Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????

Gepost door ashley 
Hallo is dat bod nog geldig van u il hed zelf een wonen in enschede met drie kamers kan u me bellen op 0681763631
Hallo EvanBeek,

Bent u ook geïnteresseerd in Vathorst? Nieuwbouwwoning met 3 slaapkamers en garage. svanzwienen@live.nl
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
16 juli 2013 14:26
Dag Ashley.

Ik weet niet of deze advertentie nog actueel is maar als dat zo is dan ben ik wel geinteresseerd. Ik wil alleen graag weten in welk gedeelte van de Kruiskamp jij woont en of je daar weer zou willen wonen, in de Kruiskamp bedoel ik. Ik woon nl in de Van Galenstraat in een "kleine" 1 gezinswoning met 2 slaapkamers en een grote tuin achter.

Ik hoor graag van je.

groet, Esther
heb je deze woning nog?

ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers voor en achtertuin !

mvg
hallo
ik ben opzoek naar een woning in amersfoort
ik heb zelf een benedenwoning met 3 slaapkamers, een balkon en achtertuin een ruime woonkamer en een grote kelder
woon zelf in heerlen limburg
heb je misschien intresse in een woning in enschede
Hoi, ik heb een eengezinswoning in Almere, als je geïnteresseerd bent laat me weten.
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
25 september 2013 09:14
iemand interesse in eengezinswoning 3 slaapkamers, voor en achtertuin in enschede?
Ik wil graag met je ruilen ik woon in Zaandam 10 min afstand van Amsterdam met de auto Max 30 min met openbaarvervoer een 3 kamerwoning prijs 590 afgerond met service kosten mee berekend hoop gauw wat te horen 0685484993 of esajass@icloud.com
Hallo,

Ik heb een gloednieuw 3 kamer appartement in Houten-Castellum,vlak boven de winkels en het station op 3 minuten loopafstand.
Hoeveel bedraagt de huur van uw woning? Ik betaal 660 inclusief eigen parkeerplaats.
Ik woon op de 3e verdieping, er is een lift en 4 ingangen waar je in kan met liften,
Het is een mooie woning,met een grote badkamer,groot berghok in de gang,de slaapkamers zijn net behangen,
Ik heb een mooie grote inbouwkast in mijn slaapkamer. (2 ruime slaapkamers)

ik woon hier pas een half jaar maar het wordt te duur voor mij,
groet Enza
Je kan me bereiken op 0648683386
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
22 november 2013 19:44
Hallo,

Is dronten ook een optie?
Heb een woning met 3 slaapkamers, zolder, berging, kelder, schuur, voor en achtertuin, 2 toiletten, enz
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
15 februari 2015 23:59
ik woon in tilburgzuid in `n best wel grote eengezinswoning met 2 de toilet scholen winkels bushalte op loop af stand
heb jr interesse
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
11 maart 2015 01:05
Ik heb een Maisonnette woning in Rotterdam Noord 3 kamer ruime woning met mooie uitzicht, het is een schoone woning alles wit geverfd ik ben op de laatste verdieping. intresse masal_melis_yilmaz@hotmail.com
Is de advertentie nog van toepassing.

Ik heb een 4 kamer appartement in Amsterdam-Oost, het oosterparkbuurt.
je kan mij mailen op ladysabah@hotmail.com
Beste,

Ik heb een vraag, als u misschein nog geen woningruil hebt gevonden

Wij zijn met spoed op zoek naar een partner voor een driehoeksruil Zelf heb ik een beneden etage hoekwoning met een achtertuin en balkon in Scheveningen haven 10 minuten lopen naar het strand en zee.Met 2 slaapkamers
Ik heb een ruilwoning in Meerkerk voor mij zelf gevonden ,maar mevrouw van Meerkerk die wilt naar Den Haag en omgeving verhuizen heeft 2 kinderen ,daarom wij zoeken een woning met 3 slaapkamers en iemand wie een belangstelling heeft bij driehoekruil.
MIjn advertentie nummer is 380502 of kan ook bellen op dit tel.nummer 0644495732

Ais u hierin geen interesse heeft zou u mij dan ook een antwoord terug willen sturen?

Mvg Irina
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
30 april 2015 22:41
Beste,



Wil je misschien naar Assen ruilen ?


Ik heb een portiek begane grond wonning in Aseen vlakbij centrum, in een rustige buurt met echt gezelige buren,geen last van kinderen.Ik heb 4 kamerswonnig .Woonkamer gedeelde met een niet vaste muur en een slaakamer gemaakt die gebruik ik als slaapkamer ,die andere kamer met de deur naar tuin, gebruik ik als een eetkamer een nog een kleine kamer gebruik ik als een computer kamer.Want ik ben een allenstaande vrouw ,en ik heb genoeg van de ene slaapkamer.Vanuit de keuken deur naar de douche.Groote tuin aan de zonnige kant.Winkel centrum in het loopafstand 10 min .
Als u interesse hebt .kun u mij rustig mailen of bellen met dit tel.0644495732 fotos van mijn huis kunt u op adertentie nummer 384508 vinden.bij Wonigruil.nl

Mvg Irina
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
30 april 2015 22:47
Oh exscuses die eerste van ik heb per ongeluk verkeerd verstuurd eye popping smileyDat is voor andere mijn woning .Sorry
hallo,ink won in amersfoort in vathoerst met eengezienwonning ik wil graag in ruilen in katenbroek in amersfoort of in papendrcht ok. Min Teflon. 0627900328
sharlene Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo ik heb een leuke 4 kamer woning
> midden in het centrum van papendrecht op de tweede
> verdieping
> alles is hier op loop/fiets afstand zoals winkels
> scholen enz enz
>
> ik hoor graag nog van u
>
> mvg sharlene
hallsharlene Schreef:
hallo ik wil u graag met u bellen mijn numer 0627900328 ik ben nu in papendrcht kan ik nu even bij u lankskomen bezigtig .
-------------------------------------------------------
> hallo ik heb een leuke 4 kamer woning
> midden in het centrum van papendrecht op de tweede
> verdieping
> alles is hier op loop/fiets afstand zoals winkels
> scholen enz enz
>
> ik hoor graag nog van u
>
> mvg sharlene
hallo

0627900328
ik woon in vathorst en jij 0627900328
Hallo,
Ik heb een woning in Zwolle,een mooie eengezins woning met nieuwe keuken.
Graag wil naar amersfoort verhuizen naar een eengezins woning.
Zou u contact met mij willen opnemen?
Mijn email adres is : kamranbp@hotmail.com
met vriendelijke groeten,
Hoi hoi

Ben je nog steeds opzoek?? Woon zelf in Enschede en zou heel graag na Amersfoort wille verhuizen!
Stuur mij een email als je interesse hebt
Gr.
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
03 oktober 2015 21:23
Hallo,
Ik heb een 4 kamer appartement in Arnhem. Is dit misschien iets voor jou?

Groetjes,
Menno
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
11 oktober 2015 18:58
Wij hebben een mooie eengezinwoning in Apeldoorn
hoi hoi,

ik heb een eengezinswoning in Dordrecht, grote woonkamer, open keuken bijkeuken, voor en achtertuin in een zeer rustige buurt. als U interesse heeft hoor ik het graag.

groetjes,
Ma
uw naar texel ik naar amersfoort
wilt uw texel wonen ?
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
09 januari 2016 16:16
Dag, ik wil graag naar Amersfoort.
Interesse om naar soesterberg te verhuizen. 4 kamers waarvan 3 slaapkamers. Massionette woning 1 verdieping. Korte trap. Met nieuwe keuken. Nieuwe verwarmingen en een balkon. En een schuur.

Gr Siham
Heb flatgallerij woning, woon op de hoek. Nabij centrum in VEENENDAAL.
laatste deur dus, dus niemand dat echt langs je huis loopt.

mooi uitzicht op alles dichtbij om je heen.
Kindvriendelijke buurt

met nieuwe speeltuinen etc sinds deze week.
Ook gerenoveerd buurthuis, 2jaar dat die nu bestaat geloof ik en nog vele dingen nieuw.t

Gerenoveerd buurt dus maar ook een gerenoveerd flatgeblouw sinds juni 2016 tot nu.
Nieuwe deuren, ingang, gangme van flat helemal nieuw, nieuwe postbussen, nieuwe tegels nieuwe berging alles is wel opgeknapt. Ook een heel nieuw lift sinds afgelopen maand. Overal camera toezicht zoals het flatgebouw als het buurt.

Maar de woning heeft ook sinds pas ene nieuw keuken(kastjes, ramen, tegels, muur, laminaat, afvoerbuizen).

de andere kamers hebben allemaal gerenoveerd woningramen. In de badkamer zit een nieuwe deur, nieuwe kraan nieuwe buizen nieuwe afvoer.

veder is alles geaardstopcontacten en ook nieuw ingelegd.
huur;540,-
slaapkamers; 3

veel groen om je heen.

Ben met spoed snel naar aan nieuw ewoning op zoek!!!! minimaal 2slaapkamers, meer slaapkamers graag!

mijn emailadres is; 500006272@de-csv.nl
nummer: 0624408959
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: