Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woning ruil

Gepost door Om imane 
Woning ruil
25 juni 2018 19:34
Ik woon in Amsterdam Oost in betondorp. Ik wil rouillen naar Rotterdam.
Ik heb een slaapkamer een woonkamer in groot tuin.achterhuis.ik woon in beganegroen.serieus
Re: Woning ruil
25 juni 2018 23:09
Hoi imane,

Ik ben geïnteresseerd in een woningruil, ik woon in Rotterdam en wil graag naar amsterdam

Met vriendelijke groet,
Hassan
Re: Woning ruil
26 juni 2018 08:49
Hoi
Woon in rotterdam en wil naar amsterdam.
Interesse?
Om imane
Re: Woning ruil
26 juni 2018 11:08
Gilles Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi

Hoeveel kamers heb je? Kunt u jouw huis beschrijven? Ik ben serieus
Re: Woning ruil
26 juni 2018 20:27
Ik woon in leiden Ik wil rouillen naar leiden
Ik heb 3 slaapkamer een woonkamer in
Re: Woning ruil
29 juni 2018 23:35
Hallo,
Ik woon in een flat in leiden.Ik wil graag mijn huis ruilen.Mijn huis heeft twee slaapkamer.
Re: Woning ruil
01 juli 2018 09:57
Ik heb een grote en mooi huis in Friesland in Heerenveen, het huis heeft 4 slaap kamers en grote woning kamer en de keuken is ook groot en twee tuinen. De wijk is heel mooi en rustig. Ik wil naar rotterdam en midden of Utrecht en midden of Den haag en midden met betaalde commissie als jouw huis is in het centrum of deze steden


Met vriedelijk
Mervatsmileys with beer
Re: Woning ruil
02 juli 2018 14:41
Ik heb een driekamerwoning in Rotterdam-West (op loopafstand vh centrum) kan je contact met me opnemen?
Re: Woning ruil
02 juli 2018 17:54
Kunt u jouw telefoonnummer geven?
Latifa.
Re: Woning ruil
02 juli 2018 17:57
Ahmed Mobarak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een driekamerwoning in Rotterdam-West (op
> loopafstand vh centrum) kan je contact met me
> opnemen?

Uw telefoonnummer sturen alstublieft via mijn email
Re: Woning ruil
04 juli 2018 09:31
Beste OM Iname,
Ik heb een huurwoning 530 per maand kale huur aan de zweedsestraat in Rotterdam, met een achtertuintje en twee kamers, waarvan 1 woonkamer en 1 slaapkamer, keuken, hal en badkamer. Oppervlakte van deze woning is 65m. Vanuit de keuken loop je de tuin in. en heeft ook toegang naar de tuin vanuit de slaapkamer. Station schiedam is op 10 min afstand en winkels en supermarkten, slager, snackbars en overige op 5 min afstand.
Ik hoor je graag,

Woningruil omgeving Amsterdam, Amstelveen, Apeldoorn, Noord Brabant Limburg zuid limburg

riginap@hotmail.com
Re: Woning ruil
08 september 2018 11:17
Ik woon zelf ook in leiden en wil ook graag ruilen
Re: Woning ruil
08 september 2018 11:19
Hallo, wat zoek jij ik woon ook in leiden en wil graag ruilen
Re: Woning ruil
12 september 2018 21:34
ik wil naar leiden jji naar rotterdam
Re: Woning ruil
12 oktober 2018 08:52
Wij naar Rotterdam en jij/jullie naar Apeldoorn.

Ben op zoek naar minst iets met 2 slaapkamers in rotterdam zuid of west liefst. Maar andere buurten kan ook

Fraai 3-kamer appartement op een hoek gelegen in appartementencomplex. Centraal gelegen ten opzichte van het centrum, supermarkten en ontsluitingswegen. Het appartement bevindt zich op de tweede verdieping en beschikt over een ruim balkon op het zuidwesten en ruime garage in de ondergelegen parkeerkelder. Het complex beschikt over een afgesloten entree met lift

Indeling: entree, hal, toilet, berging met CV-opstelling, woonkamer met toegang deur tot balkon, open keuken. Ik noem het een achterkamer maar het is open wordt gebruikt als speelplek voor me kleine. Badkamer met douche en wastafel. Het appartement beschikt over twee slaapkamers.

Huur is €646,33 daarbij zit service kosten en verplichte parkeerplaats bij
Re: Woning ruil
18 oktober 2018 12:02
Re: Woning ruil
08 februari 2019 22:22
Ik heb een woning in Rotterdam en wil naar Amsterdam.0
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: