Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruilen

Gepost door sid 
sid
woningruilen
31 december 2017 19:06
ik heb eenpaas gerenoveerd woning in amsterdam west in de buurt van bos en lommer en ik wil graag ruilen iemaand uit amsterdam oost of,watergraafsmeer , duivendrecht of diemen , ik woon in de 3ed verd geen lift ,3 slaapkamer ongeveer ( 9m2 ; 6m2 :5,5m2) woonkamer 18m2 ; keuken 5,5m2) ik betaal 722 euro.ik zoek een woning met 2 tot 3 slaapkamers , betje groot wooonkamer en keuken tot 730 euro huur.
Re: woningruilen
31 december 2017 21:24
Hebben jullie een kind vriendelijke buurtsmiling bouncing smiley en geen pestkoppen
Re: woningruilen
21 januari 2018 00:45
Beste bewoner,

Ik mail namens mijn moeder , zij zou graag fotos willen zien van u woning ? Zij zelf heeft een ruime woning op de begane grond met tuin en terras, naast een winkelcentrum .
Wilt graag naar een andere buurt vrrhuizen ivm met haar zoontje .

Mvg melek
Re: woningruilen
30 januari 2018 19:21
sid Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik heb eenpaas gerenoveerd woning in amsterdam
> west in de buurt van bos en lommer en ik wil graag
> ruilen iemaand uit amsterdam oost
> of,watergraafsmeer , duivendrecht of diemen , ik
> woon in de 3ed verd geen lift ,3 slaapkamer
> ongeveer ( 9m2 ; 6m2 :5,5m2) woonkamer 18m2 ;
> keuken 5,5m2) ik betaal 722 euro.ik zoek een
> woning met 2 tot 3 slaapkamers , betje groot
> wooonkamer en keuken tot 730 euro huur.
Re: woningruilen
27 september 2018 13:44
Hallo, bent u nog op zoek? Ik woon in een 4-k woning in Duivendrecht. Op de 3e etage met lift. Is kindvriendelijke en rustige buurt. Vlakbij metro en busvervoer. Graag hoor ik of je eventueel geinteresseerd bent. Mvg Sassy
Re: woningruilen
30 december 2018 22:34
Hallo

Ik ben geïnteresseerd in u woning, ik heb een woning in Amsterdam zuidoost vensenpolder dicht bij arena inde buurt poort winkel centrum is 3min loop afstand 2 kamers waarvan 1 slaap kamer is huur is 636 € recht op huurtoeslag heeft uw intressen kunt u email sturen kbulut1990@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: