Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil BUSSUM

Gepost door debby 
woningruil BUSSUM
14 september 2005 19:04
Hoi,

Ben op zoek naar een ruime, eensgezinswoning met tuin en 4 slaapkamers, of evt 3 slaapkamers en ruime zolder...

Hebben zelf nu een kleinere eensgezinswoning met 3 slaapkamers en achtertuin/ schuur. In een gezellig volksbuurtje...


Debby
Re: woningruil BUSSUM
14 september 2005 20:37
In het centrum van Delft, aan gracht op loopafstand van de Markt en winkelcentrum De Veste,zuidpoort, NS station en scholen.
Delftse Hout/recreatieplas op 5 min. Scheveningen strand op ca. 20 min.
Mooie woning b.j. 1975 bestaande uit drie verdiepingen.
Indeling:
Begane grond tochthal met toilet, tussenhal met trap naar eerste verdieping, slaapkamer met openslaande deuren naar de kleinetuin ca.23m2 met stenen berging en Achterom,
Op de 1e verdieping is de woonkamer van 31,6 m2 en achterslaapkamer 12,7 m2 samengevoegd, grote eetkeuken, badkamer met 2e toilet.
2e verdieping grote overloop, slaapkamer ca. 20 m2 met openslaande deuren naar groot dakterras ca.22m2 op het zuiden. De woning is voorzien van centrale verwarming en dubbel glas.
De woning is te huur voor minimaal 2 personen. Woningstichting DUWO te Delft.
Kale Huur E 527.wij zoeken een huis met tuin huur E470 in/bij amstelveen vanwegen mijn ouders groetjes milly en hans
Re: woningruil BUSSUM
16 september 2005 09:01
hallo debby ik heb een grote 5 kamer woning in overijsel grote l vormige huis kamer boven 4 slaap kamers en bad kamer en dan een hele grote zolder over het hele huis voor en achter tuin met schuur mooie groene om geving kindvriendelijk school en winkels openbaarvervoer en ns op loop afstand. je kan mij bellen op tel 0644722999. groetjes henny
Re: woningruil BUSSUM
22 april 2008 13:51
is Veenendaal ook een optie.
We hebben vind ik zelf een mooie hoekwoning met een zeer ruime woonkamer annex keuken(wel verborgen) van ongeveer 40 m2

Met 3 slaapkamers eerste verdieping en een vaste trap naar de tweede verdieping waar een heel grote zolder die als slaapkamer kan dienen ook 40 m2.

2 slaapkamers van 12 m2 een slaapkamer van 7 m2 en een zolder van 40 m2 kan je met gemak 2 slaapkamers van maken en door de verhuurder voor huurverhoging dakraam en dakkapel laten plaatsen.

Daar is al een verlaagt plafon in gemaakt met lichtpunt en knieschotten met bergruimte gemaakt aan twee kanten.

Ook de wasmachine aansluiting en de droger zitten op zolder.

En we hebben een hoek in de schuine kap gebruikt om een bergkast/kleine inloop ruimte te maken.

Net een nieuwe gerenoveerde douche met 2de toilet Los ligbad en douche.

Beneden nieuwe keuken geplaatst met nieuwe inbouw gasplaat gaskookplaat! !en nieuwe wc beneden.

Alle draairamen zijn net vernieuwd en inbraakveilig.

Ook is de buitenkant net geschilderd.

Beneden ligt geheel laminaat.

Op de 1ste verdieping op 1 grote en een kleinere slaapkamer ligt ook laminaat.

Op 1 grote slaapkamer ligt vloerbedekking en de trappen zijn beide bekleed net als de overloop.

We hebben een kleine voortuin en een achtertuin van 6 x 10

We zitten 3 minuten van een winkelcentrum in Veenendaal west af en ongeveer 10/15 minuten lopen van de binnenstad(bekend voor winkelplezier alom)

5 minuten lopen van station en ook scholen rondom op loop afstand.

Zeer kindvriendelijke buurt.

Leuke speelveldjes achter de huizenblokken.

Voortuintje klein maar wel gezellig en een achtertuin met op eigen grond een schuur.

Dicht bij het bos en de heide.



Groetjes Dianne

0318501915
ali
Re: woningruil BUSSUM
07 december 2009 15:17
Komt u zelf uit Bussum? Zoja, waar woont u momenteel?
Re: woningruil BUSSUM
09 december 2009 21:20
heeft u belangstelling voor een grote eensgezinswoning met 4 slaapkamers in Ternaard een dorp in de kop van friesland vlakbij dokkum?
voor meer info mail naar woningruiler2009@live.nl
Re: woningruil BUSSUM
13 december 2009 12:53
hallo, we hebben een 5kamerwoning in de aanbieding in hoorn.
we zitten 2 minuten van het ijsselmeer en natuurgebied af, 2autominuten van de oude binnenstad(10 minuten lopen)
o.v. om de hoek, en de winkels op 3autominuten(10 minuten lopen, 5 met de fiets)
we hebben beneden de grote tuinkamer en berging, op de 1e verdieping de keuken , woonkamer , toilet en grote bergkast.
op de 2e verdieping hebben we 3 slaapkamers en de badkamer.
we hebben een grote tuin op het zuiden, en het is gelegen in een rustige kindvriendelijke buurt.
we willen graag richting het gooi, omdat ik daar familie heb wonen en ik daar ook werk kan krijgen.
ik hoop van u te horen,
met vriendelijke groet,
menno hofmeijer
goede middag zou graag aan woning ruil doen ik woon zelf in een apartement met drie slaap kamers en een bad kammer met een bad en een garage en een chuurtje maar weet nie hoe ik in contact kan komen hoop snel van u te horen gr johan
Re: woningruil BUSSUM
20 februari 2010 21:31
Hallo,
wij hebben een ruime, eensgezinswoning met tuin 3 slaapkamers en ruime zolder, dichte keuken en een eigen parkeerplaats voor de deur in venray
Re: woningruil BUSSUM
24 augustus 2010 14:49
Hallo Debby,

Heb je al een ruilpartner gevonden? Ik heb namelijk een mooie ruime eengezinswoning in Mijdrecht voor jou, deze voldoet aan jou omschrijving. Mijdrecht is een dorp in de provicie Utrecht. Tussen Utrecht, Hilversum en Amsterdam in. Dus wel lekker centraal. Als u interesse heeft, mail me dan laatje79@hotmail.com
Re: woningruil BUSSUM
25 augustus 2010 09:02
hoi hallo ik he een gezienswoning met 3 slaapkamer in den helder noord holand ik wil graag naar bussum ik hoor graag van jullie.
gr
jamila
Re: woningruil BUSSUM
17 september 2010 02:36
hallo.
ik heb Eengezinswoning,met 3slaap kamers vaste trap naar grote zolder,voor en achter tuin,cv open keuken ,
huur is 476 ,in pannerden 5km van zevenaar 20 km van arnhem 18 km van nijmegen

0646416685 of 0646416684



gr.adel
Re: woningruil BUSSUM
17 september 2010 13:26
Hi waar wil jullie wonen?
Re: woningruil BUSSUM
22 augustus 2011 16:50
hierbij een wing in bussum, geinteresseerd? dan even reageren

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Liefst met: kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels

Omschrijving: 2 k app. cv, lift, balkon, berging, douche Grote woonkamer, mogelijkheid tot meerdere slaapkamers. openkeuken. mooi uitzicht, veel licht. buiten centrum, maar binnen super rustig. Geen geluiden bij het slapen. Alles is gerenoveerd, wegens gezins uitbreiding groter wonen. deze woning is ideaal voor 50+
Tim
Re: woningruil BUSSUM
11 september 2011 08:57
Hoi Debby,
Mijn moeder heeft een 1gezins woning in huizen (byvank) 3kamers en een grootte zolder,
Ik vond jou advertentie bij woningruil bussum ,maar kon niet vinden waar jij vandaan komt.
Als jij uit bussum komt en je hebt intresse in dat huis van mijn moeder, hoor graag van jou. (ze wil graag in bussum wonen)

Mvg Tim
Re: woningruil BUSSUM
11 oktober 2011 15:53
Hallo Fadoua,

Ik weet niet precies wat jij zoekt, maar ik ben op zoek naar een leuke woning in Bussum. In de aanbieding een mooi 3 kamer appartement in Amsterdam (in de Aker). In de omgeving: oa bus-/tramhaltes, zeer kindvriendelijke wijk, genoeg (gratis) parkeergelegenheid, scholen en winkels.

Groeten
Re: woningruil BUSSUM
13 oktober 2011 21:43
hoi,
ik heb een hele ruime eengezinswoning in ermelo.grote zolder waar je wel 2 kamers kunt maken en grote voor en achtertuin!interesse?of kent u iemand in bussum of hilversum die wil wonen in ermelo?ik hou me aanbevolen..mvg.corine
Re: woningruil BUSSUM
14 oktober 2011 17:35
Hallo,

Hierbij bied ik mijn 2 kamer app aan. super grote lichte woonkamer, wegens gezinsuitbreiding zijn we opzoek naar een eengezinswoning, ook in bussum.
Dee woning is voorzien van een lift. voor meer info 0648811274
Re: woningruil BUSSUM
18 november 2011 16:07
Hallo Tim

Ik heb een 3 kamerwoning woonhuis in Bussum en zou graag ruilen met jou moeder.
Als ik het goed begrijp wil zij graag in Bussum wonen en ik graag in huizen Bijvank.
Hoop dat ik en jou moeder wat voor elkaar kunnen betekenen.
Je kunt op de vogende adres contact met me opnemen.

abba_hayat@live.nl

Mvg
Mvr Abba
Re: woningruil BUSSUM
26 oktober 2013 12:08
Ik heb een eengezinswoning met 2 grote en 1 kleine slaapkamer ik ben op zoek naar een huisje met 2 slaapkamers in Bussum of omstr.wie heeft er interesses
Beste woningruilers,

Wie zal er een woning ruil met mij willen aan gaan. Ik ben zelf en bewoner
van een 3 kamer appartement 4 hoog met lift een groot balkon.
De appartementen complex staat 500 m verwijderd van station Bussum zuid vervolgens
is de centrum op loop afstand en het is gelegen tegen
het plaatselijke dorps park dus vrij groene omgeving.

Mocht men interesse hebben mail mij dan naar samir24@hotmail.nl

Mvg,

Samir
Beste mensen,

Ik woon op een 4 kamer appartement met balkon op de 2 de etage zonder lift.
In Bussum op loopafstand van de hei.

Ik zoek een eengezinswoning in Bussum Naarden Huizen Blaricum Laren of Hilvercum.

Mijn woning is van dudok wonen en betaal 660 euro per maand.

dat bedrag wil ik ook uitgeven voor een eengezinswoning.

Reden dat ik graag een eengezinswoning wil hebben ik mis een tuin voor de kinderen.


Met vriendelijke groet, marroescha
Re: woningruil BUSSUM
26 juli 2014 16:47
Hallo

Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en zolder, voor en achtertuin. Huur 620.
In Lelystad.

Gr nadia
Wil graag van Huizen naar Bussum
Re: woningruil BUSSUM
10 augustus 2014 12:54
ik woon op een 3 kamer flat 1 hoog twee trappen op betjewolfflaan alles gelijksvloer.
ik zou graag willen ruilen voor een een gezinswoning in bussum.
u kunt contack opnemen met nummer 06 39034706
b.v.d fam hendriks
Haaaaaaaaaaaaaai


Wie zoekt er een mooie en zeer ruime 4 kamer - appartement op de 2 e verdieping van een gerenoveerde flat met lift en camerabeveiliging. Panoramabalkon van 10 meter te Weesp! Ligt zeer centraal bij supermarkten, winkelcentrum, openbaar vervoer, sportaccomodaties, basisscholen, voortgezet onderwijs allen op loopafstand..en huurtoeslag is mogelijk smiling smiley

Eengezinswoning of 4 kamer appartement gezocht te Bussum.

Micha
Re: woningruil BUSSUM
25 december 2015 18:11
Haaaaaaaaaaaaaai


Wie zoekt er een mooie en zeer ruime 4 kamer - appartement op de 2 e verdieping van een gerenoveerde flat met lift en camerabeveiliging. Panoramabalkon van 10 meter te Weesp! Ligt zeer centraal bij supermarkten, winkelcentrum, openbaar vervoer, sportaccomodaties, basisscholen, voortgezet onderwijs allen op loopafstand..en huurtoeslag is mogelijk smiling smiley

Eengezinswoning of 4 kamer appartement gezocht te Bussum.

Micha
Re: woningruil BUSSUM
08 juni 2017 18:11
Ik heb een gezinswoning in Loosdrecht met 4 kamers en 3 daarvan zijn slaapkamers. Ik heb een grote woonkamer en een open keuken. Heb een gemiddelde bergopslag en een grote zolder dat als een kamer kan worden omgebouwd. heb 2 wc' s boven en beneden. en een gemiddelde badkamer met 1 douche

mn telefoonnummer; 0619628219
Re: woningruil BUSSUM
08 juni 2017 18:17
Hoi debby,

Ik wil graag met jou ruilen want ik wil graag in Bussum wonen. Ik woon in loosdrecht en misschien kunnen we afspraken maken om elkaars huis te zien?

mn telefoonnummer is; 0619628219

gr Lisa
Re: woningruil BUSSUM
08 juni 2017 18:17
Hoi debby,

Ik wil graag met jou ruilen want ik wil graag in Bussum wonen. Ik woon in loosdrecht en misschien kunnen we afspraken maken om elkaars huis te zien?

mn telefoonnummer is; 0619628219

gr Lisa
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: