Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: woningruil heemskerk beverwijk velserbroek,uitgeest,amsterdam

Gepost door Micha van Vlijmen 
Goedemiddag, ik ben Elizabeth van Vlijmen.
Ik heb uw advertentie over het huis gezien. Misschien wilt u met ons ruilen. Wij leven in Noord Holland, Beverwijk (bekend van de Zwarte Markt). Wij hebben pas nieuw laminaat en de muren geschilderd. Maar ik heb een nieuwe baan in Amsterdam, we zouden er graag heen willen verhuizen. We hebben 3 slaapkamers, een toilet, keuken, een badkamer, een grote woonkamer, een schuur beneden. Het appartement is op de 3e verdieping op de hoek met open, helder en mooi uitzicht van drie kanten. Zeer goedkope huurprijs van €465 (plus mogelijkheid tot huurtoeslag afhankelijk van uw inkomen). Dicht bij een Deka Markt, vlakbij twee bushaltes, daar gaan bijelkaar drie buslijnen. Omgeving is vriendelijk voor kinderen met veel speeltereintjes, voor en achter. Mijn man heet Micha van Vlijmen.
hallo, ik woon in amsterdam ik wil graag ruilen ,kan mimisschien tel.nummer van u ?grt.eden
Is Lelystad misschien ook een optie voor jullie.
mooi ruim 3 kamer-appartement midden in het centrum met zeer groot balkon 11,5 x 4,5 meter
NS station op 5 min. lopen vlak bij A6 naar Amsterdam.
met vriendelijke groet Fam: H.Dokter.
Hoi ik heb een eengezins woning met grote voor en achter tuin met 3 slaapkamers en een grote badkamer in velserbroek Ik zou ook graag willen ruilen naar een soort gelijke woning in amsterdam 0640642074 als u intresse heeft mvg Debbie
geachte mevrow ik ben geintereseerd in amsterdam te woonen
ik woon zelf beverwijk wijkerbaan centrum paar meter van alberthijn en andre winkels


ik zoek een woonining in adam
min 2 kamers
huur niet duurder dan 680euro
ik heb 3 slaap kamers niewe keuken en badkamer

bazar met bus of loopen
tata steel vlakbij

hi attented miss lindita sokoli
mijn num is 0617973567
mijn mail is linditasokoli@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: