Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amsterdam naar Lelystad.

Gepost door mariska 
Hallo, ik ben op zoek naar een ruilkandidaat. Ik woon in Amsterdam, heb een leuke 2- kamerwoning in een superleuke buurt! De woning is gelegen aan een gracht, de Rijpgracht. Ik ben op zoek naar een 2-3-4 kamerwoning in Lelystad. Gr, Mariska
Hallo,

Bent u ook geinteresseerd in een driehoeksruil? ik woon in Apeldoorn en wil naar Amsterdam.

Ik zie op woningruil dat er 2 kandidaten uit Lelystad naar Apeldoorn willen.

Mocht je geitneresseerd zijn, stuur dan even een e-mail naar zullenweruilen@hotmail.nl

Vr. groet.
hallo mariska?

ik zelf heb een woning in lelystad, bij de waterwijk op de noordzeestraat .heb 2-kamerwoning een grote balkon .
wil graag terug naar amsterdam ,in verband dat mijn familie daar woont .

misschien bent u geïnteresseerd!!!

kunt u contact opnemen : amitrakhan@hotmail.com
wil je naar lelystad een 3kamerwoning voor en achtertuin <heeft twee slaapkamers en een zolder met vlizo trap <
ik wil graag naar almere toe heb al een ruilkandidaat die naar amsterdam wil ..ik hoor graag van je
Hoi Mariska,

Heb je nog interesse in een appartement in Lelystad? Ik wil heel graag naar Amsterdam. Ik heb een appartement in centrum van Lelystad, 4 ruime slaapkamers, 2 verdiepingen, balkon. Ik hoor graag van je.
ik wil woningruil doen ik heb vier kamer woning in amsterdam z o holendrecht en wil een eensgezins woning met tuin wie wil met mij ruilen ik hoor het graag van u
aan den boer..
intresse in een 3kamerwoning eengezins voor en ahtertuin pakeren voor de deur .hoor graag snel van je ..
Re: Woningruil van Amsterdam naar Lelystad.
06 april 2013 23:34
heeft u geen intresse in een 3kamer woning in almer muziekwijk
Beste Mariska,

Ik wil graag met je ruilen, als je nog niets anders gevonden hebt. Ik heb een eengezinswoning (nieuwbouw) in een nieuwe wijk van Lelystad. Naast een gigantische zolder, tevens twee slaapkamers en een grote tuin op het zuiden. Ik wil graag met je doorpraten!

Groetjes,
Lysette
Hallo Allemaal,

Graag zou ik willen verhuizen van Lelystad naar Amsterdam noord. Ik heb een 5 kamerwoning. In de wijk boswijk.
Nabij gelegen winkels en scholen. Daarnaast heb ik een ruime zolder en een ruime achter tuin en een tweede toillet op de eerste verdieping. Ik wil graag
verhuizen ivm mijn werk in Amsterdam.

Met vriedelijke Groeten,

Els
Re: Woningruil van Amsterdam naar Lelystad.
13 augustus 2013 19:51
Hallo Allemaal,

Ik woon in een ruime 5-kamerwoning in Lelystad, met een ruime zolder.
Graag zou ik willen ruilen met iemand die in Amsterdam Noord woont i.v.m mijn werk.
De woning ligt nabij scholen, winkels en het ligt in een kindvriendelijke buurt.
De oppervlakte van de woning bedragen:

Hoofdwoonkamer: 29,68 m2
Keuken : 7,31 m2
Slaapkamer 1 : 13, 69 m2
Slaapkamer 2 : 13, 34 m2
Slaapkamer 3 : 13, 00 m2
Slaapkamer 4 : 5,98 m2
Bad/douche 3,44 m2
Toilet 2 stuks
Wastafel 3 stuks
Douche
opp. buitenruimte voortuin 75 m2
opp.achtertuin 100 m2

GRAAG HOOR IK VAN JULLIE.

Mijn E-mail adres is ce_ dommershuijzen@hotmail.com
mijn tel is: 0684566079

Groetjes Els



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2013 20:02 door els.
best mensen
ik ben op zoek iemand wil ruilen ik woon lelystad ik heb 3slaapkamer een ik wil amsterdam zaandam haarlem en tussen bel 0643620765 mail anas111@live.nl
Dag Mariska,

Ben je ondertussen al geslaagd?
Ik zie dat de datum van plaatsing ondertussen lang geleden...
Wellicht toch moeite waard om te reageren?.

Ik heb mooi huis, midden in een rij van 8 huizen.
Mooie tuinen, zowel voor als achtertuin.
Grote living met open keuken, (40m2) die als dat nodig zou zijn eenvoudig afgesloten kan worden.
Drie slaapkamers en grote zolderkamer over totale oppvl huis.
Ik heb er jaren cursussen gegeven.
Mooie ruime badkamer met bad en douche, plus tweede toilet.

Ruime inpandige berging, waar huishoudelijke machines en fietsen kunnen staan zonder je nek te hoeven breken..

2 minuten lopen van IJsselmeer en Batavia stad..

Voor mij is het huis te groot geworden, dat is de enige reden van kleiner willen wonen..

Graag een korte reactie..

mvg

Koster
Geachte geïnteresseerde,

Graag zou ik weer willen verhuizen naar Amsterdam Noord!
Wie is er geïnteresseerd om woningruil met mij te willen doen?
Mijn huisje is een 3 kamer woning prachtig gelegen aan een park met schitterend uitzicht op een gracht.
Het huisje heeft een leuk voortuintje en een vrij ruime achtertuin met losse berging.
Het huis ligt mooi centraal omringd met winkels en scholen voor eventueel uw kind.
Zelf ben ik zoekende naar een 4 kamerwoning deze was enigsinds net
Iets te klein voor mijn gezin.

Graag kom ik uw reactie tegemoet.

Mvg,
RAMONA
Re: Woningruil Lelystad naar Amsterdam Noord
30 oktober 2013 22:39
Hallo, graag wat meer informatie over uw woning a.u.b.
Zie anders mijn post op [woningruil.startpagina.nl] .
Re: Woningruil van Amsterdam naar Lelystad.
22 november 2013 19:47
Hallo,

Is dronten ook een optie?
Heb een woning met 3 slaapkamers, zolder, berging, kelder, schuur, voor en achtertuin, 2 toiletten, enz
Hoi mariska ben je nog opzoek of heb je al wat gevonden
k woon in lelystad en heb een 3 kamer woning
hallo ik ben opzoek naar een woning in Amsterdam .
ik heb zelf een Eengezinswoning in Lelystad met vloerverwarming beneden en boven .
voor en achter tuin .
wil graag terug vanwege mijn kinderen en werk ook in Amsterdam.
de huur is 577.95 en de woning is van 2011 .



m.v.g. Anneke
telefoon 0651111433
Rottedamzuid naar rotterdamzuid kan ook zijn pendrech vreewijk
woning ruil 4 kamer wonning met tuin in ln lelystad gezocht 4kamer woning in amsterdam
hoi ik heb een vierkamer flat in holendrecht amsterdam zuid oost wil graag ruilen met een eengezins drie kamer woning u kunt reageren op me e-mail adres hoor graag van u grt sil
Hallo, ik heb een huurwoning, het betreft een hoekwoning met 4 slaapkamers,
ruime woonkamer, een fijne tuin en grote schuur in Apeldoorn. Ik wil graag een woning in Amsterdam,
het liefst met 3 slaapkamers en kindvriendelijke buurt. Mocht je intresse hebben of iets weten: 0685236527
is mijn nummer.
Pascal van der hoorn
Re: Woningruil van Amsterdam naar Lelystad.
13 februari 2016 05:45
delilah Schreef:
-------------------------------------------------------
> wil je naar lelystad een 3kamerwoning voor en
> achtertuin <heeft twee slaapkamers en een zolder
> met vlizo trap <
> ik wil graag naar almere toe heb al een
> ruilkandidaat die naar amsterdam wil ..ik hoor
> graag van je


Woon in almere 3 kamerwoning 2e verdieping huur 580 intresse bel me even 0614059688 of mail naar dutch.boy2012@hotmail.com
hoi den boer
ik zie uw advertentie best wel tijdje geleden meschien heeft u al succes en bent inmiddels al verhuisd maar toch doe ik een gok
groetjes warda
Goedendag. Ik heb een 3 kamer woning met een tuin apparte keuken vanuit de keuken kan je naar de tuin ook via de woonkamer kan je naar de tuin woon begane grond 5/7 minuutjes van het station/ centrum vandaag berging beneden aanwezig ook in huis is er een extra berging leuk plekje vanwege mij alleen zijn met mn dochter wil ik graag terug naar mn familie graag hoor ik van u groerjes sharon
Hallo
de advertentie staat er nog niet lang op hoor
maar het is voor een 55+ seniorenwoning
heeft u dat ?
Goedenavond liefe mensen ik ben op zoek naar eengezinswoning in Lelystad 5of 6 kamer woning ik woon zelf in de belmer zuidoost ik heb een 4kamer wonig
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik duidelijk maken dat geintereseert ben in uw woning.

Ik heb uw advertentie gelezen en ik zag dat u een woning zoekt in Lelystad. Mijn woning is in Dronten 15 minuten rijden van lelystad.
Het is een ruime woning 1 woonkamer en 5 slaapkamers & ruime voortuin en achteruin. Het is een hoekwoning waar je je auto eventueel je auto kan zetten. Superleuke buurt en uiteraard hele aardige buren.
Graag wil ik telefonisch contact met u voor eventueel om details te bespreken en foto's van mij woning.


Grote keuken 2 WC
Nieuwe buiten isolatie
Deuren nieuw
Nieuwe bad kamer
dubbel glas.
nieuwe keuke
grote zolder
grote tuin.
5 splaapkamers.
tuinvoor en achter
mooi fruit bomen zo als appel, ruimen druiven waalnoot.
130m2
586 € kalehuur.
gratis parkeergelegenheid. heel dichtbij voor de woning.



Hoekwoning.
Heel aardigeburen.
Heel ruistige buurt. (niet druk)

Dit was als laatst aanvullende informatie.

Graag hoor ik het van u, Als het ook niet door gaag wil ik toch graag wan u een reactie.


Mvg.
ismail
0653702344
Ruilen lelystad naar lelystad
17 februari 2017 16:48
Heb een 5 kamer eengezinswoning woning grote tuin zonder achter buren vrij uitzicht
Wil graag 3 kamer eengezinswoning woning met zonnig tuintje in de wijken kempenaar----gondel----kogge----karveel
Mijn huur is 620,00
Een kamer meer mag ook ,en geen vrije sector woning
Hai iedereen,

Wij wonen in Lelystad in een 2kamerwoning die voor ons nu te klein word. Ik ben namelijk in verwachting.
Wij zijn dringend opzoek naar iemand die kleiner wilt gaan wonen, onze voorkeur gaat uit naar een 3 of 4 kamer woning.
Dus woonkamer en 3 slaapkamers en een tuin en natuurlijk parkeer gelegenheid.

Wij hebben dus 1 slaapkamer en woonkamer en een zeer ruime balkon.

Hoop op reactie van iemand.

Met vriendelijke groet,

Mella
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: