Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar rotterdam kralingen en ik naar den haag

Gepost door Zara18 
U naar rotterdam kralingen en ik naar den haag
06 maart 2018 12:01
Ik woon in een 50+ woning in rotterdam kralingen. Een superwijk, ik heb twee slaapkamers en een ruime woonkamer met ruime dichte keuken. Aparte wc en ruime douche.
Ik heb balkon en ik woon er pas 2 jaar maar wil verhuizen om dichter bij mijn kleinkinderen te wonen in Den Haag. Anders zou ik niet weg gaan van een van de beste buurten in Rotterdam. De metro in voor de deur en de tram om 1 min kopen. Er is een winkelcentrum om 5 min lopen, met winkels zoals alberhein, aldi, wibra, blokker, kruidvat etc. De kralingsebos is ook dichtbij. Minimum leeftijd is wel 50 jaar. Ik hoor het graag.
WONINGRUIL aan geboden een zeer riante grote 4 kamer flat in Naaldwijk Ruim 80 m2 vrij uitzicht voor en achter, en ze zijn nu net klaar met het renoveren, alles is nieuw !!!.
4 kamers grote van kamer 6 x 4.50 kamers 5 x 4.50 zijkamer 5. 270 volgen kamer en het gehele huis De hal en de keuken en de gang ook voorzien van roomkleur plavuizen vloeren en net allemaal opgeknapt totaal geheel ok een Bosch Witte Inbouwkeuken van 6 meter in een driehoek, 3 x 3 grote bergruimte van 6 x 6
Een balkon van 850 .135 br., Met Elektrische zonnescherm met uitval van 2.50 en de gehele dag de zon, Nieuwe badkamer, 4 ,maanden ook voorzien en ruime plaats voor wasautomaat & wasdroger uitzicht op het water en kinderboerderij grote kindvriendelijke buurt, hele rustige buurt,
voorkant van de galerij uitzicht op de speeltuinen de loopafstand 50 meter, vrij uitzicht op Flora Holland bloemenveilingen, scholen 100 meter groot winkelcentrum de Tuinen ook op loop afstand en ook grote winkel boulevard, 7 kilometer van het strand Hoek van Holland 10 min: en 150 meter bus station ook 150 meter afstand
grootste Berging van 6 / 6 m plus en Camera beveiliging aan wezig buiten en binnen alarm geplaats door van Ginderen blijft ook hangen, ook de lamelle, gordijnen, vloerbekking net ook 2 jaar oud en in alle kamers blijft en laat ik ook hangen en liggen.
huur 587.00 € p.m. exclusief verwarming en service kosten, huur subsidie 310 €, dus je verwoond per maand voor 277 € en vrij parkeren, grote parkeer gelegenheid vrij
GEEN OVERNAMEN
Gevraagd een 3 a 4 a 5 Kamerwoning eventueel het liefst Particulieren woning, Ruil REGIO ZUIDHOLLAND OF BELGIE 0F ELDERS
voor Info: 0174 750670 / 0642626851
vragen naar Gerard gerards15@kpnmail.nl
HIER IS WERK GENOEG !!!
10 MIN VAN DEN HAAG AF
Dag Zara,

Omdat het al 9 maanden geleden is ben ik benieuwd of de advertentie nog geldig is.

Ik woon in Den Haag Centrum, en wil graag naar Rotterdam verhuizen.

Hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Lia
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: