Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Helmond-Eindhoven

Gepost door molukaan 
Woningruil Helmond-Eindhoven
23 november 2004 19:18
Hallo,

Betreft: een huur-nieuwbouwwoning te Helmond/ Brandevoort, opgeleverd nov. 2003, een woning van een Woningbouwvereninging.

Zoek: een jong huur-huis in Eindhoven van een Woningbouwvereninging, liefst in de wijk Woensel.

Bij reactie, altijd antwoord terug!!!
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
14 september 2006 21:49
Wat jammer dat je naar Eindhoven wilt.
Ik zoek al even naar een huis in Brandevoort, ik heb zelf een eensgezinswoning in Mierlo-Hout.
Mocht je je toch nog bedenken.......

Groetjes, Marjo
Hoi,

Mijn moeder wil graag naar Helmond verhuizen, en vroeg me om te kijken voor woningruil.

Maar mijn vraag is, hoeveel slaapkamers heeft je huis?
Mijn moeders huis heeft 3 slaapkamers, en het is op de muzenlaan in eindhoven.
ik wil reageren op je vraag ik weet niet of je al een woning hebt wij hebben een nieuwbouw woning van 3 jaar oud met 3 slaapkamers en 1 zolder ook grote achtertuin de huurprijs is 548 euro we willen graag naar eindhoven ivm mijn werk etc etc wij willen een huis met minimaal 3 slaapkamers en 1 zolder een rustige buurt ook waar winkels en scholen zijn en kindvriendelijk
ik heb een flat woning met lift grote woonkamer en keuken en bedkamer en een slaapkemer. Ik zoek naar een huis met 3 of 4 slaapkamer in Geldrop of eindhoven s
trtum
ik heb een wooning met 3 slapen kamers voor thin en acheter thuin huur prijs is 380 e in eindhoven in tongerl
Hoi Linda,

Ik woon in Helmond (brouwhuis) hoekwoning met 3 slaapkamers.
Zou graag naar de muzenlaan willen.
Hoop graag iets te horen

Groetjes
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning met 4 slaapkamer
waarvan 1 op de zolder ( vaste trap)
voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kunt u mij bellen of mailen
Mijn telnum is 06-33100214 of sero33@hotmail.com
groetjes
Sara
Dag heer/ mevrouw,

heeft u interesse in een 6 kamerwoning met vaste trap naar zolder 5 slaapkamers tuin voor/ achter, kindvriendelijk en rustig in Asten 10 minuten van helmond af.

ik hoor graag van u,

mvg,
nathalie
Hey linda,,

Ik weet niet of u inmiddels al iets heeft gevonden voor u moeder ik woon namelijk in eindhoven en wil graag naar eindhoven ik woon in wijk rijpelberg is kidnervriendelijke rustige buurt woon op etage woning is pas gerenoveerd badkamer douche en wc dus alles is nog netjes in staat heb een ruime balkon heb 2 grote slaapkamers en 1 kamer om een hobbykamer van te maken ofwat dan ook ,, Als u en u moeder nog intresse hebben hoor ik t graag van u

Groetjes
goedemorgen

Ik zie u advertentie nog staan heeft u nog intresse????

Ik woon in helmond ruime etage woning kindvriendelijke rustigebuurt winkels enso op loopafstand woning pas gerenoveerd van binnen en buiten wil graag naar eindhoven
Mooie woning heeft u intresse woon in helmond etage woning 3 kamers waarvan 2 slaapkamers begin van het jaar geronveerd van binnen en buiten wil graag naar eindhoven vanwege gme 2 kinderen en me familie en vrienden die daar wonen zoek juist iets ruimers wat geschikt is voor me kinderen ,, Ik woon in rijpelberg kind vriendelijke buurt veel parkeergelegen heden chinees frietzaak winkel op loopafstand

Intresse hoor ik graag van u

Groetjes
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
27 augustus 2011 17:39
Hallo,

Ik woon in Eindhoven, heb een appartement met 2 kamers waarvan 1 slaapkamer.
Ik wil graag naar Helmond verhuizen, iemand interesse??

Mail naar: linda.k1987@live.nl
Hey,


Ik zag u advertentie staan op de woningruil site. Ik heb een ruime maisonette ( etage woning ) in Helmond in de wijk de Bijsterveldse Broek. Op de begane grond bevinden zich studio woningen, waar ik dus boven woon. De woonkamer is 32 m2 en daarnaast is een dichte keuken met kelder en balkon. Op de tweede verdieping heb ik 2 grote slaapkamers en 2 minder grote, en een grote badkamer. Een zolder over het gehele huis en inbouwkasten voor opbergruimte. Op de begane grond heb ik nog een kleine tuin met berging. Er zijn winkels, scholen, treinstation etc op loopafstand. De huur is wel € 510,- per maand. Ik ben met spoed op zoek naar een woning in Eindhoven. Groetjes Angelique
Hey,


Ik zag u advertentie staan op de woningruil site. Ik heb een ruime maisonette ( etage woning ) in Helmond in de wijk de Bijsterveldse Broek. Op de begane grond bevinden zich studio woningen, waar ik dus boven woon. De woonkamer is 32 m2 en daarnaast is een dichte keuken met kelder en balkon. Op de tweede verdieping heb ik 2 grote slaapkamers en 2 minder grote, en een grote badkamer. Een zolder over het gehele huis en inbouwkasten voor opbergruimte. Op de begane grond heb ik nog een kleine tuin met berging. Er zijn winkels, scholen, treinstation etc op loopafstand. De huur is wel € 510,- per maand. Als u interesse heeft kunt u me dan bellen op 0616961025Ik ben met spoed op zoek naar een woning in Eindhoven. Groetjes Angelique
Beste heer/mevrouw

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis woningruil website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Met Vriendelijke groet,

Jelmer Vet
info@deruilmakelaar.nl
www.deruilmakelaar.nl
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
09 april 2013 10:27
Reactie op bericht van lindaaaa van 18 febuari 2009

Hi Lindaaaa,

Je bericht is van 2009, maar is je moeder nog op zoek naar een woning in helmond???

Ik heb nl een woning in helmond en wil graag naar helmond.

Graag een reactie!

gr
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
09 april 2013 10:40
beste el kour,

Heb je interesse in een woning in helmond?

graag hoor ik van je?

waar in tongelre woon je
Hallo allemaal

Ik heb een tussenwoning in de wijk st anna theather / suytkade.
De woning betreft een voor en achtertuin, woonkamer 20m2, keuken, toilet,
op de 2e verdieping 1 kleine kamer en 2 grote slaapkamers, douche en luikje voor berging zolder.
Begin 2015 wordt de toilet en douche gerenoveerd. Vanaf febr 2013 zit er een splinter
nieuwe keuken in.

Ik ben op zoek naar een soortgelijke woning in Eindhoven.
Met 2 slaapkamers en vaste trap naar de zolder, of 3 slaapkamers of meer maar wel met liefst een zolder.
Een redelijk grote tuin ivm 3 honden die ook de ruimte nodig hebben.

Mer vriendelijke groet,
Angel en Toon
Goedenmorgen,

Ik heb een woning in Helmond, heeft u daar misschien ook interesse in?
Mvg Angelique
hallo ik woon zelf in mierlo 3 slaapkamers groot keuken groot tuin beneden en boven wc zoek een woning eindhoven en of mgeving kind ziet in eindhoven op school liefst verhuiz ik naar een flat voor meer info 0641912651
Beste Molukaan,

Ik heb een woning in woensel zowel vlakbij het centrum als bij wc woensel.
1 kamer appartement (19m2) met groot balkon berging douche eigen voordeur. Huurprijs ongeveer 450 incl. Servicekosten.
Heeft u nog interesse in een woningruil dan hoor ik het graag van u,

Met Vriendelijke Groet,

Donna
ik een wonen in Veldhoven 5km van eindhoven station .
3 kamers apart keuken en douche .
2e verdieping
30 m van bushalte
518 euro huur per maand.
een albertiheijn en aldi ook basis school is dichtbij mijn huis.
Hii ik heb een woning in veldhoven 5 km van eindhoven station .3 kamers ,flat 2e verdieping .een rustig wonen alles buren gaan werken .bushalte ,aldi,albertheijn ,basisschool,dicht bij mijn huis.wil je dat bel 0685087670
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
11 november 2016 23:16
Hoi ik heb eengezinwoning in helmond noord met 3 kamers en even open keuken en met badkamer, rustig buurt. bushalte aldi,plus supermarket,basisschool,dicht bij mijn huis.wil je dat bel 0686224812.
Ik heb een mooie woning in Helmond in de muziekbuurt.
Het is een ruime woning gelegen met een woonkamer van 27m2 met veel licht, dichte keuken met vaatwasseraansluiting, hal met kelderkast, 3 slaapkamers op de verdieping. Badkamer met douche, wastafel en tweede toilet. Een grote slaapkamer op zolder. Ook is er een voorzolder voor was e.d. De woning is zowel beneden als boven voorzien van dubbele beglazing.
Ruime voor en achtertuin, grote berging in de achtertuin en een vrije achterom waar je ook met de auto kunt komen.
Vlakbij is een winkelcentrum, bushalte, scholen en grenzend aan een park. Het centrum van Helmond ligt op c.a. 2 1/2 km afstand.
De huurprijs bedraagt 683 euro per maand. Ik huur er een aparte garagebox bij voor 42 euro per maand, dit is optioneel.
Ik zoek een huis of appartement in Eindhoven met minimaal 2 slaapkamers en een maximale huur van 585 euro per maand.
Bij interesse reageren of bellen of whatsapp op 0655183283
Geldrop
03 april 2017 22:07
Beste mensen

Ik ben op zoek naar eengezinswoning in geldrop wil graag mijn huis willen ruilen wie kan mij er blij van maken.


Ik heb zelf eengezinswoning in mierlo met 2 grote slaapkamer en kleine kamer en grote zolder en met voor en grote achtertuin kindervriendelijke buurt na bij scholen speeltuin voor kinderen en loopafstand van 5 min centrum.

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen .
Woningruil Helmond-Eindhoven
18 september 2017 19:46
Helmond - eindhoven

Aangeboden:
Hoekhuis in eindhoven strijp
3 slaapkamers
Grote tuin
Wc en douche boven
Grote tuin
Vast trap naar de zolder
Huis word begin 2018 gerenoveerd, je krijgt dan o.a nieuee kozijnen en een toilet beneden.

Gezocht:
Huis/appartement in helmond (brouwhuis)
2/3 slaapkamers
Hanifer
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
28 november 2017 19:25
Hallo,
Ik woon in een eengezinswoning met 3 slaapkamers de binnenstad van Helmond en wil naar Eindhoven wonen.
Nog geïnteresseerd om te ruilen?.
Groet,
Hanifer.
Ahmad
Re: Woningruil Helmond-Eindhoven
17 maart 2018 02:35
Ik woon in oss. Ik heb 3 slaapkamers. Ik wil graag verhuizen naar eindhoven. I.v. m. Werken en. Heeft iemand interesse met mij woning ruilen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: