Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U amstrdam OOst 3kamer....Ik amstrdam oost 5 kamer

Gepost door AmsterdamOost 
U amstrdam OOst 3kamer....Ik amstrdam oost 5 kamer
08 juni 2017 01:17
Ik bied mijn 3 kamer woning te ruil aan. In zeeburg. Geweldige gezellige buurt. Cafe's, scholen, ov voor de deur, parken en speeltuinen. En allerlei winkels....kortom, op deze plek kom je niks te kort.
De enige rede dat ik wil ruilen is omdat het voor mijn gezin te klein is.
Ik heb een prachtige woonkamer en keuken met heeeel veel lichtinval. het is een hoekwoning dus aan 2 kanten volop ramen. keuken is ook super ruim en daarnaast 2 slaapkamers. Het is op de 3e verdieping, er is wel stoellift tot 2 hoog, maar helaas geen normale lift. De huur blijft na ruil €490,- en dat is spotgoedkoop voor de plek waar het huis staat. Het is geen oudbouw met houten vloeren, maar gewoon een betonnen gebouw.

Ik vraag niet veel.......Ik ben op zoek naar een 5 kamer woning in Oost, zeeburg. Buiten amsterdam is voor mij geen optie. Ik wil heel graag in deze buurt blijven wonen.
Dag,

Ik heb interesse maar uw email adres ontbreekt. Het is dan ook niet makkelijk contact met u op te nemen. Kunt u mij een mail sturen?
Ik wil graag reageren omdat ik intresse heb in een 5 kamer woning. Ik bied zelf een ruime 3 kamer woning in een geaellige Oosterpark buurt! Grote woonkamer 33 m op de 1e etage. Mn email hananeb82@outlook.com
Hanane B Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik wil graag reageren omdat ik intresse heb in een
> 5 kamer woning. Ik bied zelf een ruime 3 kamer
> woning in een gezellige Oosterpark buurt! Grote
> woonkamer 33 m op de 1e etage huurprijs 640 huurtoeslag is zeker mogelijk ! Mijn email
> hananeb82@outlook.com
Hierbij wil ik ook reageren en wil ook een 5 kamer woning in de buurt Zeeburg/oost.
Ik woon zelf in een 4 kamer masionette woning op het Java eiland.
Gezamenlijke tuin.
Tel 0657472964
3 kamer woning in Amsterdam oost. De woning is opgeknapt en er hoeft niks aan gedaan te worden.
Re: U amstrdam OOst 3kamer....Ik amstrdam oost 5 kamer
24 augustus 2017 00:13
Beste huurders van Zeeburg,
Heeft er iemand interesse in een 5 kamer eengezinswoning met tuin gelegen aan het water in Amsterdam Noord(Oostzanerwerf) ?
Huur wordt gebaseerd op inkomen.
Beste ruilkandidaten,

Wij wonen zelf aan het oostelijke havengebied in Amsterdam oost Zeeburg. Wij bieden aan een fris 3 kamer appartement van 67m2 op 1 hoog. Met grote ramen veel lichtval en een zonnig balkon. Huur €550,- wat na ruil waarschijnlijk zo zal blijven. Woning verkeert in zeer nette staat. Gezellige buurt met winkelcentrum Brazilië plein op 2min loopafstand. Met pijn in ons hart moeten wij deze woning/ buurt verlaten.
Wij zijn op zoek naar een groter huis ivm gezinsuitbreiding. Liefst Amsterdam oost/ Zeeburg. Maar wij staan open voor andere mogelijkheden, waar het ons aanspreekt. Wij zien alle serieuze reacties graag tegemoet!
Mvg Soebi
Goedenmiddag ik lees dat u op zoek ben naar een 5 kamerwoning ik denk dat ik de woning heb die u zoekt graag wil ik telefonisch met u in contact komen ik ben berijkbaar op nmr.0681790960 Mvgr.Co de Jong.
laddy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste huurders van Zeeburg,
> Heeft er iemand interesse in een 5 kamer
> eengezinswoning met tuin gelegen aan het water in
> Amsterdam Noord(Oostzanerwerf) ?
> Huur wordt gebaseerd op inkomen.


Hoi wij hebben een 4 kamerwoning in amsterdam oost en willen graag verguizen naar een 5 kamerwoning op de bg.
Graag reageren als u interesse hebt.

Kacar85@hotmail.com
Hoi, ik heb een 3 kamerswoning in Amsterdam oost...Met grote ramen veel lichtval en balkon..kindervriendelijk beurt en vlakbij de speeltuin tram haltes en metro en OLGH.(ziekenhuis)..Mijn huur bedrag is 430 euro...Ik wil graag 4 kamer woning in Amsterdam oost (75-100m) Graag reageren als u interesse hebt..
Heeft u al een woning gevonden, wij hebben een 6 kamer woning op IJburg.
hallo ik ben geinterseerd ik wil weten of het gelijkvloer is of niet
ik wil met u praten over het huis
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: