Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar naaldwijk ik naar den haag en omstreken

Gepost door cindy 
Hallo,

heb een eengezinswoning 3slaapkamers met zolder , zonnige achtertuin in naaldwijk!!!..5 min van winkelcentrum de naald!!! super kindervriendelijk!!

Ik wil graag weer richting Den Haag!!!!!!...........
Hoi Cindy,

Ik woon zelf in Den Haag op de Erasmusweg. In een 3 (voormalig 4) kamerwoning.
Mijn man en ik willen graag een eengezinswoning, omdat wij nu een zoontje van 1,5 jaar hebben.
Wat zijn uw eisen?
Hallo Mous

Heb 2 kinderen dus ik heb zeker 3 slaapkamers nodig en sorry maar de laatste wijk waar ik wil wonen is moerwijk!!
hoi cindy

welke straat zit je in naaldwjik, wat is de huur en grootte van de woonkamer.
Misschien wil je een beetje vertellen over de indeling?

Ik zit zelf in delft 5 kmr eensgezinswoning dus 3slaapkamers en op zolder 4deslaapkamer met aparte was/hanggedeelte, is een ruime woning.
Ruime voor/achtertuin op zuiden van 12 m diep, open keuken met woon/eetkamer van 50 m2 ongeveer. Ruime badkamer met wasmachine aansluiting, dan de berging aan de voorkant en parkeren voor de deur.

Hebben zelf op zolder een aansluiting gemaakt voor de wasmachine ook. cv, basischool op 2 min lopen voorzieningen op loopafstand, is een leuke buurt.

Misschien iets voor jullie?
gr
Hallo, ik heb een 4kamerwoning(3slaapkamers) in de wijk Waldeck 5 minuten van het strand Kijkduin.
De woning zit op de bovenste woonlaag 4 hoog dus zonder bovenburen.
Het is een woning met huursubsidie.
En ligt in een zeer kindvriendelijke buurt.
Als je interesse hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes Cindy
hoi cindy
ik woon in westland s gravenzande
eengezinswoning 4kamer
3 slaapkamer
zolder
'achtertuin
huur 541 met huursucidie
school om de hoek er rustig
ik wil graag naar denhaag inverband heimwee
bij intresse wil je me bellen 0641976550 gr linda
Hoi waar in naaldwijk is het wat is de huur en ook belangrijk wat zoek je in den haag en welke wijk.

Gr Nelly
hallo nelly
waar woon jij?
interesse in een 5 kamer hoekeengezinswoning in den haag vlakbij madestein/ de uithof?
ik zoek een kleinere woning met tuin

groeten juliette
Hoi

Ik woon in het schilderswijk tegen het centrum aan een beneden huis met achtertuin en soort voorbalkon/tuin.
Het is een 2 kamerwoning waar ik een 3 kamerwoning van gemaakt heb.

Ik heb zeer zeker intresse alleen wil ik even weten hoeveel de huur is want ik leef van het minimum inkomen dus er moet huurtoeslag op te krijgen zijn.

Hoop wat van u te horen.

Mvg Nelly
sorry nelly, schilderwijk wil ik niet heen.. succes verder!
gr juliette
Hoi juliette

Zonde maar succes verder met je zoektocht.

Gr Nelly
j Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo nelly
> waar woon jij?
> interesse in een 5 kamer hoekeengezinswoning in
> den haag vlakbij madestein/ de uithof?
> ik zoek een kleinere woning met tuin
>
> groeten juliette


Is Leiden ietsvoor u?
Nee leiden is toch ff net iets te ver voor ons. Delft delfgauw nootdorp ypenburg meer die richtig wil ik op ivm familie die daar woont.

Gr Nelly
hoi wat is de huur daar, en waar is het ongeveer is het wijk kraajen stein
hoi miriam

het is in de venen (vlakbij remise zichtenburg)
erg rustige kindvriendelijke straat
huur 575 (toeslag mogelijk)
wat heb jij?

groeten juliet
hoi,

ik woon zelf in den haag ik wil graag naar naaldwijk, bel me als je intresse heb. Op 0642646855

groetjes
Aan geboden een grote 4 kamer flat in Naaldwijk ze zij nu aan het renoveren.

4 kamers grote van kamer 1 6 x 4/50 kamer 2 5 x 4/50 zijkamer 5 / 270 volgen kamer ook 5 / 270
een balkon van 850 / 135 br ruime douche ruimte voor wasatomaat & wasdroger uitzicht op het water en kinderboerdrij
voorkant de galerij speeltuinen 100 meter ook vrij uitzicht kijk zo op de speeltuinen en kijk op Flora Holland bloemenveilingen, scholen 100 meter winkelcentrum 150 meter bus station ook 150 meter afstand
grooste box van 5 / 5 m plus een grote sateliet schotel blijft eventueel hangen
huur 614 pm alles inclusief foto,s op aanvraag.

Gevraagt een 4 A 5 Kamerwoning . flat of benedenwoning of eengezinswoning in Den Haag
voor Info: 0174 750670 / 0642626851
vragen naar Gerard
WONINGRUIL aan geboden een zeer riante grote 4 kamer flat in Naaldwijk 10van den haag wn 20 min: van Rotterdam af flat is Ruim 80 m2 vrij uitzicht voor en achter, en ze zijn nu net klaar met het renoveren, alles is nieuw !!!.
4 kamers grote van kamer 6 x 4.50 kamers 5 x 4.50 zijkamer 5. 270 volgen kamer en het gehele huis De hal en de keuken en de gang ook voorzien van roomkleur plavuizen vloeren en net allemaal opgeknapt totaal geheel ok een Bosch Witte Inbouwkeuken van 6 meter in een driehoek, 3 x 3 grote bergruimte van 6 x 6
Een balkon van 850 .135 br., Met Elektrische zonnescherm met uitval van 2.50 en de gehele dag de zon, Nieuwe badkamer, 4 ,maanden ook voorzien en ruime plaats voor wasautomaat & wasdroger uitzicht op het water en kinderboerderij grote kindvriendelijke buurt, hele rustige buurt,
voorkant van de galerij uitzicht op de speeltuinen de loopafstand 50 meter, vrij uitzicht op Flora Holland bloemenveilingen, scholen 100 meter groot winkelcentrum de Tuinen ook op loop afstand en ook grote winkel boulevard, 7 kilometer van het strand Hoek van Holland 10 min: en 150 meter bus station ook 150 meter afstand
grootste Berging van 6 / 6 m plus en Camera beveiliging aan wezig buiten en binnen alarm geplaats door van Ginderen blijft ook hangen, ook de lamelle, gordijnen, vloerbekking net ook 2 jaar oud en in alle kamers blijft en laat ik ook hangen en liggen.
huur 587.00 € p.m. exclusief verwarming en service kosten, huur subsidie 310 €, dus je verwoond per maand voor 277 € en vrij parkeren, grote parkeer gelegenheid vrij
GEEN OVERNAMEN
Gevraagd een 3 a 4 a 5 Kamerwoning eventueel het liefst Particulieren woning, Ruil REGIO ZUIDHOLLAND OF ELDERS
voor Info: 0174 750670 / 0642626851
vragen naar Gerard gerards15@kpnmail.nl
HIER IS WERK GENOEG !!!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: