Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jullie naar leuke 4 kamer woning Slotervaart, wij omgeving Amsterdam met tuin.

Gepost door Gerben 
Wij hebben een leuke en zeer gunstig gelegen woning in Amsterdam Slotervaart. Het is een 4 kamer woning op de 1ste verdieping wat middels een lift of trap bereikt kan worden. Er een een ruim balkon aan de achterzijde en voor is een binnenplaats. Openbaar vervoer zoals metro en trein zijn om de hoek, net zoals winkels en restaurants. Het is geen sociale huur (780e), dus geen huurtoeslag. Wat wij zoeken is een leuke woning in de omgeving van Amsterdam met het liefst een tuin. Wij zijn een gezin met twee kinderen zodat 3 slaapkamers een vereiste is, ook een goede verbinding met ov naar Amsterdam Centraal is belangrijk vanwege mijn werk. We horen het graag!
heb een gerenoveerd een gezins woning in slotervaart grote tuin met schuur dubbellen ramen geissoleerd box en zolder bel me aub 0633008125
Hoi gerben, ben je nog steeds op zoek?
Ik woon nu in Zaandam in een huis met 3 slaapkamers en een tuin en open haard. Ik heb hier bijna 2 jaar heerlijk gewoond. In een doodlopende straat van een gezellige, sfeervolle en kindvriendelijke buurt (burgemeesterbuurt) met hele fijne buren! Natuur dichtbij (Twiske 15 minuten), zwemmen; 3 minuten lopen en je doet een duik, tuin op het zuiden en op 30 minuten fietsen van de NDSM pont. Station op enkele minuten fietsen (en in 12 minuten op cs a’dam). En met de auto zit je zo op de A10 of A8.
Het is mijn eigen woning vandaar dat ik alleen kan ruilen met particuliere huur.
Voor mij geld het in dit geval dat ik graag terug wil naar Amsterdam De Pijp (of op fietsafstand). Mijn kinderen zitten daar nog op de basisschool en ik wil graag weer in de buurt wonen van hun school en hun vader.
Ik vind eigenlijk Slotervaart net te ver maar dacht kan toch even bekijken?
grtjs Riska
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: