Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil maakt niet uit waar!

Gepost door Petra Boerman 
Ik heb een eengezinswoning met 3 grote slaapkamers, en een grote zolder evt slaapkamer! grote badkamer+toilet boven en beneden! voor en grote achtertuin! In NIJVERDAL!( overijssel) een kindvriendelijke buurt..en een mooie straat met veel groen!!! dus diegene die rust willen, je woond hier heel mooi!!!
Re: Woningruil maakt niet uit waar!
12 februari 2013 15:02
Hallo waar zoekt u een woning precies kunt u wat duidelijker zijn.Ik woon in Almere,en waar ligt Nijverdal?
hallo met jawad ik kom uit denbosch brabant huur een hele mooie appartement in centrum van denbosch met eigen parkeerplek garage onder de appartementen lift cv balkon heb 2 slaapkamer een grote een kleine grote woonkamer grote badkamer wc berginskamer betaal 550 huur
Wij wonen in Akersloot met 3 kamers aparte douche, keuken, berging, achtertuin, scholen, kindevriendelijk, winkels in de buurt. Het gezellige woning.
Hai Petra,

Mijn zus woont in Dordrecht in een hele mooie drie kamer flat met badkamer heel goed onderhouden.
Gaat jouw interesse daar ook naar uit?
mail of bel mij dan, mijn zus wil graag naar nijverdal.

Dordrecht ligt centraal gelegen in de randstad je kan snel naar den haag rotterdam utrecht breda belgie.

diana 06-54212323
Ik heb een mooie zeer goed onderhouden 3 kamerflat in Dordrecht. met nette keuken, laminaat woonkamer en badkamer met bad,

gr wilma
sacraoema@msn.com
Hoi,

Intressen in amersfoort
Goedendag,

Ik woon in Amstelveen (nabij Amsterdam) 4-kamer massionette woning dichtbij winkels en openbaar vervoer. In kindvriendelijke en groenrijke omgeving. Wil graag naar Amersfoort verhuizen.

Interesse? mail me voor meer info w.den.hartog@casema.nl

Mvg. wendy
Goedemiddag,

Is een ruime eensgezinswoning in Velserbroek evt een optie?

met vriendelijke groet,

Erica

nb ik ben alleen dus moet wel als alleenstaande in woning mogen.
Re: Woningruil maakt niet uit waar!
16 september 2013 23:48
hallo ik woon in heerlen limburg eengezingswoning 3 slaapkamers zolder voor en achter tuin enresse dan meillen ayse3838@live.nl gr ayse
Re: Woningruil maakt niet uit waar!
18 september 2013 01:03
hallo, ik kan met u huis ruilen heb 3 grote slpk met tuin schuur 2 wc in centrum dichtbij station 5 minoten lopen gelderland winterswijk contact : 0648540819
Hallo ik woon in een flat op de eerste verdieping in ijmuiden met 3 slaapkamers en 1 woonkamer ik zou graag willen ruilen mvg Deborah
wendy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedendag,
>
> Ik woon in Amstelveen (nabij Amsterdam) 4-kamer
> massionette woning dichtbij winkels en openbaar
> vervoer. In kindvriendelijke en groenrijke
> omgeving. Wil graag naar Amersfoort verhuizen.
>
> Interesse? mail me voor meer info
> w.den.hartog@casema.nl
>
> Mvg. wendy
w.denhartog@casema.nl Schreef:
-------------------------------------------------------
> wendy Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Goedendag,
> >
> > Ik woon in Amstelveen (nabij Amsterdam) 4-kamer
> > massionette woning dichtbij winkels en openbaar
> > vervoer. In kindvriendelijke en groenrijke
> > omgeving. Wil graag naar Amersfoort verhuizen.
> >
> > Interesse? mail me voor meer info
> > w.den.hartog@casema.nl
> >
> > Mvg. wendy
bent u nog steeds op zoek naar een huis in amersfoort? ik heb een woning in de wijk Kattenbroek
hallo wie heeft een beneden woning in doordrecht will ik ruilen met amsterdam huur is 580 pm heb 3 kamers is hoek woning in noord bij buikslotermeerplein mijn tel nl is0644371318
Hoi ik heb 4 kamers en grote balkon in nijmegen oost vlakbij centrum. Info 0634672361
Heb je deze woning nog?
Hallo Ik heb een 3 kamer woning Amsterdam Jordaan de huur is nog geen 500 info 0686009166
Goedemiddag,
Heeft u al een geschikt ruilobject gevonden?? Ik heb een prachtige eensgezinswoning in Schagen met tuin in Schagen met 3 slaapkamers en een grote zolder. Op loopafstand van het centrum en op fietsafstand van het strand.
Interesse? Ik stuur graag wat foto's.

Groetjes Judith
Judith Sas
Ik zou graag met je willen ruilen, ik heb een hoek eengezinswoning met 4 slaapkamers in Den Helder, kindvriendelijke buurt dicht bij winkelcentrum ik ben op zoek naar een woning in Schagen
Beste Judith,
Ik woon in Hoofddorp.
Heb een 55+ 3k huurwoning bg.
Interesse?
Ik heb een flat,2 slaapkamers,8 hoog in amstelveen.Ik wil graag naar den haag.Uschi Kloosterman
Hoi ik heb een huur wonin van 600 euro met 2 kammers em eeen woonkammer 2 balkons een wc dichte keuken en een douche en benede is de schuur woon in een apartment op 4 hoog in utrecht kanaleiland wil graag ook in utrecht overal als h
et maar geen kanaleiland is intresse laat me weten gr
Hallo ik zag u advertentie.
Ik heb een leuke appartement in leidscherijn,ik heb 3 kamers en een grote woonkamer en balkon en lift en eigen berging. Winkelcentrum is vlakbij het station is 500 meter hier vandaan.
Ik wil graag naar kanaleneiland verhuizen.
Graag hoor ik van u.
Vriendelijke Gr Lambie.je kunt ook bellen 0647011225
Woningruil Winterswijk
29 november 2020 10:49
Woningruil van Elst Gelderland naar Winterswijk. Aangeboden ruime hoekwoning Westeraam in Elst , huur 700 .
Gezocht hoekwoning bij centrum Winterswijk of directe omgeving, bovenwoning met dakterras is ook een optie . Appartement ( hoek) op bovenste etage kan ook een optie zijn. Betreft sociale huurwoning .
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: