Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil: Ik naar Amsterdam e.o., U naar Landsmeer

Gepost door Mourad 
Ruime tweekamer woning. Een galerij aan de voorzijde+ entree en een ruime vierkante balkon (8 m2) aan de straatkant. Twee toiletten aanwezig, berging, washok en een open keuken in de woonkamer. Woonoppervlakte is ongeveer 65 m2. Woonruimte is uitzonderlijk mede door de hoogte van het plafond van 3,5 mtr en de ligging tussen de ring A10 en het Twiske.

Wij zijn op zoek naar een ruimere woning wegens gezinsuitbreiding. Een ruime flatwoning of een eengezinshuis met minimaal 3 kamers. Amsterdam Noord, Oost en Zuid-Oost zijn geen serieuze opties voor ons!

Kijk voor meer info op @#$%& het betreft de woning gelegen in Landsmeer, Buitenhuislaan.
hallo ik woon in amserdam noord kan bellen 0686364763 graag
Re: Woningruil: Ik naar Amsterdam e.o., U naar Landsmeer
17 november 2016 10:57
Waar woon je in noord en hoeveel kamers heb je
3kamar in noord 0686367463
Ik woon in Amsterdam nieuwe woning gerenoveerd met balkon sinds 3 jaar nieuw leuke gezellige buurt met winkels en scholen 3kamerwoning tussenwoning. Circa 20 min loopafstand van centrum aan de Willem de zwijgerlaan zeer gewilde woning in nieuw staat. Graag woningruil naar benedenwoning Amsterdam of Landsmeer rustige buurt willen we. 0636431758 bel me korte termijn Bezichtigen. Gr, saar
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: