Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil beverwijk/heemskerk

Gepost door just-lady 
Hallo allemaal.

Ik heb een mooie eengezinswoning opgeleverd 2009 in de broekpolder beverwijk. Ruime woning met dubelle openslaande tuindeuren en achtertuin op het zuiden.
2 slaapkamers op de 1ste verdieping waarvan 1 slaapkamer makkelijk deelbaar is door 2. Badkamer met ligba

d aparte douche en toilet.
Vaste trap naar zolder waar een washok is en een grote slaapkamer waar ook met gemak 2 ksmers van te maken zijn.
Verhuurder woon op maat huurprijs 720 per maand.

Ik ben op zoek naar leuke woonruimte samen met mijn zoontje in beverwijk of heemskerk. Ik heb weinig eisen maar speeltuin en winkels op loopafstand zou wel makkelijk zijn. De woning moet ook beschikbaar zijn voor huurttoeslag.
Goedendag!

Ik heb voor ruil een woning in de wijk Prinsenhof.
*Het betreft een ruime ééngezinswoning, voorzien van een achtertuin op het zuiden, aparte keuken en woonkamer (gescheiden door een gangetje waarin het toilet zich bevindt en de trap naar de eerste verdieping)
*Op de eerste verdieping zijn 3 slaapkamers, waarvan1 flinke (25m²), 1 redelijk groot (ong. 12m²) en een kleinere slaapkamer (zo'n 6m²), een badkamer met douchehoek (5m²), apart waskamertje (ong 3m²)
*Dan een vaste trap naar de bovenste verdieping, voorzien van een dakterras (25m²), aan de rechter en linkerkant een inloopkast, en dan nog een slaapkamer van zo'n 25m² die dus evt nog makkelijk in 2-en te delen is.

Voordelen van de buurt:
*Er is altijd voldoende parkeergelegenheid voor de deur,
*5 min loopafstand naar het Marlo terrein
*10 min loopafstand naar de Breestraat
*Kindvriendelijke buurt (speeltuintjes, school, kinderdagverblijf etc.)

De netto huurprijs bedraagt € 894,-

Wij zoeken een goedkopere ééngezinswoning het liefst in Heemskerk, maar Beverwijk is ook prima mits het in de Broekpolder is.
Het liefst met vier slaapkamers (of meer) of een grote slaapkamer of zolder die in 2 te delen is.
Graag een kindvriendelijke buurt.

Graag zie ik reacties tegemoet.

Groetjes Renee
hoi, ben je inmiddels al verhuisd of ben je nog zoekende? wij willeb graag een ruimere woning. wij wonen op de laan van broekpolder, kindvriendelijk, leuke buren, tuin op het Zuiden. . huur is 620 per maand ik hoor graag van u!
Beste Heer / Mevrouw,
Ik heb een huis binnen centrum met twee kamers.Alle winkels zijn echt dechte bij elker en ook trein station .Als u wilt huis met mij ruilen kunt u ook contact nemen met deze nummer (075-6152236)

Met vriendelijke groet
Hem
Beste Lisa

Is u adv nog geldig?
wij willen wat kleiner gaan wonen , zou u mij een email kunnen sturen zodat we verder wat informatie kunnen uitwisselen?
mijn mail adres is uhm_roos@hotmail.com

Mvg
Rosita
Ik woon in Beverwijk
Zou graag met u in contact komen
Liefst bellen 0653860875
Ben niet zo van het mailen
Hoi,

Wij hebben een zeer ruime maisionette in de mooie wijk breedweer. Hele grote woonkamer met open keuken, luxe grote badkamer, 4 ruime slaapkamers en een enorme zolder.
Betreft vrije sector. Huurprijs 730,-

Wij willen graag een woning in de Broekpolder vrije sector of sociale huur maakt niet uit.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: