Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil bloemendaal

Gepost door sabine 
woningruil bloemendaal
16 juli 2010 21:21
Woningruil nieuwbouw masionette 3 kamer bovenwoning aan de kennemerduinen in bloemendaal
gezocht eengezinswoning in haarlem, heemstede, vogelezang, VELSERBROEK, bennebroek enz, binnen een straal van 15km
Zeer mooie woning in de mooiste gemeente van nederland!!
Mail gerust dan krijgt u altijd mail terug.
wendy
Re: woningruil bloemendaal
13 september 2010 16:02
Wil je naar heemskerk? Heb een eensgezinswoning met 20 meter diepe tuin. Woning is tip top in orde.
Re: woningruil bloemendaal
11 oktober 2010 21:15
hallo Wendy,ik heb wel interesse .
ik heb een super mooie 3 kamer masionette woning in haarlem noord
Re: woningruil bloemendaal
06 februari 2013 05:47
Hallo zullen we drie hoek ruilen we wonen in een massionette in Amsterdam centrum en dicht by alles winkels openbaar verver scholen zwembaden enzo . We zoeken een vergelijkbare wonen in Bloemendaal ons huis is vlak by Jordaan en prachtige achter uitzicht van water met allemaal pakhuizen.wilt u me bellen eventueel voor beschikking voor drie hoekhuizen of direct leg aan u mij nummer 0626812640 bedankt vat rauna sebulon
Re: woningruil bloemendaal
27 maart 2013 03:39
Graag wil ik met u woning beschikken indien u nog woning in aanbod heeft bedank rauna.
Re: woningruil bloemendaal
02 april 2015 14:23
Re: woningruil bloemendaal
25 juli 2015 08:45
Hallo,

Wij hebben een 5 kamer 1 gezinswoning in hartje van binnenstad Enkhuizen, pal aan het ijsselmeer, royale achtertuin op het zuiden met schuur, winkels, scholen en trein 5 min. loopafstand, rustige buurt, veel groen, nette woning, vaste trap naar zolder waar 3-de slaapkamer is, nieuwe badkamer met bad, nieuwe ketel, huur 660 pm. door het hele huis in alle kamers incl. zolder netjes laminaat.

vr gr Leek
Re: woningruil Haarlem
03 augustus 2017 17:45
Ik heb interes ,Mag ik uw telefoonnummer
mimi123
ruilen
12 juni 2019 10:06
ruilen ik naar wassenaar je naar amsterdam jordaan
Ik heb een 1. etagewoning in Amsterdam Apollobuurt oud zuid, 5 kamers, incl zolderkamer.


Graag ruilen tegen een 1e etagewoning of benedenhuis in Bloemendaal, Heemstede, Utrecht, Haarlem. Geen buitenwijken aub. Alleen in het CENTRUM.

Voorkeur voor Oud bouw, ... liefst géén nieuwbouw.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: