Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL ZWOLLE / KAMPEN

Gepost door yvonne 
WONINGRUIL ZWOLLE / KAMPEN
18 september 2012 09:46
Aangeboden: Bijzonder appartement in binnenstad Zwolle, grote woonkamer met openslaande deuren, hoge plafonds,en vide, 2 slpkmrs, douche en berging. Veel kastruimte.2e verdieping. Dichtbij alle voorzieningen in centrum, winkels, scholen,parken en station.(huur 510 E)
Gevraagd: Klein huisje met tuin rondom binnenstad Kampen, appartement met balkon (geen flat) min. 2 slpkmrs.(max. 550E)
Re: WONINGRUIL ZWOLLE / KAMPEN
18 november 2012 07:24
Dag Yvonne,

Is IJsselmuiden,5 minuutjes fietsen van Kampen iets voor je? Wij willen graag naar Zwolle. Hebben een woning met 4 slaapkamers, voor 571 euro.

Groetjes,

Shanna
Mae
Re: WONINGRUIL ZWOLLE / KAMPEN
09 augustus 2017 16:44
Hoi wij wonen in westenholte zwolle een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder dat ook een slaapkaamer kan worden grote achterctuin 2 toileten voortuin aparte keuken wij zouden wel eens kunnen kijken of het wat kan worden met ruilen mvg Henk en regina vd sluis
Re: WONINGRUIL ZWOLLE / KAMPEN
05 november 2020 16:02
Ik heb u advertenties gezien Ik heb huis in Genemuiden omgeving Zwolle naast kampen met drie slaapkamers heel groot achter tuin en voor tuin, zolder ,nieuwe keuken en douche en wc als u interesse heeft, kunt u met mij via email contact Esraamahmod008@gmail.com of bellen mijn telefoon nummer
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: