Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil naar Amsterdam noord en omg of krommenie en omg

Gepost door Naomi 
Woningrui Geraagd
Wie zou er willen ruilen heb een 5/6 kamer maisonnette woning in Zaandam
Zou graag willen ruilen met iemand uit Amsterdam noord en omgeving mag ook krommenie zijn
De woning is groot en bus halte en school aan de overkant winkels en de stad op loop afstand
Huur is € 453 twee slaapkamers beneden drie boven cv douche keuken met balkon en in de woonkamer
Klein balkon Ruime box

Gr. Naomi tel 0641990772
Heeft u wel eens op www.ruilenverhuis.nl gezocht ?
Daar kunt u zoeken in aanbod maar ook in de woningwensen van andere klanten.
Kortom, vind wie er naar uw buurt zou willen verhuizen en bekijk direct hun aanbod.
Of zie wie er exact naar een woning zoals die van u op zoek is.
Dat is de kracht van www.ruilenverhuis.nl

P. Meijer
www.ruilenverhuis.nl
leuke site P, maar een betaalde site, en dat terwijl er zoveel gratis sites aanwezig zijn waarbij je wel in 1 keer kunt zien of er mensen zijn die willen ruilen met jou woning... Naomi niet doet.. Ik ben nu 3 x verhuisd via woningruil en alle keren zonder extra betalingen te hoeven doen buiten de reguliere uitgave bij de woningbouwverenigingen... succes
Re: Woningruil naar Amsterdam noord en omg of krommenie en omg
06 november 2012 18:51
Bent u eventueel ook geinteresseerd in een woning in Purmerend?
Hallo, ik woon in Amsterdam noord ik ben opzoek naar groot woning
Hoi,

Ben je nog op zoek naar een ruilwoning?
Wij hebben een 2 kamer appartement in amsterdam oost,bij het oosterpark en o.l.v.g.
Het heeft een groot balkon en berging.
De huur is 350,- p.maand.
Bij interesse horen wij het graag!

Groetjes Mascha
Hai,

Ben je nog op zoek naar een woning om te ruilen?
Wij hebben een mooie,ruime etage in krommenie,onlangs gerenoveerd.
Als je interesse hebt horen wij het graag!

Mvg Mascha
ik heb woning in amsterdam noord nieuwendam

mvg
0611144699
hoi ik woon in utrecht vleuterweide ik heb een woonhuis met 4 kamer groote achter en voor tuin het huis is helemaal nieuw bouw jaar is 2005 alles is dicht bij zo als het centrum, bus halt, train station, schollen, huisarts, ik heb intrasante in uw huis als je goed vind dan horen we iets van jou
Re: Woningruil naar Amsterdam noord en omg of krommenie en omg
04 juni 2014 15:03
Hallo Naomi, ben je nog steeds op zoek???
Ik woon in Amsterdam Noord, ik heb een 4/5 kamer mansionette woning, maar ik wil graag naar Almere....

Groetjes, Michèle
Hallo ,

Ik heb je geprobeerd te bellen maar dit is helaas niet gelukt omdat het nummer niet klopt.
Ik ben wel geïnteresseerd in je woning.
Mijn telefoonnummer is : 0623257181

Mvg, Suzanne
Hoi ik woon in krommenie is 3 verdieping zonder lift slaapkamer is 9 meter lang en 2 slaapkamers
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amsterdam-Noord. Het huis heeft 3 kamers, een grote achtertuin en een schuur. Het huis is op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station. In de omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er genoeg scholen in de buurt. Het ziekenhuis is ook niet ver. Het is een hele leuke en prettige buurt, waar ik eigenlijk niet weg wil. Maar omdat ik een groot gezin heb van 4 kinderen, is het huis voor mij te klein.

Ik zoek een groter huis en het maakt eigenlijk niet uit waar. Alleen niet zo afgelegen buiten de stad.

Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van U.

Tel: 0610909337
of mailen naar: myaghmouri@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Mo.
Re: Woningruil naar Amsterdam noord en omg of krommenie en omg
25 mei 2015 20:45
Goedendag,wij hebben een zeer nette 4a5 kamer hoekappartement in Zaandam wat zeer zonnig is gelegen. De woning heeft 3 slaapkamers, 1 woonkamer, 1 eetkamer, 1 grote berging, nieuwe keuken, badkamer en een aparte toilet en beneden een ruime box. Een balkon van 10 meter lang en veel natuurgebied in de buurt om te BBQ. De woning ligt in Pelders-Hoornseveld en we hebben een prachtig uitzicht. Bushaltes voor de deur naar Amsterdam Centraal, Amsterdam Sloterdijk en Zaandam enz. We wonen op 5 minuten afstand van het Centrum van Zaandam. Er kan bij de woning gratis worden geparkeerd, er is een winkelcentrum wat wordt uitgebreid er is een splinternieuwe basisschool gebouwd, speeltuin, park en voetbalveld en groen aanwezig. Deze woning is een sociale huurwoning met een huur van €681,- voor deze woning kan huurtoeslag worden aangevraagd!
Gevraagd: een 2 kamerappartement in het Centrum van Amsterdam of dichtbij het Centrum!
Heeft u interesse dan kunt u mij bellen op 06-85405869.
m.v.g
Nicole
Hi Nicole,

Ik woon zelf in Amsterdam noord yplein dicht bij het centrum. 5 min op loopafstand naar de pont. Heb zelf een 3- kamerwoning (maisonnette).
Me vrouw en ik zijn wel geïnteresseerd. Dus als het wat voor u is laat het maar weten. Me tel: 0645241950.
Ik hoor van u. Gr Hamza & Nejma
Goedendag,

Woningruil gevraagd.

Wij hebben een galerijflat waarvan 3 slaapkamers en 1 ruime woonkamer etc. te Krommenie. We zitten op de 4de verdieping(lift). De huur prijs is 580 kale huur. Ik ben opzoek naar een woning in Zaandam, noord of elders in Amsterdam, omdat ik gezinsuitbreiding krijg en ik een baan in Amsterdam gevonden heb. Wie o wie zou met mij willen ruilen vanaf januari 2016.

Groetjes,

Naomi
Re: Woningruil krommenie naar zaandam of Amsterdam en omgeving
20 augustus 2015 10:37
Goed dag
Ik woon in zaandam 3hoog ik heb 2slaap Kamer en dichtbij bushalte naar Amsterdam
Ik wil met u ruilen als heeft u interssant
Hoi Naomi,

Mijn ouders willen graag in de buurt komen wonen en wonen nu in een galerijflat op 3 hoog in Amstelveen, 3 slaapkamers, woonkamer, badkamer, keuken. Groot balkon. Leuke omgeving zeker voor kinderen. En goede verbinding naar Amsterdam met tram, sneltram of bus.

Waar woon jij in Krommenie?

Ik hoor graag van jou,

Groetjes
Jolanda Vermaas
Goedemiddag,
Ik woon sinds een jaar in Krommenie( mis toch mn oude omgeving Amsterdam), heb een ruime 4 kamerwoning.
Vorig jaar is de woning voorzien van een nieuwe keuken, nieuwe badkamer en nieuwe wc.
Ook heb je alles hier op loop afstand.
Hallo,

Ik weet niet of jullie nog geïnteresseerd zijn in een woning. Ik woon ook in Amsterdam noord eengezinswoning
4 K woning ik ben de eerste die er is in komen wonen (gerenoveerd woning is het.
2 toiletten, ik heb de tuinen voor en Achter laten maken. Het zit bij blauw zand. Naast politie wadden weg.

Mocht je intresse hebben laat me weten.

Ik vraag wel geld overname.
woningruil Utrecht naar amsterdam
05 september 2015 20:30
Hi

Ik woon zelf in het centrum nabij jaarbeurs Utrecht huisje met aparte slaapkamer open keuken begane grond soort bungalow idee met tuin.
Graag zou ik naar Amsterdam willen bij interesse mail mij.


Groetjes
ark
Re: woningruil Utrecht naar amsterdam
15 september 2015 21:30
Hallo Late,
Ik ben bezig met een driehoeksruil. In Amsterdam woont iemand die graag mijn woning wil en mogelijk wilt u zijn woning?
U kunt mij mailen voor meer info. is woning met klein tuintje.
vriendelijke groet, Ark
Debra dD
Re: woningruil Utrecht naar amsterdam
04 november 2015 16:17
ark Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo Late,
> Ik ben bezig met een driehoeksruil. In Amsterdam
> woont iemand die graag mijn woning wil en mogelijk
> wilt u zijn woning?
> U kunt mij mailen voor meer info. is woning met
> klein tuintje.
> vriendelijke groet, Ark


Ik wil u graag een mail sturen hierover, maar uw mail is verborgen. Ik heb een 3 kamer bovenwoning in Utrecht met 2 grote balkons op het zuiden met een kale huur van 259 en wil heeel graag naar amsterdam. Ik hoor u graag, u kunt mij mailen op deebja@hotmail.com
Goede avond,

Is er iemand die graag in krommenie zou ik willen wonen. ik heb een 4 kamerwoning (galerij) voorzien van een nieuwe keuken, brievenbus, bel is gerenoveerd. Ik ben opzoek naar een woning in zaandam of amsterdam en omgeving. Het liefst een eengezinswoning. Ik heb 3 kinderen en zoek een kindvriendelijke buurt.


Wie o wie.
Re: Woningruil naar Amsterdam noord en omg of krommenie en omg
05 april 2016 22:57
MET SPOED GEZOCHT

WIJ HEBBEN EEN 3KAMER BEGANE GROND WONING IN AMSTERDAM NOORD MET VOOR EN GROTE ACHTERTUIN HET IS EEN SOCIALE HUURWONING VAN STADGENOOT HUUR 600.WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN APPARTEMENT WONING MET 4 KAMERS BUITENOM ZUIDOOST ZIJN ALLE WIJKEN BESPREEKBAAR.VOOR MEERDERE INFO KAN JE BELLEN 06 59003738
ik wil graag woning ruilrn met u.
ik woon in krommenie,ik heb een huis met twe kamer.
ik hoor graaga van U.
Hoi met Stephanie zou jij misschien met mij woningruil willen doen ik woon in noord eengezinswoning 4 kamer woning als u intressen heef kunt u mij berijken op 0650744071

Groetjes stephanie
Hallo Stephenie waar ben je naar op zoek?
Naomi wil jij jouw advertentie verwijderen.

Mvg, Greg
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: