Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil nesselande rotterdam oost/capelle aan den ijssel

Gepost door poemy 
Bent u geïnteresseerd in een split level/vide woning van 100 m2 in de nieuwbouw wijk nesselande rotterdam? . Strand, winkels en openbaar vervoer op loopafstand. Het betreft een 3 kamer hoekwoning met zeer ruime en hoge woonkamer met mooie keuken waar je vanaf de eerste etage je woonkamer inkijkt. Nieuwe badkamer met ligbad en ruim dakterras. Vrij uitzicht.Huurprijs 695 euro exclusief serviceskosten van 40 euro.Huursubsidie is mogelijk .Ik zou graag weer terug willen naar een eengezinswoning met tuin. Liefst in de omgeving Rotterdam Oost of capelle aan den ijssel waar ook huursubsidie mogelijk is.
Bij vragen of interesse graag mailen naar poemy77@hotmail.com
Ik heb zelf geen woning voor woningruil, maar zou graag een woning huren in Nesselande. Is het uw eigen woning en stelt u deze nu in verhuur?
Goedenavond,

Ik heb interesse met jou huis te ruilen, Ik woon in prinsenland?
Ik heb interesse met uw huis te ruilen ik woon in ommoord
Ik zou graag met u willen ruilen maar wij wonen in een portiekwoning 2e etage met 2 slaapkamers wij willen graag groter waar wij wonen is ook met huursubsidie. Mvg
Deler Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenavond,
>
> Ik heb interesse met jou huis te ruilen, Ik woon
> in prinsenland?

Goedendag,heb u woning nog zo ja, kan u kontact op nemen pr,mail a.atak@hotmail,com,verwacht u reactie alvast bedankt.
Geachte Heer/Mw
Ik wil graag over uw advertentie bespreken of het woning nog beschikbaar is. Ik woon in Rdam west en heb een benedenwoning met 4 kamers waarbij een grote tuin en een kelder bij.
Als u geïnteresseerd bent, wil ik graag contact met u nemen.
Graag tot horens
Goedenavond
Ik heb de perfecte woning voor u.
Een leuke hoekwoning in de wijk Schollevaar-oost.
De huur is 657 dus huurtoeslag is mogelijk.
De woning heeft een leuke verzorgte tuin,2 slaapkamers grote woonkamer en een mooie inbouw keuken.
Het is huis is voor de rest goed onderhouden en heeft exclusieve verf op de muren dus er hoeft eigenlijk bijna niks te gebeuren.

Hoop dat uw woning nog beschikbaar is en u interesse heeft in mijn woning.

Mijn telefoonnummer is 0633933177

Vriendelijk Groet Grofo
0685567386 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb interesse met uw huis te ruilen ik woon in
> ommoord


Waar en hoe woon je in Ommoord wat doet de huur wat voor huis
Ik woon in Capelle aan den ijssel, 3 verdieping 52 m2
4 slaapkamer. Bij interesse graag even mailen.

Mvg Eva
dichtbij de koperwiek het centrum nog geen 200 meter loopafstand
Ik woon in Zwijndrecht, ik heb ook intresse van ruiling, mijn huis heeft 5 kamer en 4 slaapkamer , masissonet, met tuin
Ik heb intresse, ik woon in Zwijndrecht met 4 slaapkamer met tuin , maaissonete
Ik ben geïnteresseerd in u woning, ik heb zelf een nette grote ruime 4 k woning
Op de grens van Schiedam, vlakbij centrum.
Nieuwe laminaat, inbouwkeuken met gasfornuis, design badkamer moderne meubels
3 grote slaapkamers en mooie woonkamer huis is goed en netjes onderhouden.
Aardige buren
Beveiliging aanwezig
Nette buurt met parkje in buurt en openbaar vervoer oploopafstand, genoeg parkeer (gratis)
Wil graag terug naar capelle aan den IJssel omgeving.

Hoorbgraag van u,

Groet,

Shivany

shivany84@outlook.com
Ik heb intresse , ik woon in Zwijndrecht, met loopafstand naar winkelcentrum , mooi wijk , 5 kamer , 4 slaapkamer. Begane grond, maisonnette, groot huis, mooi omgeving,
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: