Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPOED WONINGRUIL ALMERE-HAVEN NAAR ELDERS IN ALMERE

Gepost door Monique 
Aangeboden 4 kamer eensgezinswoning in Almere-Haven in de Meenten, rustige buurt, kindvriendelijk, nabij basischolen, C1000, bushalte en de dijk, centrum haven 5 minuten fietsen. Grote woonkamer ongeveer 11 meter lang plavuizen op de hele beneden verdieping, voortuin en achtertuin 2 grote slaapkamers en een kleine huur word €547,-
Gevraagd 4 kamer woning of 3 kamer woning met zolder in rustige, nette buurt maakt niet uit waar in Almere huur tot € 491.-
ik wil graag reageren zou u mij even een email met alle nodige informatie kunnen sturen groetjes desiree sparreboom mijn email is romyliano_desi@live.nl
hoi hoi ja ik wil wel heel graag i kwoon in staatsliedenwijk maar volgens mij heb ik al kontakt gehad maar weet het niet zeker groetjes tinreke
Ik zie op jou bericht helemaal niks....is een lege advertentie !
Hallo Prinses
Wat vreemd er staat inderdaad niks.
Ik zoek een 4 kamerwoning huur tot € 499,- Ik heb een 4 kamer eensgezinswoning op de Rietmeent in Haven, alles in de buurt, leuke kindvriendelijke buurt huur € 547,-
Gr. Monique
Hoi

Ik wil graag naar Haven. Maar helaas is mijn huur hoger....en heb ik aan een 4 kamer woning niks, of er zou een zolder op moeten zitten...
Hallo,

Bent u nog op zoek naar een andere woning? Ik heb een ruime 3 kamer etage woning op de Binnenhof, helemaal opgeknapt, met laminaat vloer enz.

Als u geinteresseerd bent hoor ik dat graag.

Groetjes,
Melanie
Re: SPOED WONINGRUIL ALMERE-HAVEN NAAR ELDERS IN ALMERE
01 april 2009 09:19
Hallo Melanie
Ik wil juist uit haven weg, dus jammer. Succes met verder zoeken.
Hoi
ik zag dat u graag wilt ruilen van woning met spoed ik wil graag een 4 kamerwoning en het liefst in de meenten of grienden.
Ik woon zelf in de marken in een 3 kamer beneden/portiekwoning (alles dus gelijk vloers) met grote tuin (64 m2), het ligt vlak bij de bushalte en albert-heijn en naast basisschool de loofhut.
Mocht u interresse hebben mail mij dan.
Vriendelijke groet Sandra
godemidag
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
beste Monique wij hebben een 2 kamerwoning in almere buiten..huur 348 Euro heeft u intresse wij moeten zowieso een kamer meer hebben mvg kim
0621439582
Ik heb een 4 kamer woning in de Hofmark,eigenlijk 5,maar hebben uitgebroken zodat we met de zolderkamer drie hele grote slaapkamers hebben.Twee kamers op 1 hoog hebben grote 3 deurs spiegelkasten waarin je 2 lagen kleding kwijt kunt zo diep zijn ze.Tevens is de 1ste verdieping voorzien van laminaat. Alle slaapkamers zijn voorzien, ondanks de kasten van 2 persoons bedden.De beneden verdieping is 8 mtr.lang, en 5,25 breed, met open keuken.Boven en beneden zijn toiletten, Kleine voortuin voor en flinke achtertuin achter met schuur.Zowel voor als achter is geheel betegeld, maar super gezellig.Deur van de achtertuin open en je ziet een prachtig kindvriendelijk hofje.
A-H winkel pal tegenover het hofje,tevens de bushalte en school vlakbij.Wil graag iets kleiner zonder zolder maar wel een grote huiskamer vanwege onze meubelen.Ik probeer dit maar want de Huur wordt 546 Euro.Huursubsidie mogelijk!
hallo Marga

Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen. Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen huis naar boven is goed to egankelijk. De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk. Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad. mij telf 0611206362

Voorwaarden verhuurder: Leuke flat op 2e verdieping. Op loopafstand van het centrum, c.s., bushalte, scholen, gezondheidscentrum etc. Parkeergelegenheid voor de deur. Afgesloten gallerij, intercom met camera, zodat je altijd kunt zien wie er voor de deur staat (zonder de deur open te hoeven doen). Drie-kamerflat met aparte eetkamer (eventueel kan hier een slaapkamertje van worden gemaank
intresse in een 2kamerwoning in almere buiten met voor en achtertuin?
ik heb eengezinswoningen in Almere stad 3kamer
hallo
Ik woon op de zandwierd ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers grote tuin meteen ook aan een hofje.
Ik zit vlak bij het strand een leuke lokatie om te wonen Ik zou graag met je willen praten als je interesse heeft
huursubsidie is ook mogelik
ik woon in de zandwierde en wil graag naar de marken misschien vind je dat ook wat ik heb een eengezinswoning 3 slaapkamers en zit tegen de dicht tegen de dijk aan
Hallo ik zoek een woningruil in almere stad.
Ik woon in een egesiswoning in mijdrecht.
Mijn e-mail amirita_xula@hotmail.com
Ik hoop dat iemand hier op reageert.
hallo,

ik heb een 3 kamerflat in de hoven almerehaven.
iemand met een eengezinswoning interesse??

gr,
hoi,
wij wonen op de oevergriend in een 4 kamer woning waarvan we van 2 slaaplamers 1 grote hebben gemaakt met grote inloopkast met schuifdeuren.
We hebben onze achtertuin helemaal opgeknapt afgelopen zomer met vijverpartijen .
onze huur is kaal 534 met sub 260.90.
Wel zijn we nog bezig om de woning op te knappen alle spullen zijn er al.
maar heb je interesse bel eens.
036-8485314 06-30296880

Groet, Henk en Annelies
hoi,

Graag wil ik weten naar wat voor woning jullie nu opzoek zijn.

groetjes,

Priscilla
Hoi Hoi..

Ik woon in almere stad in een 3k woning waarvan 2slaapkamers loopafstand van de winkels, gemeente, opvang, scholen en openbaarvervoer.
vanwege gezin uitbreiding zoek ik een 4k woning waarvan 3slaapkamers. het liefst in almere haven.

mail mij voor meer info

Hodan_dool@hotmail.com

Mvg

Ash
1 gezins woning 4 kamers aangeboden in almere stad grote achter tuin grote voortuin 1 verdieping woningen zijn pas gelden renoveert compleet
1 gezins woning 4 kamers aangeboden in almere stad grote achter tuin grote voortuin 1 verdieping woningen zijn pas gelden renoveert compleet zoek wel een soort gelijke woning
geen flatje met een klein balkon en 2 slaap kamers alleen zit in stedenwijk midden en wil graag naar een andere buurt vertekken
ik heb een vier kamer etage woning in almere buiten vlakbij het doemere centrum.
woning is netjes maar te klein voor mij en de kinderen.
grote huiskamer ,balkon,op de tweede etage drie slaapkamers en badcel
w,c is op de eerste etage.
hoi woon in almere buiten zoekt u ook een 3kamer flat 2etage mvg lipsius
Hoi heb een 3kamer woning ruime balkon zit dichtbij haven centrum alles lekker dichtbij maar krijg een kleine erbij dus wil wat ruimer gaan wonen in haven kan ook maak niet uit een flat of een eengezins woning intresse bel mij 0633679139
Geachte heer,

Is de woning nog beschikbaar??
goedeavond,

wij hebben een drie kamer woning in de aanbieding. Is wel een seniorenwoning ( 55+) ik weet dus niet als u hier in kan en wil. ik hoor het graag want dan kunnen we veder over hebben.

groetjes steffanie
telefoonummer voor eventeule contact : 0653445666
Ik heb een 3 kamerwoning in almere haven de wierden en wil graag in almere stad wonen wie o wie wil woningruil met mij doen ....
Stuur een mailtje naar mamaloves19@hotmail.com voor meer info
Vr gr
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: