Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ruilen

hoi heb eengezingswoning in rotterdam zuid buurt bloemhof nette buurt heb 3kamer woning waarvan 2 slaapkamer en 1 woonkamer open keuken ingebouden keuken en grote zolder en voor kleine tuintje enachter groten tuin met schuurtje heel mooi woning centraal vlakbij winkels centrum zuidplein en snelwegen ziekenhuizen scholen metro bussen enz. ben op zoek naar appartement in rotterdam oost liefst omoord maar binnen oost mag ook . heeft u intressen kan u contact met me opnemen 0684906583
Re: ruilen
22 mei 2017 15:02
dag meneer ik heb een 4 kamer woning in rotterdam west bel 0645478145 bij interesse
Re: ruilen
25 augustus 2017 15:46
Hallo, ik heb een woning in Delfshaven, als u geïnteresseerd bent. Twee slaap kamers en grote woonkamer. Badkamer en wc apart. Bij interessen mail alstublieft .
Re: ruilen
26 augustus 2017 15:38
Ik heb een woning in oosterflank achter de primarkt 2 kamerwoning met open keuken mail mrashied@hotmail.nl
Re: ruilen
06 oktober 2017 00:49
Hoi, ik heb een 2 kamer woning met tuin in Capelle Schollevaar. Mocht u interesse hebben hoor ik het graag.
Mvg. Louiza
Re: ruilen
30 november 2017 13:55
Tatjana Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo, ik heb een woning in Delfshaven, als u
> geïnteresseerd bent. Twee slaap kamers en grote
> woonkamer. Badkamer en wc apart. Bij interessen
> mail alstublieft .


Hallo, ik woon in Rotterdam west centrum waarvan 3 slaapkamers 1 open en woonkamer .
Wie wil woningruil met mij.
Mijn email verginsas@hotmail
Re: ruilen
21 januari 2018 17:43
Hoi
Ik heb een 4 kamer app in Rotterdam noord achter centraal station op de 2e verdiepnig. Loopafstand centrum 10 min.
Mail of bel me
liza_sapna@hotmail
0628117624
Re: ruilen
18 januari 2020 00:37
woning Schreef:
-------------------------------------------------------
> dag meneer ik heb een 4 kamer woning in rotterdam
> west
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: