Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woning ruil binnen Amsterdam

Gepost door Alfredo 
woning ruil binnen Amsterdam
27 maart 2019 12:53
Aangeboden 3-kamer hoekappartement van ca. 65 m2. Het appartement ligt op de tweede verdieping met lift
en heeft de beschikking over een heerlijk balkon
en een royale berging.
Deze flatwoning ligt in Amsterdam Noord nabij het levendige winkelcentrum “Boven ’t IJ”.

Bereikbaarheid:
Met het openbaar vervoer ben je binnen 10 minuten in het centrum van Amsterdam. De A 10 ligt op ca. 5 minuten. Door de Noord/Zuidlijn
is zelfs de Zuidas binnen 15 minuten te bereiken. Werken in Zuid en Wonen in Noord is hierdoor goed mogelijk.

Indeling: Ruime entree. Vanuit de hal toegang tot alle vertrekken. De dichte keuken ligt aan de voorzijde van het complex aan de voorzijde is een slaapkamer 1 Naast de woonkamer ligt de slaapkamer2. De badkamer is v.v. douche, toilet en wastafel.

Kortom: Een verzorgd appartement gelegen in het gewilde Amsterdam Noord, nabij winkelcentrum Boven ’t IJ en op loopafstand van Station Noord.

wat ik zoek:ben op zoek naar een 3 kamer woning op de begane grond binnen de ring in een rustige buurt GEEN ZUIDOOST EN GEEN NIEUW WEST voor meer info voordeel30@hotmail.com
Hallo Alfredo , ik heb een koopwoning . Ik zou graag goedkopere koopwoning willen .
Hart groet , edith
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: