Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM

Gepost door miki 
AMSTERDAM
06 februari 2015 20:27
Hallo allemaal
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom centrum
Re: AMSTERDAM
07 februari 2015 14:33
Beste adverteerder ik woon in een sociale senioren (55 +) woning in Amsterdam.
Het staat in een rustige 17 jaar oude buurt in Slotervaart met metro- en bushalte op 5 minuten loopafstand.
Het zijn koop en sociale huurwoningen door elkaar zodat er een mix is. gezinnen met kinderen en single senioren of met partners.
Het is een goed geisoleerde hoekwoning op de begane grond.(energieleabel B ).
Lage stookkosten. Ik ontving feb 2015 euro 475 euro retour.
Het is onderdeel van een wooncomplex met een zgn rustieke binnentuin met twee vijvers
Het is een zonnig 3 kamer appartement van 79 vierkante meter met een inpandige berging. Elders in het complex is er nog een berging voor fietsen e.d., zodat de inpandige berging ook als 3e slaapkamer dienst kan doen.
Er is een ruime badkamer met douche en plaats voor een wasmachine.

Je woont hier buiten de hectiek van de binnenstad maar toch zo dichtbij dat je er op de fiets in 7 minuten middenin bent.
Als je kiest voor rust sluit de buurt aan op natuurgebied rond de Sloterplas.

Ik zoek een woning in een ander stadsdeel of in de omgeving van Amsterdam.
In Leiden of omgeving.
Ik zie me ook elders in Noord Holland wonen.
ag
Re: AMSTERDAM
10 maart 2015 23:47
Interesse in een 3 kamer woning in reigersbos. Gratis voor de deur en omgeving parkeren. Woon op de 1e etage. Winkels en ov nabij
Re: AMSTERDAM
14 maart 2015 11:46
Aangeboden:

Woningtypeeengezinswoning

Aantal kamers5

Adresereprijsweg17

Wijkkogerveld

Woonplaatszaandam

Huurprijs€614per maand

Aangeboden per12 maart 2015


Gevraagd:

Woningtypeeengezinswoning

Aantal kamers4

Wijkgeuzenveld amsterdam

Woonplaatsamsterdam

Maximale huurprijs€500per maand



Omschrijving

Aangeboden: Woningtype eengezinswoning Aantal kamers5 Adres ereprijsweg 17 Wijkkogerveld Woonplaats zaandam Huurprijs €614per maands Omschrijving :Bouwjaar 1961 :Inhoud m³ :Woonopp. 85 m² :Grondopp. 141 m² :Kamer(s) 5 :Verwarming c.v.-ketel :Tuin achtertuin, voortuin ik wil contact me algemeen meer foto's plattegronden google maps ereprijsweg 17 1508ct zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette woonomgeving! Deze jaren '60 woning is gelegen aan een plantsoen in de woonwijk “Kogerveld”. De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping. Op loopafstand zijn diverse voorzieningen, zoals winkels, NS-station en recreatiegebied “Het Jagersveld” te vinden. De voor- en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen. Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom. Kom snel langs voor een bezichtiging!!! Indeling: Begane grond: entree, hal, toilet, meterkast, doorzon-woonkamer, gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin. Eerste verdieping: overloop, vier slaapkamers waarvan diverse voorzien van vaste kasten, badkamer met douche en wastafel. In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t.o.v. uitvalswegen en nabij treinstation. Bijzonderheden: Verwarming en warmwater middels c.v.-installatie Woning bijna geheel v.v. dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013 ik zoek wonen werk gelijk amsterdam sloterdijk geuzenveld Terug
Re: AMSTERDAM
16 maart 2015 23:10
hi ik ben op zoek 3 of 4 kamer ik woon in amsterdam 2 kamer in centrum geraag hoor ik van u 0685060360
Re: AMSTERDAM
17 maart 2015 06:31
Sadiya 2 kamer is te klein voor mijsad smiley
Re: AMSTERDAM
17 maart 2015 22:40
hi ik ben op zoeken wooning 4 ik woon in amsterdam ik heb 2 kamer woningen mooi buur in centurum geraag hoor ik van u is 0685060360
Re: jij naar amsterdam ik naar Hoofddorpsmiling bouncing smiley
24 september 2015 22:23
ik woon in amsterdam zuid oost
met 2 kamers en extra kamertje
woonkamer en keuken zijn samen
heb ook een balkon
Huur is : €430,-

ik wil graag ruilen, met mensen die graag naar amsterdam zuid oost willen en die zelf wonen in hoofddorp.

ik wil graag in hoofddorp mijn woningruilen.

Gr Sipan
Re: AMSTERDAM
16 december 2019 21:21
Beste Zjarl,

Ik woon in Amsterdam-zuid in de Westlandgracht 53 1e het is een rustige omgeving met uitzicht op het water vlakbei hoofddorpplein en Surinameplein. Mijn huis is een sociale huurwoning en heeft 3kamers.
Voor meer informatie kan je mij bellen tel:0649875711

Groet,
Rahila Malik
Re: AMSTERDAM
15 mei 2020 22:38
Hou ik.heb een woning in amsterdam noord 3 kam r woning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: