Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van DenHaag naar Rijswijk

Gepost door Laura 
Aangeboden zeer grote topetage met 3 slaapkamers grote woonkamer woonkeuken en badkamer ,
Topetage / hoekwoning.

Gevraagd 2 of 3 kamerappartement / flat / portiekwoning in rijswijk of
Den Haag zuidwest,

Heb je intresse stuur een mailtje.
hallo ik ben een vraag ik heb een 4kamer flatje in delft voozien van nieuwe keuken nieuwe douche met ligbad... ik wil naar denhaag toe intress?? of is dat iets e ver uit koers ??
maikel schreef:
>
> hallo ik ben een vraag ik heb een 4kamer flatje in delft
> voozien van nieuwe keuken nieuwe douche met ligbad... ik wil
> naar denhaag toe intress?? of is dat iets e ver uit koers ??

Hallo ik wil graag een afspraak met u maken om onze wensen en doelstelling tot realiteit tebrengen .
Ik woon op loopafstand van het centrum in den haag,aan de overkant van mijn flat
is er ook een konmar gevestig.mijn teln;0614021277

Met vriendelijke groeten
hallo

dit is een vrij oude advertentie maar ik probeer het toch.
Ik woon in een doorgebroken goeduitziende 4 kamer woning in rijswijk
Dit gelegen in de ministerbuurt een zeer nette buurt.
Maar helaas moet ik iets groter gaan wonen i.v.m. gezinsuitbreiding.

Als u nog niet voorzien bent kunt u mij bellen of mailen.

0650561526
gi2@live.nl

Vriendelijke groet.

Melody van Wieringen
Laura Schreef:
-------------------------------------------------------
> Aangeboden zeer grote topetage met 3 slaapkamers
> grote woonkamer woonkeuken en badkamer ,
> Topetage / hoekwoning.
>
> Gevraagd 2 of 3 kamerappartement / flat /
> portiekwoning in rijswijk of
> Den Haag zuidwest,
>
> Heb je intresse stuur een mailtje.
mij TEL:0621674542
Re: Woningruil van DenHaag naar Rijswijk
17 mei 2009 14:58
hoihoi ik hen een huis 4de etage 3 kamerwoning mt lift rijswijk zh waar van den haag woon u u kunt mij mailen
louiseniseo@msn.com
Re: Woningruil van DenHaag naar Rijswijk
17 mei 2009 14:59
u kunt ook bellen 0681111675 afz louise
hallo ik woon in voorburg portiekwooning 4 kamers grote balkon rustig en een groene buurt
hallo ik woon zelf in rijswijk 4 straate achter de boogaard 5 kamerwoning 4de etage zonder lift helaas maaaar is te doenhoor...
voor :klein balkonnetje en achter :gewone balon grote zolder met daar 2 slaapkamers ,kast speelruimte voor kids
supermarkt vlak op de hoek ,school voor bassis school eind vd straat ,groot grasveld achter voor dekinderen...kelder ...gezelligen buurt maaar mis voorburg ....waar is uw huis? heeft u intressen?

gr jessica
Hello, Ik woon in Delft Noord 4 kamerapartement beneden wooning Buitenboogerd te Delft
kunt u mij ruilen naar den haag?

tel 0645432448
hallo,

ik heb een ruime 5 kamer woning in de buurt van de loosduiseweg en ben op zoek naar een rustige buurt, liefst iets met een tuin.
ik heb een grote twee kamer woning in moerwijk. vlak bij een kleine winkelcentrum, kinderdagverblijf en basis school.
in de buurt van de erasmusweg
hallo ik heb u advertentie gelezen en wij hebben wel intresse in uw woning

wij zelf wonen in rijswijk in een portiek flat 3e etage met 2 slaapkamers 1 van 5m2 en de andere is 11,8m2 woonkamer is 16m2 wij hebben 2 balkons een aan de keuken en de andere aan de slaapkamer. wij horen graag van u.


met vriendelijke groet c.e wijker nieuwenhuizen
hoi,
waar in den haag zit u?
en is het een eensgezinswoning of een etage woning?
groet
ik wil mn huis ruilen met iemand in rijswijk en dicht bij de boogaart
ik heb een portiek woning op begane grond (3 slaapkamer, grote woonkamer keuken, badkamer en tuinje voorkant van woning) in rijswijk, nette buurt vlakbij rijswijktheater ook winkelcentrum bogaard.

Waar is jouw woning in den haag?
hallo,
ik woon in den haag moerwijk dicht bij Betjewolfstraat en ik wil naar wateringenveld verhuizen. Ik heb een 3 kamerwoning
Ik heb een driekamermaisonette in Zoetermeer op de bovenste etage met heel groot terras in de buurt van winkels, openbaar vervoer, scholen en park. Rustige wijk in Buytenwgh, interesse? Mail judith_schellekens2@hotmail.com
Hoi,

Ik ben geintresseerd in die woning ik zelf heb een 2 kamerwoning in den haag zuid. Hoor graag van je of je ook intresse hebt.
woningruil rijswijk naar den haag
woningruil :ik wil liever nieuwbouw hoekgezinswoning 5 of 6 kamer den haag
ik ben eengezinswoning 4 kamer rijswijk met groot rustig veilig vlak bij bogaard huur 530
ik wil nieuwbouw hoekeengezinswoning 5 of 6 kamer 2 of 3 woonlaag huur 500 den haag
antwoord jij email mij of mobielnr 06423783295 sms jij mij
ik moet weten jou
mijn naam sharda
hallo ,wie wil met mij ruilen in woon in den haag 2 min lopen van het centrum en 5 min van holl spoor
.ik heb 4 kaer woning open keuken grote zonige balkon bij grote slaapkamer.3 etage.helaas gee lift.het is het bezichtigen waard , ik zou graag een eengezin woning of in een flat niet hoger dan2 etage willen wonen omgeving klaroen straat en om het station rijswijk.aub ,bij deze, mijn telf,is 06-17521559.bedankt
ik hep 3 kamer niuwe apartement watringswelt ik wil zoeke rijswijk eengizinswonig mayn mobil 0617721334
IK heb en woning van 3 kamers, 2 slaapkamers met een grote woonkamer, de woning is boven, u kunt bereiken via paar trappen. De woning is gechikt voor 3 persoon.
ik heb maisonnette 4slapkamers in loevesteinlaan
hallo chmila
ik zou graag woningruil met jou willen doen heb een eengezingswoning in westland s gravenzande 4kamers
zou je mijn willen bellen 0641976550 linda
Beste Laura,

ik heb een appartement aan de Ulenpasstraat 2 slaapkamers en een woonkamer dus 3 kamerappartement. zou graag naar rijswijk willen. Mijn woning is gelegen in Zuidwest op 15 min Loopafstand naar de bogaard. Veel groenvoorzieningen C1000 3 min loop afstand op heeswijkplein.

Aan jou de keus? Hoor snel van je! Je kan me bereiken op 06-58815774
beste deniz.

heb je interesse in den haag centrum ik heb een mooi maisonnette woning in den haag centrum.
alles is in de buurt winkels,scholen.openbaarvervoer en het is kindvriendelijke buurt.
mocht je interesse hebben hoor ik het graag je kan me mailen leila7171@hotmail.com of bellen 0648837774

met vriendelijke groet.
leila
hallo,
ik ben net ook verhuisd naar een zeer mooie flat met 5 slaapkamers 2wc boven benden ,
wil graag weer naar een eengezinshuis ik woon zelf net in de Willem Alexander flat te Rijswijk het is een luxe flat dicht bij de winkel centrum bogaard de flat heeft lift en we wonen op de eerste verdieping woonkamer is mooi ruim we zijn de tuin gewend dus vandaar wil ik het woning in ruilen heeft u interesse?
bel dan naar 0639874180 of 0707853042

graag hoor ik nog wat van u af.
mvg
Geachte mevrouw,
wij wonen zelf ook in Rijswijk op de Willem alexander flat ons woning is een zeer luxe nette flat van 5 kamers als u interesse heeft in ruilen wil ik graag gebeld worden op 0639874180 of 0707853042 het gaat om de volgende 5slaapkamers plus grote berging benden 2wc zeer mooie grote woonkamer grote keuken balkon etc.

mvg Ahmet
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: