Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil zeist naar zeist/utrecht

Gepost door D 
D
woningruil zeist naar zeist/utrecht
08 augustus 2016 17:15
Dag,

Ik heb een 4 kamer galarijflatwoning (waarvan 3 slaapkamers) in Zeist. Het is net gerenoveerd. De woning ligt dichtbij het centrum van Zeist. Het is op de 4de verdieping (er zijn 2 liften aanwezig). Ik zoek een woning in Zeist of Utrecht maar graag met max 3 kamers.

Groetjes
Daniel
Goedemiddag,

Ik zag uw advertentie staan en ik heb een mooi appartement midden in het centrum van Zeist met twee slaapkamers. het appartement is gelegen nabij De Antonlaan en is nog geen half jaar geleden volledig gerenoveerd. De huurprijs ligt rond de 700,- per maand.

Ik hoor graag van U.

Met vriendelijke groet,

Todorovic
D
Re: woningruil zeist naar zeist/utrecht
10 augustus 2016 10:57
Mijn huurprijs ligt ook rond de 700 euro. Kan je mij een mailtje sturen (danieltomas_5@hotmail.com) zodat we t verder kunnen bespreken?
Beste daniel
Ik vroeg mij af om welk adres gaat het en welke flat geroflat of l flat.
Of de flat boven de winkels.
U kunt mij voor het antwoord even het beste mailen..
Beste daniel,
Ik woon op de begande grond met
3 slaapkamers woning in zeist met schuif balkon voortuin en achtertuin. Mocht u intresse hebben dan hoor ik t graag.
Hoi,

Ik heb n 3k appartement in utrecht ov op 3 min loopafstand van winkelcentrum overkapel en 4 min van station ov zuid. 9e verdieping met prachtig uitzicht over de gehele stad. Bij interesse kun je mailen

Mcg fadoua
Raula telf:0648949697
Ik zoek voor mijn broer een 3 Kamer appartement begane grond of hoger met lift in centrum Zeist.
Hij biedt aan een hoek eensgezinswoning met voor en achtertuin in Couwenhove in Zeist.
Het is een autovrij laantje, zeer geschikt voor kinderen.
Huur indicatie is plus minus 900 euro.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: