Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Rotterdam - Barendrecht

Gepost door Mina 
Hallo,

Ik bied een 3-kamerwoning in Rotterdam centrum aan en ik zoek zelf een woning met minimaal 3 kamers in Barendrecht. Als u geinteresseerd bent kunt u mailen naar soepkip077@hotmail.com

groetjes Mina
Beste Minia,

Hoek van Holland (eengezins 4 kamers,477 euro) is geen Barendrecht,maar misschien heb je toch interesse?
Of eventueel in een driehoeksruil?
Wij zoeken Roetterdam centrum,zonder trappen.
grtz
BosatlasjeMina schreef:
>
> Hallo,
>
> Ik bied een 3-kamerwoning in Rotterdam centrum aan en ik zoek
> zelf een woning met minimaal 3 kamers in Barendrecht. Als u
> geinteresseerd bent kunt u mailen naar soepkip077@hotmail.com
>
> groetjes Mina
hallo ik ben op zoek naar woning in Barendrecht ik heb 4 kamer in rotterdam
wij hebben een eensgezins woning 120 m2 (gebouwd 2001) achter avenue carnisse., met een tuin van 10 mt. we hebben 3 slaapkamers en een grote zolder met dakkappel waar je nog eens 2 slaapkamers kan maken. Het is nu 1 grote kamer met een afgesloten waskamer met alle afsluitingen. het is een prachtige woning maar we missen de drukte van rotterdam. Het is hier lekker rustig en veel jonge ouders met kinderen.
de tram (lijn 25) op 3 mnt lopen. Je bent binnen 25 mnt op beursplein en 30 mnt op centraal station rdam.

wij zoeken een huis/ appartement met tuin of een groot balkon of dakterras. Het hoeft niet in het centrum te liggen. maar wel een rustige buurt geen Rdam west. Kop van zuid is ook okay, het liefst Blijdorp/ Bergselaan of overschie en schiebroek is ook goed. wel 3 slaapkamers en een grote royaal woonkamer met openslaande deuren naar dakterras of tuin.

aichaenarthur@tiscali.nl

alleen als je echt serieus bent kan je reageren.
Woningruil
31 augustus 2009 23:59
Geachte heer, mevrouw van waart

Ik vroeg me af of u Spijkenisse ook goed vind
Ik hoor het graag van u voor meer informatie

Met vriendelijke groet,
Ahlam
Hallo,

Ik heb een 4 kamer woning massionette 2de verdieping met 2 balkons nette woning.ben zelf op zoek naar een benede woning in omgeving Barendrecht,IJsselmonde mocht u interesse hebben kunt u me bellen 0614019677
Beste Waart,

Zelf heb ik 4 kamerwoning in Rotterdam zuid (kop van zuid) op de 1e etage met mooi uitzicht tegen over speelplaats en alle voorzieningen in de buurt,
zoals winkels, scholen en trams. Ik ben ook op zoek naar woningruil in barendrecht. Als u interesse heeft bel mij 06-16367095

Groetjes, Fatima
Hallo,

Ik heb interesse in woningruil. bel mij op 06-16367095

Groetjes Fatima,
hallo,

Wij zijn een jong stel en verwachten binnekort een baby. Om een nieuwe start te beginnen hebben wij besloten om wat groener te gaan wonen. B.V. barendrecht, Carnisselande of Berkel en Roderijs. Want waar wij nu zitten Prins-Alexander is ook erg ideaal, de winkels zijn op 10 min loopafstand en de metro oosterflank ook 10min. Het is erg kind vriendelijk en rustig. Wat wij u aanbieden qua woning is een 3-kamer etage woning op de 2e verdieping.

Mocht u intresse hebben dan horen wij dat graag.
U kunt ook telefonisch contact opnemen: 06-19654151 of 0613616612
hallo,

Wij zijn een jong stel en verwachten binnekort een baby. Om een nieuwe start te beginnen hebben wij besloten om wat groener te gaan wonen. B.V. barendrecht, Carnisselande of Berkel en Roderijs. Want waar wij nu zitten Prins-Alexander is ook erg ideaal, de winkels zijn op 10 min loopafstand en de metro oosterflank ook 10min. Het is erg kind vriendelijk en rustig. Wat wij u aanbieden qua woning is een 3-kamer etage woning op de 2e verdieping.

Mocht u intresse hebben dan horen wij dat graag.
U kunt ook telefonisch contact opnemen: 06-19654151 of 0613616612
Hallo,
Ik ben op zoek naar een ruil woning in Barendrecht.
Onze huis bestaat uit drie kamers waar van twee klaap kamers, groot woon kamer en apart keuken en groot achter tuin en de huur is 436 euro.In omgeving van bijerlaanslaan
binnen 5 minuten is alberthijn aldi bakers tram 20 en 25 bus 66 en77.
OP zoek naar een groter huis in barendrecht.
voor meer in bel 0639553811.
Ik heb een leuk voormalig 3 kamer appartament in rotterdam-zuidwijk, in een mooie groene omgeving.
De woning is volledig opgeknapt en gemoderniseerd.
Vraagprijs 82.500

Evt ook te ruilen voor een leuke 1 gezinswoning in Barendrecht of Rotterdam Centrum.

Bel mij: 0651800070
Hallo, ik woon in Barendrecht in een kleine eengezinswoning en ben opzoek naar een andere woning(flat) in Barendrecht. Het is een 3 kamer woning en een extra kamertje. Het ligt in een leuke gezellige buurt en de winkels/bus op 5 min loopafstand. De woning heeft zowel een voortuin als ruime achtertuin.
Goedenavond,

Via deze website vond ik uw oproep voor woningruil.

Wij wonen in een appartement en willen heel graag naar een eengezinswoning.

Waar woont u en heeft u nog interesse?

Met vriendelijke groet,

Samantha zwaard
Had jij nog interesse in een woningruil?
Had jij nog interesse in een woningruil?
Hallo Samantha,

Ik ben ook opzoek naar een ruilwoning, ik woon nu met mijn dochter in een (kleine) eengezinswoning in Barendrecht De Ruyterstraat. Het is een 3 kamerwoning met een extra vertrek (kamertje)..ruime voor en achtertuin, ruime schuur.
Leuke gezellige buurt met school in de buurt, en de winkels zitten op loopafstand.

Ik hoor graag van je.

Mvg
Fiona Schot
Beste Samantha,

Gaat dit om een koop of huurwoning?

Mvg
Fiona
Beste Fiona

Is het je al gelukt om woningruil te realiseren?
Ik zoek een goedkopere huurwoning en heb zelf een grote eensgezinshuurwoning, vrije sector.
Wat zoekt jij precies?
Met vriendelijke groeten,
Miranda
hallo

ik ben op zoek naar een appartement/gelijkvloerse woning in barendrecht. zelf heb ik een eengezinswoning met 3 slaapkamers een vliering een voor en achtertuin.
intresse? dan hoor ik het graag.

groetjes luciella
hoi waar woon je ik op de oudehaven zou graag een eengezinswoning niet te groot
hoi
intresse in oud ijsselmonde.
hoor graag ja of nee
hoi zou het leuk vinden om een x te kijken bij jou ik heb zelf een flat op de oude haven erg rustig op de 1ste etage
ik zou wel een eens gezins woning willen.
cullens Schreef:wil je niet na oud-ijsselmond 3 kamer benedewoning
-------------------------------------------------------
> hoi waar woon je ik op de oudehaven zou graag een
> eengezinswoning niet te groot
luciella Schreef:
zou je niet na oud-ijsselmonde willen
benedwoning 3 kamers
-------------------------------------------------------
> hallo
>
> ik ben op zoek naar een appartement/gelijkvloerse
> woning in barendrecht. zelf heb ik een
> eengezinswoning met 3 slaapkamers een vliering een
> voor en achtertuin.
> intresse? dan hoor ik het graag.
>
> groetjes luciella
luciella Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo
>
> ik ben op zoek naar een appartement/gelijkvloerse
> woning in barendrecht. zelf heb ik een
> eengezinswoning met 3 slaapkamers een vliering een
> voor en achtertuin.
> intresse? dan hoor ik het graag.
>
> groetjes luciella
wil je niet na oud-ijsselmonde benedewoning 3 kamers. Hoor graag ja of nee. en heb jij tuin?
benedewoning 3 kamers oud ijsselmonde mischien opzie
Hallo
Ik woon in lombardijen in eengezinswoning met 6 kamers heel goed huis alles is nieuw achtertuin alles zit in nieuw badkamer nieuw keuken nieuw wc.s
Ik zoek huis in Barendrecht oud barendrecht daar zit nu mijn kinderen op school en mijn werk daaron wil ik verhuizen
Goedenmiddag,

Ik woon in een nieuwbouw flatwoning in Portland op de 3 e verdieping
Het is een 3 kamer appartement met een ruime woonkamer.

Graag een woning in Portland zelf of carnisselande barendrecht
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: