ....

Gepost door Machteld 
Woningruil Deventer - ....
18 februari 2013 09:47
Is er iemand die naar Deventer toe wil verhuizen, een ruim en goed onderhouden 5 kamer eengezinswoning gelegen bij park met natuurspeeltuin. Vaste trap naar zolder met kamer. Totaal 4 ruime slaapkamers! Nieuwe keuken en badkamer v.v. bad, douchehoek, 2e toilet, wastafel, Grote tuin, kale huur 607,- euro.

Wij zoeken een soortgelijke woning terug, huur max. 650,- euro.
Alle suggesties zijn welkom!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2013 09:48 door Machteld.
Re: Woningruil Deventer - ....
23 februari 2013 09:07
Niemand die naar Deventer wil verhuizen?
Re: Woningruil Deventer - ....
15 april 2013 15:20
Hoi zie dat je woningruil wil doen vraag me af waar je woont staat geen straatnaam of welke wijk je woont.
Zelf woon ik op de zandweerd zuid dicht bij de IJssel het is een eengezinswoning open keuken grote woonkamer 3slaapkamers en een grote zolder.huurprijs van mijn woning is 544 euro.


Met vriendelijke groet mevr stempher
Re: Woningruil Deventer - ....
21 april 2013 13:26
Hallo,

Wil u ook ruilen met een 4k woning in IJsselstein net buiten Utrecht. Die huur bedraagd 650.

Groeten,
Stephney
sw
Re: Woningruil Deventer - ....
22 april 2013 15:56
Wat vindt u van een.flatwoning in apeldoorn? Met 3 slaapkamers in anklaar. Ik hoor het graag. Gr.
Intresse in een nieuwbouw appartement met lift op de 2e etage op hoornwerk met 2 Grote slaapkamers
Heeft u ook interesse in deze woning:


[#$%&]
Wat vind je van een nieuwbouw appartement met 2 slaapksmer in deventer dichtbij het centrum? Hoor het graag
Sharon geld ook voor jou ik heb een nieuwbouw appartement met garage 2 slaapksmers. Dichtbij het centrum email guloooom@hotmail.com gr
Hoi

Ik woon in Enschede: 3 slaapkamers, allemaal ruim en een woonkamer is heel groot, balkoon, douche, apart WC, laminaat en tapijt in slaapkamers

Heeft u interesse -dan mailen.

BVD
Gr
Tammy
mono ( mvr stempher als ik het goed heb geschreven)

ik heb interesse om te ruilen kunt u mij een mailtje doen sher3n@hotmail.com
ik woon op hoornwerk jordensplein nieuwbouw appartement met 2 ruime slaapkamers en een ruime woonkamer als u wilt kan ik foto's sturen via de mail en natuurlijk kunnen we een afspraak maken om te komen kijken !

gr sharon
mevr stempher,

u wilt ruilen colmschate deventer wat voor u

groetjes wilma
Hoi mono ik heb ook een nieuwbouwappartement met 2 slaapkamers op de hoornwerk. Woon er pas een jaartje dus alles is pas geverft en zit laminaat in. Als je interesse hebt kun je me mailen guloooom@hotmail.com
Re: Woningruil Deventer - ....
03 juli 2013 21:18
Al geruild ondertussen? 1gezinswoning in emmen aangeboden
ik zou graag woningruil met u willen doen ik woon flat 1hoog 3slaapkamers rustige wijk ik hoop wat van u te horen met vriendelijke groeten rekers
Re: Woningruil Deventer - ....
19 juli 2013 21:52
Voor wie is het bericht bedoeld staan meerdere woningen aangeboden en de meesten reageren niet helaas
Re: Woningruil Deventer - ....
10 augustus 2013 18:58
intresse in eengezinswoning in enschede met 3 slaapkamers en voor en achtertuin??
Re: Woningruil Deventer - ....
16 augustus 2013 10:08
hallo

bent u misschien geintresseerd in eeen eengezinswoning in enschede
Re: Woningruil Deventer - ....
19 september 2013 20:37
Ij rekers bevind uw flat met 3 slaapkamers zich in Deventer?
Ik zou graag woning ruil willen doen
Ik heb een mooie grote huis met een mooie keuken en wc eerste verdieping wc met badkamer plus 3 grote slaapkamers
Tweede verdieping nog mooie grote slaapkamer plus aan 2 kanten zolder voor spullen neer te zetten en je waschiemen
Ik hen mooie grote tuin van 13 meter lang en mooie grote voor tuin achte kun je de auto kwijt winkel bushalte stadtsion allemaal valk bij
Huurprijs is 630 het is op colmschate
[/left]Paulina Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zou graag woning ruil willen doen
> Ik heb een mooie grote huis met een mooie keuken
> en wc eerste verdieping wc met badkamer plus 3
> grote slaapkamers
> Tweede verdieping nog mooie grote slaapkamer plus
> aan 2 kanten zolder voor spullen neer te zetten en
> je waschiemen
> Ik hen mooie grote tuin van 13 meter lang en je kan de auto achtte neer zetten
> grote voor tuin
Winkels bushalte stadtsion zwembad zet allemaal dicht bij loop afstand 10 menuten
>het is ook kindvriendelijk mooie grote plein waar ze kunnen spellen
> Huurprijs is 630 het is op colmschate ik wil ruilen in de omgevening colmschate of de kan van de floria de braam of vijverhoek
Huur prijs wat ik wil max 730 euro
Deze huis is te groot voor mijn en graag in een rustig omgeven
welke wijk is het ik woon zelf ook in deventer dicht bij speeltuin de 3 hoek
hallo wilma heeft u inmiddels al een andere wong of bent u nog opzoek voor woningruil
Re: Woningruil Deventer - ....
09 september 2020 10:03
Ik heb intresse in uw woning.ik heb zelf een woning in dieren die ik graag zou willen ruilen met u.

Mvg S.Lok
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: