Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR DEN HAAG WIJ NAAR ZOETERMEER WONINGRUIL!

Gepost door mies 
wij hebben een willen graag woningruil doen naar zoetermeer
zelf wonen we in moerwijk 4 k woning waarv 3 slaapkamers
portiek 1 hoog trap van 6 treden
gemeentelijke achtertuin heerlijk voor de kinderen
nabij scholen winkels en o.v.
wij zijn op zoek naar een eengezins woning in zoetermeer met tuin
en minimaal 3 slaapkamers max 5
tel nr:0634433716
hallo ik heb u advertentie gelezen heb gezien dat u naar zoetermeer wil,
maar dacht ik reageer toch wie niet waagt wie niet wind.
ik woon in den helder bij interese kunt u reageren heb wel interese in u woning . gr syl
Halo, ik ben geientreseert in jouw woning. Ik woon in zoetermeer in een maisonette die 3 verdiepingen heeft met 4 slaapkamers en een grote woonkamers met grote open keuken. 1 verdieping is woonkamer/keuken en w.c 2 de is 3 slaapkamers en doushe en toilet 3 is zolder met de helft is een slaapkamer de andere helft is voor de wasmaschiene en ook plek waar je kan strijken enz. winkelcentrum is 3 min lopen van hier grootste centrum van zoetermeer is 10 min lopen. Scholen zijn hier ook dichtbij en het is een kindervriendelijke buurt. De huur is 549 euro huursubsiedie is ook mogelijk. Reden warom ik naar denhaag wil komen is omdat ik vlakbij mijn vrienden en familie wil wonen. Als uw ook geintreseert bent in mijn huis stuur dan een email naar jassin_mocro1997@hotmail.com en mijn tel is 0797510498. gr Laura.z
Als je in leiden wilt wonen stuur dan een mail ik heb een 5 kamer eengezins wooning in een ristige buurt.
Mies,

Ben je nog op zoek naar een woning in Zoetermeer?
Heb een eengezinswoning met tuin, 2 woonlagen en 1 grote zolder in groenrijke buurt in Zoetermeer. Het is een 4 kamer woning.

Wil zelf graag naar Den Haag, 3kmr woning. Waar woon je in moerwijk.

Graag je reactie.

Groeten, Marie
hallo marie.
heb je misschien interesse in den haag centrum ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers
alles is in de buurt winkels,scholen,huisartsen,sigarenboer,openbaarvervoer en het is heel kindvriendelijke buurt.
mocht je interesse hebben hoor ik het graag je kan me mailen leila7171@hotmail.com

met vriendelijke groet.
leila
Hallo Maria, ik woon in Den haag tegenover Denhaag station. In Stationsweg hele gezellige buurt.ik woon 3e etage met lift, 2 slaapkamer 1 ruime woonkamer,grote keuken, douch,wc.Als u intresse heeft hoor ik van u. Mvg
Hallo ik woon in denhaag ik wil een eengezinswoning woning voor een achter tuin met 4,5 kamers liever in de zoetermeer,waddinxveen,Alphenaan rijn,boskoop,of omgeving zijn bij dorpen .Ik heb 1992 bouwjaar apartement tegen over station denhaag,bij stationsweg in denhaag het is echt hart van denhaag echte leven plek. 2 slaapkamer 1 ruime woonkamer,grote keuken, douch,wc en met balkon als u intresse hebt nemen contact met 0630857875 Met vriendelijke groetjes...
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: