Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amersfoort

Gepost door NeoTheXerox 
Woningruil Amersfoort
25 februari 2007 16:56
Hallo allemaal,

ivm met mijn werk wil ik graag woningruil doen van Amersfoort naar Rotterdam. Ik heb een eengezinswoning 3 slaapkamers op de tweede verdieping een ruime woonkamer met half open keuken, een voor en achtertuin, en een zolder en garage in Amersfoort in het Soesterkwartier en zal graag willen ruilen voor een woning in Rotterdam liefst in het Centrum ergens, geen kamers maar een ruime flat of iets dergelijks in die richting. Mijn huur op dit moment bedraagd inclusief huursubsidie 200 euro per maand. Mijn wooncoöperatie is Portaal eemland

Gr
NeoTheXerox
Ik heb drie kamers appartment in Schiedam, dicht bij NS station
Nieuwland, op afstand –10 km van centraal Rotterdam. de huur bedraagt 280 Euro per maand. ik dit wil voor uw woning ruilen.
faez Marika
Re: Woningruil Amersfoort
06 maart 2007 15:15
Wij hebben een woning in Rotterdam Schiebroek. Ongeveer 10 minuutjes van het centrum af. Makkelijk bereikbaar via de snelweg. Het betreft een 3 kamer portiekflat in een heerlijk rustige buurt. Onze huur is incl huursub. 205 euro per maand. Wij willen dolgraag naar een eengezinswoning en nu met de gezinsuitbreiding word onze woning eigenlijk te klein. Moet nu 2 kids op 1 kamer doen. Aangezien ik zelf uit het soesterkwartier kom en het mijn vriend niet uitmaakt waar we wonen wil ik dolgraag weer terug naar mijn vertrouwde buurt. Ik hoop dus dat je de woning nog niet geruild hebt en dat je met ons zou willen ruilen.
Zou je mij iets willen laten horen?

Gr. Annemarie
Hoi Annemarie,

Bedankt voor je reactie,

Ik heb nog niets geruild, omdat ik er iets goeds voor terug wil hebben, snap je wel?
Vraagje aan jou waar ligt Rotterdam Schiebroek? Ligt dat in Rotterdam en is dat een wijk in Rotterdam. Ik weet niet hoeveel haast het heeft, maar ik ben nog druk aan het solliciteren dus vandaar dat ik eerst daar ook op wacht voordat ik defenitief ga verhuizen, maar dat ik naar Rotterdam wil dat is zeker. Ik weet niet hoeveel haast je erbij hebt? De huur klinkt goed dat betaal ik ook voor mijn eengezinswoning in Amersfoort

Gr
NeoTheXerox
Re: Woningruil Amersfoort
06 maart 2007 15:52
Hoi hoi,

Schiebroek ligt inderdaad in Rotterdam. Het is een wijk net als het soesterkwartier in amersfoort. Heel erg veel haast heeft het niet hoor. Ik moet mijn vriend straks eerst nog gaan vertellen dat ik eventueel iets heb gevonden en hij zal moeten kiezen of hij hier blijft werken of dat hij een baan in amersfoort wil zoeken. Op dit moment zijn wij ook nog bezig om de wc, de keuken en de gang wat verder op te knappen. De huiskamer en de twee slaapkamers zijn vorig jaar en dat jaar ervoor nog gedaan. Het is een knusse woning, groot genoeg voor ons 3en maar we moeten echt groter. Het aanbod aan eengezinswoningen hier is groot, maar in wijken waar we niet willen wonen, geen huurtoeslag mogelijk of gewoon veel te duur. Aangezien ik uit amersfoort kom zit ik te springen om terug te kunnen haha, maar haast heeft het zeer zeker niet.
De afstand tot de binnenstad is 5 km, 10 minuten met een auto en ook zo'n 10 minuutjes met de tram. Op zich erg goed te doen allemaal. In de wijk hier ligt ook een lange winkelstraat waar je zo heen loopt, en waar je alles eigenlijk vind wat je nodig hebt. De huur in amersfoort ligt inderdaad ook een stuk lager. Mijn ouders betalen hetzelfde voor hun woning als wij voor deze, dat in tegenstelling tot 600 in veel wijken hier.

We kunnen er natuurlijk verder over babbelen, ik zou zeggen allereerst heel veel suc6 met solliciteren!!

Groet,

Annemarie
Hoi Annemarie Ik heb je een mail gestuurd net, maar we zullen toch elkaars huizen eerst moeten bekijken neem ik aan. Ik heb wel huurtoeslag op deze huidige woning en het is een portaal vrij woning. Maar ik heb een hekel aan tuinen en die heb ik nu, bovendien heb ik het gehad in Amersfoort, zeker voor een ICT-er is er meer kans in de Randstad dan is Amersfoort (durp) snap je wel, ik hou je zeker op de hoogte via dit prikbord of via mail, eerst solliciteren en dan kijken waar ik beland, natuurlijk solliciteer ik het liefst in Rotterdam, maar heb nu een sollicitatie in Den Haag, niet dat ik daar heen ga verhuizen......maar goed het heeft geen haast lees ik dus heb even geduld. Ik wil zo dicht mogelijk bij het centrum van Rotterdam wonen, alles is goed zolang het maar geen tuin heeft bij voorkeur, geen aso buurt is of bejaardenwonig want ben pas 28, en de huur redelijk betaalbaar is. enz enz enz

ps: Waar je woont is toch geen volksbuurt he, waar je woont??

gr
NeoTheXerox
Re: Woningruil Amersfoort
19 oktober 2009 02:07
Hallo Neo,

Je adv. is een tijd geleden gepost, ben je nog steeds op zoek naar een woning in rotterdam? ik heb een eengezinswoning in rotterdam, rustige buurt maar binnen tien minuten zit je in het centrum.

Ik heb werk in almere en wil daarom dichterbij wonen.

Hoor graag of je nog interesse hebt, dan kan ik je wat foto's sturen.

Groeten,
Marian
kym
Re: Woningruil Amersfoort
23 oktober 2009 17:03
hallo is het aan bod nog geldig
kunt u mij der over mailen afz kym
shaqiella@hotmail.com
kym
Re: Woningruil Amersfoort
23 oktober 2009 17:35
Hallo ik heb een woning in rotterdamzuid 2 slaap kamers een groot balkon woon op 2e etage ik heb groot wonnkamer en groot keuken douch & wc apart van elkaar ik wil graag wonning ruil doen in tilburg-noord en het leifste ook in de buurt van hier onder genoemde plaats ook van alles in de buurt ook graag omgeving
winkelcentrum,school,post kantor,slagerij,markt 5mnt van huis,zwambad,huis artsen apotheek samen in een 8mnt van huis bus,tram,metro biblotheek in de buurt an ales en noemaar op je kom niks tekort hier kind vrij speeltuin park in de buurt in de zomeer leuke kinder actiecvetijden ,kappers in de buurt ook voor mensen die geraag weef nep haren willen kopen of streets van alles soort haar brodukte in de buurt veel zelf dit is een dijdelijk foto binen kort zet beter foto op

huurprijs 380,- afz kym shaqiella@hotmail.com
Re: Woningruil Amersfoort
20 juni 2010 21:54
Ik heb een gerenoveerde 4kamerappartement op de eerste verdieping. De appartement heeft ruime slaapkamers en een zitkamer van 27m2. De appartement ligt in het centrum van rotterdam. Winkels en openbaarvervoer is nog geen vijf minuten lopen.

mvg,

Rachid
Re: Woningruil Amersfoort
24 juni 2010 11:29
hallo wij hebben een 4 slaap kamer woning in drenthe emmen hoekwoning heeft u intresse
Mar
Re: Woningruil Amersfoort
08 augustus 2010 02:53
Hoi, is deze adv nog wel van toepassing?
I.i.g. kan ik een ruime maisonette nabij centrum Rotterdam ruilene, Voor meer info, mail: kringlooppunt@hotmail.com
Re: Woningruil Amersfoort
23 november 2010 18:10
hoi

Ik had interessen in u woning, ligt u woning in de buurt van amersfoort noord,nieuwland en of vathorst. Ik heb een portiek 3 kamer woning grote woonkamer en veel voorzieningen in de buurt. Rotterdam tussen noord en west in. mocht je interesse hebben hoor ik het graag.

gegroet nora
Re: Woningruil Amersfoort
19 januari 2021 14:30
goede dag als deze advertentie nog geld zou ik graag met je in gesprek willen. ik denk dat wij wat voor elkaar kunnen betekenen.mvg leo
bel me op 0687161762
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: