Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Denhaag naar Amsterdam/Nieuw vennep/Hoofddorp etc

Gepost door selma.oerinoe@live.nl 
Woningruil van Denhaag naar Amsterdam/Nieuw vennep/Hoofddorp etc
29 augustus 2012 18:46
Ik Bied mijn ruime 3-kamerwoning In Denhaag aan voor een woning in Amsterdam of omgeving.(nieuw vennep/hoofddorp/amstelveen etc)

De woning ligt zeer centraal voor alle voorzieningen,heb hier met plezier gewoond maar ivm met familie wil ik graag weer naar amsterdam of omgeving.

Heb je een leuke goed onderhouden min.4-kamerwoning in 1 van deze steden dan kun je reageren.

I.v.m met een kind op komst heeft het geen zin om te reageren met een 3-kamerwoning.

Groet,

Jamila



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/10/2012 09:14 door selma.oerinoe@live.nl.
hi,

waar staat je appartement en hoe groot is deze?

heb een eensgezinswoning met 4 kamers aan de rand van nieuw vennep
is een mooie etagewoning met twee verdiepingen 2 slaapkamers en een aparte schuur in een mooie groene buurt. Vlak bij het strand.
En veel parkeer ruimte voor de deur. Ook stopt er een bus in Wervershoof. En er zit een school voor de deur. En ook veel leuke winkels. Kan dit een optie voor u zijn?
de huur is 431 Euro. Ongeveer 10 km van hoorn
Met vriendelijke groet,
Henk en Priscilla Hoving.
Hallo .
Ikheb een woning in Hoofddorp .
Een 5-kamer eengezinswoning .

Afz:
Athena .
tel :
0659545589
Beste Athena
Na het lezen van deze berichten heb ik vernomen dat u naar denhaag wilt gaan wonen. Ik heb in denhaag een portiek woning 1trap met 3 slaapkamers ,grote keuken , grote voorkamer dichtbij denhaag centrum , centraal station en Hollandsspoor.
Ivm met werk wil ik in hoofddorp wonen.

Graag ontvang ik een bevestiging van u.
Met vriendelijke groet,
Irene
Ik heb 5 kamers in hoofddorp ik weel graag graag naar den Haag
grote 3kmr app in nieuw vennep getsewoud ruilen naar beneden huis omstreken wie wil er ruilen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: