Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Spijkenisse naar Spijkenisse

Gepost door Jdavidso 
Goeiedag allemaal

Ik woon op de anijsdonk akke s en wil graag een woningruil.

Zit in een eengezinswoning met tuin 3 slaapkamers net opgeknapt alles

€622,00 huurtoeslag mogelijk

Hoor graag meer

Grt jade
Hai dinh
Re: Woningruil Spijkenisse naar Spijkenisse
01 september 2018 00:29
Ik woon op de steurkreek 24 wil graag een woningruil ik heb een hoekhuis met twee grote slaapkamers en tuin huur €540 ik ben opzoek naar eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin tel 0681239754
Jade hoeveel kamers zoek je?
Ik woon in spijk schenkel hoekwoning
Aangeboden . Hoekwoning . Openkeuken . Voor en achtertuin 1 etage : Ruime badkamer en 2 slaapkamers Zolder met vlizotrap ( is bij ons slaapkamer nr 3 Met raampje ) Buurt zeer rustig . Sociale controle . Veilig spelen voor de kinderen. Vlakbij de maas boulevard. Scholen op loop afstand. Ik woon nog maar kort in de woning. Ik heb overal laminaat laten leggen en laten verven behangen en gewit. RUILEN VOOR : Gelijk soortige woning in gemeente nissewaard . Maar wel een extra slaapkamer gewenst Must : huursubsidie moet Mogelijk zijn . Geen luidruchtige buren gewenst!
T4n@live.nl
Hai jade ben je nog opzoek naar een woningruil wat zoek je ik heb interesse in jou woning ik woon in een flat 2e verdieping met lift 2 slaapkamers dichte keuken winkelcentrum op loopafstand scholen op loopafstand in de akkershof ik hoor graag van je wij willen groter wonen ivm gezinsuitbreiding
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: