Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Mooie 5K eengezinswoning in Oosterheem ruilen voor een 4 of 5K woning in uitsluitend Zoetermeer Oosterheem zelf!

Gepost door Tamara079 
AUB GEEN REACTIES VAN ANDERE PLAATSEN OF WIJKEN!

Wij zoeken een tussen persoon voor een driehoeks ruil. De bedoeling is dat jullie met minimaal 4 personen tot maximaal 6 personen naar mijn woning verhuizen en ik naar het huis van de andere mensen waarmee ik graag zou ruilen. Ik zoek iemand in uitsluitend Zoetermeer, wijk Oosterheem zelf die minimaal drie tot vier slaapkamers heeft in de wijk Oosterheem en graag willen ruilen naar een een mooie 5 kamer nieuwbouw eengezinswoning in Zoetermeer, Oosterheem.
Woningruil aangeboden in een nieuwbouw woning in Zoetermeer, Oosterheem. Bouwjaar 2007. Glasvezel aanwezig op de woning. Twee toilets aanwezig. Een ruime badkamer en ook een hele grote zolder waar je twee kamers van zou kunnen maken. Energie label: A.
Woonkamer [24,38 m2]
Keuken [7,50 m2]
Slaapkamer 1 [14,33 m2]
Slaapkamer 2 [9,35 m2]
Slaapkamer 3 [8,40 m2]
Slaapkamer 4 [14,53 m2]
Badkamer [4,98 m2]
Wc in bad/douche [Ja] -1.00
BELANGRIJK: op welke woningen u mag reageren wordt bepaald door uw inkomen en gezinssamenstelling! Huurtoeslag mogelijk. De eis voor mijn woning is minimaal 4 personen en maximaal zes personen. 4 personen: max 38.035€. 5 personen: max 42.466€.
Ik heb een ruime vijf kamer eengezinswoning (115m2.) met grote tuin (tuin is [46,00 m2] en grote zolder in Oosterheem Zoetermeer, twee toilets en een ruime badkamer. Scholen en BSO, kinderdag verblijf, zelfs een SBO school letterlijk voor de deur. Huisartsen, randstadrail op 3 min loopafstand, een prachtig winkel centrum, groot park, speel gelegenheden, alles op loopafstand.
Kale bassishuur € 650,38
Glasfonds € 1,25
Riool ontstoppen € 0,90
Goten schoonhouden € 0,30
Tuin € 2,00
Administratiekosten SK € 0,00
Totaal bruto huur: € 654,83

Voor foto's kunt u mij berichten.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: