Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL U NAAR OOSTZAAN WIJ NAAR ZAANDAM

Gepost door jeannette 
WONINGRUIL U NAAR OOSTZAAN WIJ NAAR ZAANDAM
07 januari 2009 08:55
hoi
wij willen graag woningruil doen naar zaandam omdat onze kids daar nu op school zitten.
wij hebben een eengezinswoning met 3 slaapkamers,zolder,grote achtertuin,voortuin.
aan de voor kant van het huis hebben we vaar water en aan de achterkant een groot gras veld.
winkels vlak bij en buslijn 92 op 5 min loopafstand,en het twiske is ook 10 min fietsen.
de huur is 340,-

dus lijkt het je wat in oostzaan tewonen in een rustige buurt
en heb je een gelijk soorte woning laat het even weten,wij willen
niet boven de 450 huur gaan zitten.
vrg jeannette
hoi met marion
wij wonen in een groothuis in wormerveer
is dat iets voor jullie????
Re: WONINGRUIL U NAAR OOSTZAAN WIJ NAAR ZAANDAM
12 maart 2009 21:41
hallo marion wij willen graag een huis in wormerveer! wil je misschien met ons ruilen ? wij wonen in krommenie.mvg gaby
ik heb geintereseerd in u advertentie ik heb een etagewoning wij hebben een leuke etagewoning met 4 antalkamer 2 grote slaapkamer en 1 iets kleiner richting cetrum of het ziekenhuis we kunnen verder praten aan de telefon :0644781177
heeft u nog intresse in woningruil de huur is alleen wat hoger
het gaat om een eengezinswoning op min loop afstand van het centrum
ik hoor het wel of u dat wilt groet rene
Hallo,
Ik heb een leuke eengezins woning in zaandam
en wil heel graag naar oostzaan, ivb met me werk
mijn huur is wel wat hoger. Maar dat komt door de
inbouw keuken. Misschien lijkt het je wat,
dan hoor ik het graag.

M.V.G Mayra
Dag Mayra,

Ik ben samen met mijn vriend op zoek naar een woning om samen te wonen. Ik weet niet wat je zoekt of dat je misschien naar Amsterdam wil en kleiner? Daar hebben we een 2kamer woning in de Pijp vlak bij de albert cuijpmarkt
Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,

S.Jabli
ik heb geintereseerd in u advertentie ik heb een etagewoning wij hebben een leuke etagewoning met 4 antalkamer 2 grote slaapkamer en 1 iets kleiner richting cetrum of het ziekenhuis we kunnen verder praten aan de telefon :0644781177
aangeboden een 4 kamer eengezings woning in Zaandam centrum
met grote achter tuin
ik wil heel graag na oostzaan ,weet niet of u nog interesse heeft in woningruil
Ik wil graag met u ruilen ik woon in Zaandam westerwatering huur 366 en een 3 kamerwoning.
Heb u ook interesse in noor zaanstad krommenie eengezinds woning met 4 kamers huur 540. Hoor graag van u terug 0633763983
Hoi,

Zou ik jou telefonisch meer informatie kunnen ontvangen omtrent jou advertentie?
Zou je jou telefoonnummer kunnen mailen, dan zal ik jou zsm bellen.

Hoor graag van je.

Groet
Bent u nog opzoek?
Aangeboden: Purmerend ruime en lichte eengezinswoning met 3 slaapkamers, achtertuin op het Zuiden in een rustige groene omgeving.

Interesse?
Graag mailen chand-pari@hotmail.com
Hoi ik heb een 4 kamer woning in Hartje Poelenbırg huur is 480 lijkt t je wat?
nog op zoek? ik heb 4 kamer appartement in Zaandam Poelenburg.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: