Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????

Gepost door ashley 
ik heb mooi 3 kamers voor u in gorningen
Goede dag
Is gouda ook een optie 3 kamer woning 3 hoog en er niemand boven ons?
Hoi,
ik heb een hele leuke woning voor je in Amsterdam. Alles is netjes en kan zo overgenomen worden. Laminaat en inrichting is mooi! Me zus wil graag verhuizen naar Amersfoort ivm omstandigheden. Graag mailen naar ivk-kundige@outlook.com. hoor graag van u iets terug
Zou je misschien naar Maastricht willen verhuizen pas gerenoveerde woning alles is pas opgeknapt nieuwe laminaat nieuwe verf hele nette woning met 3 kamers
Hoi,
Ik woon ook in Amersfoort in een 4-kamer onlangs compleet renoveerde benedenwoning.
In oktober van dit jaar wordt er nog een eigen achtertuin aangelegd.
Keuken, badkamer en toilet zijn nieuw.

Heb je interesse om eventueel mij van woning te ruilen?
Of wil je een keer vrijblijvend komen kijken.
mijn mailadres is martineelize84@gmail.com.

Groetjes martine
Ik heb mooi huis in oosterhout nb met 3 slaap kamers
Hallo ik wil ruilen huis met jouw huis



0684613305

Bedankt
Wil je ook naar rotterdam?
Zal je naar ede wilt gaan wonen
Ik eengezinswoning met 4 slaap kampers
Ik hoor van je als je wilt
Mail naar nador20@live.nl
Mvg
hoi ik woon in Hilversum ik heb woonkamer en 1 slaapkamer ik ben zwanger vrouw en ik ben op zoek naar 3 kamers mijn werk is okk bij amsfoort ik betaal per maand 440 goedkoop woningen en heel en leuk buurt
Goeiedag,

Ik heb een drie kamer woning met twee slaapkamer in Vlaardingen. Het is een portiekwoning op eerste verdieping. Waar ik €500,- voor betaal. Met alle benodigde bezienswaardigheden op loopafstand.

Als u intresse heeft hoor ik graag van u.

Mvg, Ashna
hallo ik ben op zoek naar woning in amersfoort
ik woon in nieuwegein
appartement 2 jaar oud 4 hoog huiskamer 43 vierkante meter
2 slaapkamers
balkon
garage onder woning en privé pakeer plaats
ik kijk uit over de lek en vianense brug
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
25 november 2017 14:51
Hallo Ashley, mocht je nog steeds op zoek zijn heb een woning voor je in Renkum:
Ik heb een heel ruime en verlichte 2 kamerflat in Renkum. Brutto huur 563 euro, woonkamer 20 m2, slaapkamer 14 m2, keuken 6m2, ruime douche, berging beneden van 10 m2.

Het gaat om een verlichte 2 kamer flat, met een ruime woonkamer, keuken, douche, slaapkamer. De flat ligt 4 hoog, met een vrij uitzicht. De flat bevindt zich dichtbij de uitvalswegen naar Ede Wageningen, Arnhem en andere omringende steden. Het is een rustig plaats om te wonen, waar uw kinderen in alle rust mogen opgroeien, kindvriendelijke omgeving, er is veel natuur in de omgeving waar je eventueel met je hond mag optrekken.

Ik zoek een woning/ etage op een wat rustig plaats in LEIDEN, AMERSFOORT, HAARLEM, AMSTELVEEN OF DIEMEN met minimaal 2 kamers, mag meer, tot een huurprijs van 600 euros. Een plaats die centraal ligt, waar allerlei voorzieningen op loopafstand zijn (bijvoorbeeld zoals winkels, markt) en waar ook plezierig is om te wonen. Heeft u een flat zonder lift, geïnteresseerd alleen als het 1e hoog maar niet hoger. De woning is geschikt voor max. 2 persoon, heb je een laag inkomen kom je in aanmerking voor huurtoeslag.

Voor alle duidelijkheid ben alleen geïnteresseerd in de bovenstaande plaatsen, en geen afgelegen dorpen.
Heeft u iets, of kent u iemand die wat heeft, laat het mij aub. weten en wie weet kunnen we binnenkort elkaars huizen bezichtigen. Met Vriendelijke dank.
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
16 december 2017 02:29
Hallo Ashley,

Mocht je nog steeds op zoek te zijn naar een woningruil, hier heb ik een leuke aanbod voor je.
Beste heer/ mevrouw,

Ik heb een aanbod voor u in Renkum: ligt op 13 km van Arnhem uit.

Het gaat om een heel verlichte 2 kamer flat, met een ruime woonkamer, keuken, douche, slaapkamer. De flat ligt op de 4e etage, met een vrij uitzicht. De flat bevindt zich dichtbij Ede Wageningen, Arnhem en andere omringende steden. Het is een rustig plaats, om je kinderen te laten opgroeien, kindvriendelijke omgeving, er is veel natuur (bosrijk-omgeving) waar je eventueel met je hond mag optrekken.

Ik zoek een woning/ etage op een wat rustig plaats in Amersfoort met minimaal 2 kamers, mag meer, tot een huurprijs van 600 euros. Een plaats waar allerlei voorzieningen op loopafstand zijn en waar ook plezierig is om te wonen. Heeft u een flat zonder lift, geïnteresseerd alleen als het 1e hoog maar niet meer. Heeft u iets, of kent u iemand die wat heeft, laat het mij aub. weten.
Voorwaarden verhuurder: De woning is geschikt voor max. 2 persoon.

Mocht u belangstelling hierin hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Annely
Hallo ik heb een 2 kamer woning in Nieuwegein Het is de ene laatste woning Dat is een nette woning met een klein tuintje, Ik weet niet of dat is wat u zoekt? en de huur weet ik niet zeker is geloof ik tussen de 5 of €600 vriendelijke groet Sandra duister
U naar Nijmegen. Leuke drie kamer woning die ik nu gebruik als vier kamer woning. Veel groen om de flat winkels dokter scholen ziekenhuis alles dichtbij
Hallo Ashley,
Ik woon in Apeldoorn en heb en eengezinswoning kamers beneden en 2 kamers boven.
Voor en achter tuin
Vr.gr. H. Braber. Tel: 06- 44290403
Beste,
We wonen in Utrecht zuilen en we willen verhuizen naar Amersfoort.

Met vriendelijke groet
Hallo, ik heb een mooie 3 kamer woning in Drachten lijkt het je leuk om naar Drachten te komen lekker rustig en ontzettend gezellig!
Ik heb een leuke 3 kamer woning in Rotterdam net buiten de stad stad is op 15 min loop afstand heb een marrionet woning boven slaapkamer bad kamer en douche en wc
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: