Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil met mijn huis in de rivierenbuurt-Amsterdam

Gepost door Martijn 
Hallo,
Ik heb een driekamer benedenhuis (60 m2) in de Rivierenbuurt met fijne tuin, huur 480 euro. Wil graag woningruil doen met iemand in het centrum of in oud-zuid met minimaal 60 m2, uiteraard ook een zelfde soort huur. Ik ben bereid om een goede overname te betalen als het een mooi appartement betreft op een goede locatie.
 
 
From: Albèrt Ooms
Sent: Sunday, January 15, 2012 6:20 PM
To: manal11951@hotmail.com
Subject: Reactie @#$%& op advertentienummer 285446
 
Hallo,
via deze weg laten wij weten dat wij een gezellige en lichte woning op de derde etage in de aanbieding hebben in het verborgen Lepelstraatje achter theater Carre.
Het huis telt 50m2 en heeft een grote woonkamer en suite en een kleine slaapkamer. Ook heeft de woning 2 balkons, aan de voorkant een Frans balkonnetje en achter een ruim balkon waar je een tafel en 2 stoelen op kan zetten. Het trappenhuis is schoon en kent vriendelijke buren.
De woning is in 2005 opgeleverd en wij zijn de eerste bewoners. Door de hele woning ligt een houten vloer die wij bij betrekking van de woning hebben laten leggen.
Het huis staat dicht bij het Weesperplein, Amstelstation, de ring, het Sarphatipark en het Oosterpark maar ligt ook op slechts een paar minuten afstand van de Utrechtse straat.
De huur bedraagt maandelijks 475 euro per maand.
We willen graag door de recentelijke familie uitbreiding deze fijne woning ruilen. Graag vernemen wij of u interesse heeft in een eventuele ruil.
Hartelijke groet,
Albert en Kelly


 
Beste Kelly,

Bedankt voor je reactie op mijn advertentie.

Het klinkt als een heel fijn huis dat je in de aanbieding hebt, maar helaas wel erg klein.
De buurt spreekt me wel heel erg aan.

Nu zit ik op 60 m2 met een tuin van denk ik rond de 30 m2, wat toch wel vrij ruim is.

Heb je misschien foto's van het appartement?

Bedankt en groetjes,

Martijn
ik heb een groter huis in de rivierenbuurt amsterdam; interesse.......en wil ruilen naar een benedenwoning in die buurt

pia
mijn huidige 4-k woning is >70 m2 in de rivierenbuurt maar ik moet ruilen met een benedenwoning i.v.m. med. indicatie
mijn woning is van een wbv en de huur is bijna 500 euro, mooi huis, rustige straat en groot balkon op zuiden; ook een zolderkamer en berging. reden is puur fysiek want het huis is prachtig.

pia
Goede middag,

ik woon zelf in watergraafsmeer jerusalem buurt heb een twee kamer woning met een tuin betaal 275 euro aan huur en heb een extra kamer nodig, ze gaan het over een paar jaar helemaal nieuw renoveren of slopen voor nieuwe huizen de locatie is top en twee parken op paar meter afstand en ongeveer 10 minuten lopen naar Amstelstation... Als je interesse heb laat me weten.. tel 0659153351
Geachte Heer/ mevrouw,

vanwege een gezinsuitbreiding wilen wij een huis met meer kamers, al hebben wij het goed hier in ons beneden huis op een perfecte locatie. Wij wonen in watergraafs de Jerusalem buurt. 10 minuten lopen vanaf het Amstelstation. Ons huis is gelegen aan twee parken op een paar meter afstand dus veel groen. winkel centrum is ook paar meter verderop. Wij hebben een ruime tuin alleen het huis heeft 1 slaapkamer, voor de rest ziet het er leuk gezzelig uit. Ze zijn van plan om binnen een paar jaar de boel helemaal nieuw te renoveren of te herbouwen.

In afwachting,

zakaria tel 0659153351
pia Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik heb een groter huis in de rivierenbuurt
> amsterdam; interesse.......en wil ruilen naar een
> benedenwoning in die buurt
>
> pia


Geachte Heer/ mevrouw,

vanwege een gezinsuitbreiding wilen wij een huis met meer kamers, al hebben wij het goed hier in ons beneden huis op een perfecte locatie. Wij wonen in watergraafs de Jerusalem buurt. 10 minuten lopen vanaf het Amstelstation. Ons huis is gelegen aan twee parken op een paar meter afstand dus veel groen. winkel centrum is ook paar meter verderop. Wij hebben een ruime tuin alleen het huis heeft 1 slaapkamer, voor de rest ziet het er leuk gezzelig uit. Ze zijn van plan om binnen een paar jaar de boel helemaal nieuw te renoveren of te herbouwen. De huur prijs is 275 euro

In afwachting,

zakaria tel 0659153351
Hallo,

Toevallig zie ik deze advertentie,dus breek ik even in. Ik zou heel graag naar de rivierenbuurt willen.Woon zelf in een eensgezinswoning met grote tuin en 4 kamers.Het is in osdorp de Aker, tegen Badhoevedorp aan.Een hele fijne woning, maar de kinderen zijn groot, dus zou ook wel wat kleiner kunnen wonen, de woning is zo"n 80 vierkante meter.

Met vr groet N Veerman
Re: woningruil met mijn huis in de rivierenbuurt-Amsterdam
02 mei 2012 16:23
Hi pia,

Als je nog zoekt, wellicht is onze woning ook een optie:
Benedenwoning in rivierenbuurt met grote tuin, drie kamers, ruime keuken, bad in badkamerr en berging, ong 560 eur. Wij zitten in rustige weg in scheldebuurt en zoeken woning in zelfd buurt met meer ruimte/kamers ivm kids.

Bij interesse, graag contact.
Mvg, Saskia
Re: woningruil met mijn huis in de rivierenbuurt-Amsterdam
04 juli 2012 10:21
hoi heeft u intersse in 3kamerwoning 1hoog met bad op westerdoksdijk 715 b u kunt mij mailen m.tormenta@hotmail.com of tel 0634089787 gr miranda
Dag Martijn,

Ik weet niet of je inmiddels een ruil hebt gedaan, maar wij zijn op zoek naar een woning in de Rivierenbuurt.
Zelf zijn wij woonachtig in de Pijp (oud-zuid).
Het betreft een woning op de tweede etage met een oppervlakte van ongeveer 65 vierkante meter (op de vierde etage -zolderverdieping- is nog een berging).
De huurprijs bedraagt 498,- incl. water.

Hoor graag van je op maloubruin@hotmail.com
wij hebben een ruim 4 kmr maisonette aan het Ij, vlakbij de Haarlemmerstraat en CS.
hallo saskia,ik heb een 5 kamer woning vlak bij de maasstraat op de 3e verdieping en de zolder is helemaal opgeknapt met een badkamer erin.de woning is opgeknapt en ziet er goed uit.ik wil vanwegen mijn kinderopvang naar een beneden woning met een tuin en wil in de buurt blijven.de huur is 450 euro.ok ik hoor graag van je.
m.vries Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo saskia,ik heb een 5 kamer woning vlak bij de
> maasstraat op de 3e verdieping en de zolder is
> helemaal opgeknapt met een badkamer erin.de woning
> is opgeknapt en ziet er goed uit.ik wil vanwegen
> mijn kinderopvang naar een beneden woning met een
> tuin en wil in de buurt blijven.de huur is 450
> euro.ok ik hoor graag van je.
Hoi ik heb een woning in oud zuid zelfde vierkante meter.heb wel interrse in beneden woning...laat maar weten kunnen we kijken of het wat is
Re: woningruil met mijn huis in de rivierenbuurt-Amsterdam
16 september 2012 22:20
Hallo nellie..Ik zie hier dat u hebt gereageerd op een woningruil naar de rivierenbuurd.Ik vroeg mij af of u al een woning heeft gevonden?Zo niet ,Zou u dan mischien even contakt met mij kunnen opnemen op misty-t@live.nl voor een eventuele driehoeksruil.U dan naar de rivierenbuurd.Ik hoor graag van u..Met vriendelijke groet van tania.
Re: woningruil met mijn huis in de rivierenbuurt-Amsterdam
16 september 2012 22:27
Hoi hoi Daphne.
Ik zie hier dat jij ook gereageerd hebt op een woning in de rivierenbuurd?Ik vroeg mij af of je al iets hebt gevonden ?Zo niet dan zou ik wel contakt met je willen hebben voor een eventuele driehoeksruil.Jij dan mischien naar de rivierenbuurd.Ik ben bereikbaar op misty-t@live.nl.Mischien kunnen we even praten wat je zoekt en wat je te bieden hebt.Met vriendelijke groet van tania
Re: woningruil met mijn huis in de rivierenbuurt-Amsterdam
15 oktober 2012 14:36
hoi hheft u ook intersse in een 3kamer woning nieuw bouw 3 hoog geen bovenburen op de bellamystraat gr miranda
Hallo,ik heb een woning met een grote tuin in stolwijkstraat,1min van hoofddorpplein,winkels en openbaarvervoer om de hoek,letterlijk alles op loopafstand,me woning staat op @#$%& met advertensie nr 482786,mocht je geintresseert zijn kun je me daar op mailen,groeten
HI Aman!

Vrolijke kerst nog

Ik had een vraagje is je woning nog beschikbaar

Ik vroeg me af, heb zelf een mooie woning in de watergraafsmeer gerenoveerd

Je kunt me maile

Groet
Anna
Sorry

ha Martijn!!

Ik zag je advertentie.

Is je woning nog steeds beschikbaar

Heb een mooie woning in de watergraafsmeer. Gerenoveerd.

Ik hoop wat van je te horen

Groet,

Anna
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: