Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil beverwijk naar alkmaar of haarlem

Gepost door sandra 
aangeboden totaal gerenoveerde eengezinswoning in beverwijk,beslist de moeite waard.gevraagd eengezinswoning nabij binnenstad alkmaar of haarlem
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend.
Ik heb een kleine eengezinswoning (hoekwoning) met een tuintje aan het water.
2 slaapkamers, berging en zolder zonder vaste trap.
Tussen Alkmaar en Purmerend..
hallo sandra
heb u intreesse in een woning in heerhugowaard dat is dichtbij alkmaar 5mnu wij hebben een ruime woning met 5 slap kamers graag hoor ik snel van u groete
maja of bel op num 0647111620
hallo ik ken iemand die heel graag naar beverwijk wil hij woont in alkmaar. als je interesse hebt bel me . 0685597793
hallo sorry ik had verkeerde nummer gegeven. nummer is 0685507793 dit is de goede nummer
hi ik heb eengezinswoning in broekpolder beverwijk als je interesse hebt bel 0685507793
Hoi ik woon in Alkmaar heb een huis met voor en achtertuin 3 slaapkamers en nog een solder waar je bevoorbeeld ook nog een slaapkamer van kan maken ik wil Graag naar Beverwijk ik hoor het wel mijn tel Nr is 0639465870


Vriendelijke groet marjolein
Marjolein Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik woon in Alkmaar heb een huis met voor en
> achtertuin 3 slaapkamers en nog een solder waar je
> bevoorbeeld ook nog een slaapkamer van kan maken
> ik wil Graag naar Beverwijk ik hoor het wel mijn
> tel Nr is 0639465870
>
>
> Vriendelijke groet marjolein
hallo marjolein,
momenteel woon ik in een eengezinswoning in haarlem,vlak bij het station in de patrimoniumbuurt.
een zeer leuke woning, maar ik wil toch naar alkmaar ivm partner en familie.
dus mocht je interesse hebben dan graag via email.
mvg sandra
Heeft u ook interesse in een leuke 4 kamer flat op de eerste verdieping in beverwijk? Mvg k teeuwen
Ik heb een leuke 4 kamer flat met maar 1 trappertje ophoog. 2 balkonnen in beverwijk vlakbij winkelcentrum wijkerbaan interesse? Email me dan maar
Beste Kim,

Zou je ook geinteresseerd zijn in een eengezinswoning in castricum, 5 minuten lopen van het station?

Mvg,
sharon
Re: woningruil beverwijk naar alkmaar of haarlem
18 februari 2013 17:44
wij willen heel graag naar haarlem en hebben een grote eengezinswoning in heerhugowaard.
we zijn bereikbaar op 0727370135
Hallo ik.hedt 4k eengezinswoning in beverwijk tuin voor en achter voor parkeer plaats ÷speeltuin achter allemaal sportvelden lekker vrij dak zonne panelen met een trapvieringzolder huur 723.oopm3slp kamer 2achter en 1voor mooie omgeving om te wonen ik wil.terug naar haarlem. GrB
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: