Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van Amstelveen naar Amstelveen

Gepost door Jady 
Nieuw vennep iets voor u? Getsewoud zuid de nieuwe gedeelte van nieuw vennep net achter de ijweg. Albert heijn met de auto 3 minuten lopend ongeveer 10 minuten

Bij interesse graag contact

Mvg Saadet 0652839706
Bericht voor woning stadshart,
Ik heb app in bovenkerk en wil graag ruilen mocht je nog op zoek zijn.

Je kan me mailen op ;
Kbdida@live.nl

Groetjes
Sara
Bericht voor kb,

Ik woon in Bovenkerk,
3 kamer app van 100 m , ruime woning.

Je kan me mailen op :

kbdida@live.nl


Groetjes
Sara
Goedemiddag,

Ik heb een 4 kamerwoning in amstelveen. We wonen in een flat, op de zesde etage. Prachtig uitzicht, we hebben een ruime woning. De zon schijnt mooi naar binnen. We hebben 2 liften. Voor meer informatie of foto’s hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet
Hoi Yada ik heb ook een leuke 3 kamerwoning in Amstelveen
Re: woningruil van Amstelveen naar Amstelveen
05 juni 2020 16:07
4 kamers apartement in Amstelveen watercirkel bij groenhof met lift de huur is 726 incl kale huur is 588 ruilen voor een eengezinswoningen in amstelveen Aalsmeer uithoorn minimaal 4 kamers en maximaal huur 730 .voor meer info 0614997838
hallo ik ben Naima ik ben op zoek naar eengezinswoning 3 kamer en 1 zolder met vaste trap totaal 4 kamers en een tuin.
ik heb zelf appartement 2 slaapkamers en grote woonkamer keuken en stuk je waar eettafe kan zetten l. ik weet niet wat u zoekt precies
kunt dat aangeven of ik kan foto sturen hoe eruit ziet en misschien kunt u ook foto van u huis laten zien en wat is de huur prijs ? of we kunnen contact opnemen als geinterseerd bent gr naima
hoi jady


Weet niet of je nog steeds op zoek bent maar ik ben in ieder geval wel geïnteresseerd in een woning in Bovenkerk.
Ik woon zelf in appartement 2 kamer en een woonkamer in middenhoven in de buurt centrum winkels Albert Heijn en Kruidvat ,action, slager en groenteboer
en scholen speeltuin
en park gezellig buurt

Mijn emailadres is msnaima78@gmail.com
Goedendag, ik heb uw advertentie gezien en heb interesse in uw huis ikzelf woon in een etage woning in Amstelveen en ben opzoek naar een eengezinswoning. Wij wonen bij Sportlaan flat Mont Blanc en heel dicht in de buurt is er een winkelcentrum met supermarkten onze woning heeft 3 slaapkamer een keuken een grote woonkamer wc badkamer en een balkon de huur is ong 660 euro als u geïnteresseerd bent kunt u contact met mij opnemen via telefoonnummer 0629326486
Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: