Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????

Gepost door ashley 
Hallo

Ik woon in een 4 kamer woning.
Met ruim balkon, 2 hoog er woont niemand boven mij!
Ik woon in amersfoort kruiskamp.

Ik wil graag verhuizen naar een woning met minimaal 2 slaapkamers. Voorderest niet veel eisen,

Groetjes
Ik heb een hele leuke woning voor je in het centrum van Apeldoorn, maar helaas maar 1 slaapkamer. Maar wel een schuur en nog een grote bering.
Mocht je iets meer willen weten mail dan even naar zullenweruilen@hotmail.nl
Hallo Ashley,

Ik heb misschien een woning voor je. Wil je me mailen naar woningruil_123@hotmail.nl

Groeten
1 slaapkamer is echt te weinig.
bedankt voor je reactie
hai wil je mischien naar groningen 4 kamer woning maar wel 1 ste verdieping


mail mij als je interesse hebt geryenne@hotmail.com
Heb je misschien interesse in Wageningen? Ik heb een vier kamer flat op de tweede verdieping, vlakbij de bossen.
Ik hoor graag van je.
hallo ik heb een leuke 4 kamer woning
midden in het centrum van papendrecht op de tweede verdieping
alles is hier op loop/fiets afstand zoals winkels scholen enz enz

ik hoor graag nog van u

mvg sharlene
hallo,
bent u nog steeds opzoek?
ik zou heel graag naar amersfoort willen.
ik heb een ruime 4 kamer woning met bij keuken in groningen

mvg andrea

herewegogain@live.nl
Hay
Ik wil graag naar Amersfoort, kunt u me meer informatie geven over uw woning als Veenendaal een optie voor u is. een leuke maissionette op loopafstand van centrum veenendaal. Met 3 slaapkamers.Leuke buurt.
Met vriendelijke groet,
Elske Hoekstra
Gepost ddoor: Netsanet

Datum:5-septemper-2012

Hoi!


Bent u nog seteeds opzoek?

Ik zou heel graag naar Amersfoort willen.

ik heb een engzin woninng met 4 kamer acter tauin in Deventer (Bathmen).


Alles u interest hebben

natina_27@yahoo.com
bel 0626876966
ik won in lelystad ik heb 5 slaapkamer heel mooi woning mijn nummer is 0684695537
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
15 september 2012 20:51
Hallo,
Wij wonen in zwolle in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers. Ben je alleen of met zijn tweeen. Alleen mag je namelijk niet in onze woning.
Misschien kunnen we anders een driehoeksruil realiseren. Want wij zoeken eigenlijk een eensgezinswoning. Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke groet, Esther Elias- van Dalen
om wat voor soort woning gaat het? flat?
Ik wil graag naar amersfoort verhuizen. Heb een mooie grote eensgezingswoning in Haaften. Huurprijs is zeer laag tenopzichte van de woning. Wat is jouw huurprijs?
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
20 september 2012 00:53
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in eindhoven met 3 slaapkamer
Misschien iets voor u.?

Mvg. Whitley
ik woon in Harderwijk in een nieuw flat met twee slaap kamer en mooie uitzicht in dreelanden . bachdreef .

ik wacht op u e-mail

m.v.g. Hamid
hallo ikheb intresse in u advertentie ik woon zelf in zeeland een eensgezinswoning met grote tuin en 3 slaapkamers hoop dat ik iets van je hoor

groetjes
Beste Ashely,

Graag zou ik willen verhuizen naar Amersfoort. Ik woon zelf nu in Nijkerk in een rijtjes huis met 4 kamers en een zolder. Kunnen we telefonisch contact opnemen met elkaar om verdere details te bespreken?

groeten,

Bernadette
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
24 november 2012 11:41
Via deze weg bied ik mijn sociale hoekwoning aan voor inruil een sociale huurwoning.


Een gewilde 3 slp kamer hoekwoning met grote zolder die eventueel gebruikt kan worden als extra slaapkamer of studiekamer/kantoor en 2 toiletten voor 617,94 euro p.m in Zwolle aan de rand van het centrum. De woning heeft een achtertuin van 20 meter lang, zit op loopafstand van het centrum, veel groen, Op loopafstand van de ziekenhuis en de wezenlanden park, ook van het bos, kindervriendelijke omgeving, en dicht bij de snelweg en centraal station. Scholen en winkels op steenworp afstand.

Ik zoek zelf een woning/ flat met lift die ook onder de huursubsidie grens valt ( ook met huur verhoging na de ruil ).

Mail me bij interesse met ligging en huurprijs naar: m_werleman@tele2.nl



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/11/2012 11:23 door m_werleman@tele2.nl.
hoi,
heeft u interesse in een heel groot tussenwoning in Groningen??
groetjes
Raghda
Hallo,

Ik heb een ruime hoekwoning in zeeland Serooskerke 5 km vanaf Middelburg.
Heb een voor en achtertuin met een schuur.
Op de 1e verd. 3 slaapkamers en badkamer en WC. Vaste trap naar zolder, tevens te gebruiken als extra slaapkamer!
Ik zelf wil graag dichter in de omg. van Utrecht wonen, omdat ik een dochter heb gekregen en mijn
hele familie in en rondom Utrecht woont. Je kan altijd een kijkje komen nemen!
U kunt contact met mijn opnemen via het onderstaande tel nr. of e-mail adres.

tel: 0633439715
ack_veb_bcn@live.nl

Groetjes
goeie avond ik heb een portiek woning 2de etage ik woon in nijmegen leuke beurt enz
ik woon in goemanborgessiusstraat
3slaapkamers 2balkon
ik zoek een flat met een lift wegens ziekte
Hallo,

Hieronder mijn woning;

Aanwezig: cv, lift, balkon, berging, douche

Voorzieningen in de buurt; bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels (Eglantier)

Knus appartement gelegen op de 1e verdieping, met twee slaapkamers, inpandige berging en een ruim balkon in de rustige en groene wijk de Maten.
Appartement is tevens voorzien van een splinternieuwe basalt grijze keuken, intercom met videobewaking en de centrale hal plus brandtrap zijn voorzien van elektrische beveiliging. Ook ligt er in de woning nieuw laminaat wat eventueel over te nemen is. Van de inpandige berging is eventueel nog een 3e kleine slaapkamer/hobbykamer te maken.

Geïnteresseerd?

Voor meer info; just_me_and_us@live.nl
Is rotterdam iets voor je Alles op loopafstand 3 kamerwoning
hallo..heeft mischien interesse in een mooi flat met 3 kamers in roermond limburg
gr
Hallo,

Bent u nog steeds opzoek?
ik zou heel graag naar amersfoort willen verhuizen
ik heb een ruime 4 kamer masionette woning met ligbad en balkon in Amstelveen (nabij Amsterdam)

mvg wendy (w.den.hartog@casema.nl)
Hallo

heeft u ook intresse in deze woning [#$%&]

groet
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
26 april 2013 23:09
Hoi,

Ik heb een hoekhuis in Hoogkarspel.
Heeft u interesse @#$%& advertentie nu 326514

mvg
Maryam
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
30 april 2013 18:00
Hallo ashley,

Ik heb een beneden woning in Amersfoort met 2 slaapkamers en grote tuin in een rustige omgeving ik hoor graag
als je interesses hebt of mail mij lovely_sma_faya8@msn.com
Re: Woningruil!!!! U Amersfoort ik naar ?????
15 juli 2013 14:19
Hallo Ashley,

Ik weet niet waar je precies woont in de Kruiskamp maar ik woon ook in die wijk in een hoekhuis met 2 slaapkamers en een grote achtertuin en ik ben ook op zoek naar een andere woning.

Ik hoor graag van je.

Groet, Esther
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: