Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL; VAN GELDERLAND NAAR LIMBURG

Gepost door Imogen 
WONINGRUIL; VAN GELDERLAND NAAR LIMBURG
18 maart 2011 11:07
Hallo,

Mooie grote 5kmr eengezinswoning in Velp (Gld). Grote woonkamer 30m2, royale zolder over gehele huis en ruime berging in de tuin. 2 grote slaapkamers 10,5m2 en 2 kleinere, modern standaard keukenblok met regelbare spots in plafond,plavuizenvloer, gerenoveerde badkamer met douche en voorzien van aansluiting voor wasmachine, nieuw toilet, tuin voor en achter (ZuidWest).

Groene omgeving met ruime parkeergelegenheid, kindvriendelijke rustige buurt, scholing (basis en voortgezet), OV, ziekenhuis, uitvalswegen, centrum binnen handbereik. Arnhem te bereiken binnen 5 min., Utrecht in 25 min, Nijmegen in 15 min. Duitse grens in 10 min.

Huursubsidie mogelijk. Huur €558,=

Woonkamer en gang zijn voorzien van nieuw laminaat, slaapkamers en overloop met duurzaam novilon.
Keuken en toilet voorzien van nieuw sanitair en plavuizenvloer.

WONING IS INSTAPKLAAR!!!!!!

Wij willen erg graag verhuizen naar ZUIDLIMBURG.

Bijvoorbeeld: Valkenburg (Lcool smiley, Schin op Geul, Gulpen, Margraten, Schimmert, Schinnen, Stein, Urmond, Beek (lb), Voerendaal, Heerlen, Geleen etc.

Overige plaatsen in ZUIDLIMBURG zijn bespreekbaar. GEEN Vaals of Kerkrade of Brunssum aub.

Wie helpt ons aan een fijne 4 of 5 kmr woning in Limburg. Grote van de slaapkamers is belangrijk.

Vragen, gewoon eventjes mailen en je krijgt zeker antwoord.
Graag serieuze belangstelling. Foto’s op verzoek. 3 of 4 hoeks ook mogelijk

Vr.gr.
Imogen
hallo, ik heb een kleine huisje in Maastricht, de kamers zijn niet groot, is wel een mooi huis, als u wilt kunt u komen kijken, proberen kost niks
Re: WONINGRUIL; VAN GELDERLAND NAAR LIMBURG
11 januari 2012 00:12
Hallo,

U had eerder gereageerd op mijn adv onze ruime eengezinswoning in Zoetermeer.
Ik had toen laten weten geen interesse te hebben in Velp, ik wist niet precies waar het lag, maar
wij zouden toch graag bij u willen komen kijken, heeft u nog interesse in Zoetermeer?

Wij hebben 5kamer woning maar 5sl kamers , de kamers zijn ruime slaapkamers vandaar dat we van 1
twee hebben kunnen maken.

ik hoor graag een reactie mijn email
only_isa@hotmail.com

groetjes,
Charlotte
Hoi,ik woon in Maastricht. geziningswoning met 4 kamers in potterbeg, vlakbij grenzen met België. Achtertuin, kelder, zolder en schuur. Voor foto's kunt u bij de www. @#$%& advertentienummer 264845. Ik wil graag naar het zuid-Holland. Wilt u mee doen met drie-hoeksruil? Laat mij à.u.b. iets weet.
Re: WONINGRUIL; VAN GELDERLAND NAAR LIMBURG
15 januari 2012 10:39
Hallo,
IK lees net uw reactie, u kunt mij mailen op mijn email
only_isa@hotmail.com
Heeft u al contact gehad met de bewoners uit Velp? Want ik heb
nog geen reactie ontvangen

groet,
Charlotte
Hallo,

Zou u ook naar Noord Limburg willen verhuizen? Wij wonen in Venray!

Laat wat van u horen, als u geinteresseerd bent?!

Groetjes,
Anne
Wij wonen in Maastricht en willen graag verhuizen naar Gelderland
wie heeft intresse
Bel dan even 0684245166
Ik woon in Maastricht ik wil gulpen of wijlre
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: