Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Zeist naar zeist

Gepost door Caroline 
Ik heb een leuk appartement in de aanbieding. Het liefst zou ik zelf richting Zeist west gaan ivm school van mijn dochter.
Appartement is op het Vrijheidsplein in Zeist, tegen over winkelcentrum (met slager, bakker, postkantoor, bloemenwinkel, supermarkt en vlak bij ander winkelcentrum met nieuwe jumbo, kapper, Aldi, fietsenwinkel etc)

4 kamer appartement/flat met 3 slaapkamers, 2 balkons, grote zolder over de hele ruimte waar eventueel nog 2 slaapkamers gemaakt kunnen worden of voor opslag (zoals ik het nu gebruik) nette keuken, nieuw geplaatst voor ik er in kwam. En een fijne douche aanwezig. Schuur beneden voor fietsen etc.

Oppervlakte is 60m2 en de zolder net zoiets denk ik.
Huur is 692,68 in de maand. Mijn huursubsidie is 313 euro in de maand.

Iemand interesse? Ik zou graag naar couwenhoven, nijenheim of Brugakker gaan.
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
23 juni 2015 10:02
Ik woon zelf op de couwenhoven en zou graag willen verhuizen. Ik heb alleen 1 slaapkamer.
hi hi,
Ik zou graag willen ruilen met je . Ik heb een benedenwoning wel met 1 slaapkamer maar best ruim en ik heb een redelijke tuin .
het appartement bevind zich in de clomp heel dichtbij couwenhouven dus .
het is nabij scholen, kinderopvang , peuterspeelzaal , winkelcentrum ,apotheek ,dokter, en nog veel meer .
Dee
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
09 september 2015 11:13
Hallo Caroline,

Nog op zoek naar een woning? Ik woon in het centrum van Bunnik, dat zit tegen Zeist West aan. Het is een etagewoning (boven een rijtje winkels, geen bovenburen), met 3 slaapkamers, grote woonkamer, grote woonkeuken, enorm dakterras en heel veel bergruimte.
Interesse?

Groet
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
12 januari 2016 16:24
hallo

ik woon in zeist centrum antonlaan 1 hoog heb een grote woonkamer met open keuken en daar aan vast een eetkamer en heb in de wookmaer een deur die gaat naar een groot overdekt terras met een klein tuintje ik heb 2 grote slaapkamers als het wat is hoor ik het graag gr jannie
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
12 januari 2016 16:33
hallo

ik woon in zeist centrum 1 etage ruime 3 kamerwoning,woonkamer 23 m2, 2 slaapkamers van 12 m2 ,eetkamer van 13 m2, open keuken,badkamer met wc en 2de wc in de hal,ruime berging in de hal en in de parkeergarage is ook nog een berging,verder een groot overdekt terras van 20m2 met daaraan grenzend een klein tuintje,van de eetkamer kan je ook een slaapkamer maken,de huur word bij ruilen 696 euro inclusief servicekosten water zit bij de servicekosten in begrepen.als het wat is mail me maar.
Ik heb een eengezins woning in huis ter heide wil graag gelijkvloers wonen en in het dorp
ik heb woonkamer met open keuken, 3 slaapkamers 1e etage, douche met toilet, zolder met 1 slaapkamer
en kleine voor zolder.
voor en achter tuin
Interesse mail me
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
28 juni 2016 09:26
hallo

ik heb wel interesse in woningruil woon in zeist centrum antonlaan wat word je huur met ruilen ? ik hoor het wel gr jannie
Asma
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
30 juni 2016 14:31
Antoinette Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een eengezins woning in huis ter heide wil
> graag gelijkvloers wonen en in het dorp
> ik heb woonkamer met open keuken, 3 slaapkamers 1e
> etage, douche met toilet, zolder met 1
> slaapkamer
> en kleine voor zolder.
> voor en achter tuin
> Interesse mail me



Beste wilt uw naar Zeist west,
4 kamerwoning net gerenoveerd woning
Gestuct en wit geschilderd.
Op de hoek ruime huis
Antoinette
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
04 juli 2016 10:36
Nee ik wil naar dorp geen buitenwijk
D
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
04 oktober 2016 17:46
hallo, wij hebben een 3 kamerwoning begane grond met ruim balkon, en echt schitterend uitzicht! in verzetswijk, bij winkelcentrum vrijhijdsplein, is wel niet in dorp maar wel naast bushalte en uitgebreid winkelcentrum?
Heeft u misschien interesse in Bilthoven ,alles gelijkvloers ..hoor graag of je interesse hebt ..vopr vragen of eventueel fotos kunt u mij mailen


Gr
Ik wel maar ik hoop dat deze advertentie nog geld .
Ik heb een twee k appartement in Zeist west . En ik wil graag naar Bunnik liefst dus in het centrum .
Fleur van Beuzekom
Re: Woningruil van Zeist naar zeist
15 maart 2020 07:42
Dee Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Caroline,
>
> Nog op zoek naar een woning? Ik woon in het
> centrum van Bunnik, dat zit tegen Zeist West aan.
> Het is een etagewoning (boven een rijtje winkels,
> geen bovenburen), met 3 slaapkamers, grote
> woonkamer, grote woonkeuken, enorm dakterras en
> heel veel bergruimte.
> Interesse?
>
> Groet

Ik heb welinteresse ik wil heel graag in Bunnik wonen en ook waar jij nu zit .
Ik heb alleen een 2k appartement in Zeist west en ik wil daar weg heel graag weg zelfs .
Hallo wil. Je naar zeist laan. Vaan vollenhove
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: